מהו השיר האהוב ביותר של עוזי חיטמן

dov310

New member
מהו השיר האהוב ביותר של עוזי חיטמן

פותח שירשור בנושא השיר האהוב ביותר של חיטמן. וזו כבר בעיה ענקית כי לחניו ומיליו רגישים וצובטים עמוק עמוק בלב . שלושת הגדולים שלי: 1. ניגונה של השכונה-יזהר כהן 2. עד נשימתי האחרונה- חיים משה 3. מי ידע שכך יהיה-בועז שרעבי. זו בחירתי האישית וכמובן היה קשה מאד! אשמח לדעת מה אתם הכי אהבתם?
יהי זיכרו ברוך! אמן!
 

hagit m

New member
השיר האהוב

1. מי ידע שכך יהיה 2. רציתי שתדע שניהם פשוט מזילים דמעות מעיניי... הנאיביות, התמימות והתקווה פשוט מרגשים אותי כל פעם מחדש. אולי לפחות עכשיו משאלות השלום של עוזי חיטמן יתגשמו סוף סוף?
 

האגס 1

New member
ההעדות שלי:

- 'ניגונה של השכונה' - 'שירי ילדות' - אתמול כשהושמעו רבים משיריו לאורך היום, מצאתי את עצמי מחכה כל הזמן דווקא לשיר הזה. - לחנו של עוזי חיטמן ל'אדון עולם' - על אף אהבתי הגדולה לשירי מסורת (בעיקר אלה בנוסח הספרדי) ועל אף הכירותי עם לחנים רבים ל'אדון עולם', במקרה של הפיוט הזה הלחן של עוזי חיטמן הוא האהוב עלי ביותר.
 

רון65

New member
כ"כ קשה...

עכשיו שמשמיעים את שיריו הרבים, אני מגלה עד כמה הם רבים, ואיך כל אחד יותר יפה מחברו. רק היום גיליתי ש"ניגונה של השכונה" זה שלו, ועוד השיר הראשון שכתב... נראה לי ש"ניגונה של השכונה", "עוד סיפור של אהבה", "אלוהים שלי" "עכשיו הזמן לאהבה" "כאן" "מי ידע שכך יהיה" וכמובן "אדון עולם" בולטים במיוחד. ויש כ"כ הרבה נוספים ויפים. קראתי באיזהשהוא מקום היום, נראה לי ב"ידיעות אחרונות", שבזמן האחרון חיטמן ז"ל היה במו"מ מתקדם להעלאת מחזמר משיריו. טוב יעשה מי שירים את הכפפה וריץ את היוזמה. מחווה ברוכה.
 
תיקון: ישוחרר בתחילת השבוע הבא.

השיר נקרא "באהבה ובמילה טובה". ממה ששמעתי עד כה - יש למה לצפות!
 

קוליפון

New member
גם לי השיר "הילד הכי קטן בכיתה"

מזכיר את הילדות ואת החוויות שעברתי בבית הספר היסודי
. אין לכם מושג כמה שהתרגשתי כששמעתי את השיר הזה לראשונה בתכנית "מה פתאום!?" בביצועה של מנחת התכנית נירה רבינוביץ',עד היום השיר הזה מצמרר אותו ומעציב אותי עד מאוד ועכשיו הוא יעציב עוד יותר.
 

שיר m

Well-known member
קשה לבחור...

בסך הכל אורח ("ואת אומרת שניצחתי את המוות, שאשאר גם אחרי שאלך") ליצן החצר ("גם אחרי מותי, ניפגש בעולם אחר...") בגובה העיניים ("אין לי שום עניין להיות מה שאינני..") מותר לנו ("מותר לנו לבכות ולהניח זרים...") שרוואל ועגיל ("גם אני חיפשתי כמוה עולם נעלם עולם מושלם..") בניתי בית ("לימדו אותי לרדוף אחרי הצדק...") עוד הרבה. באמת הרבה. (בקשר לסוגריים- דחף כזה לכתוב את המילים...)
 

miron84

New member
טוב אז........

כמו שאמרו כאן כמעט כולם, אי אפשר להתמקד בשיר ספציפי אחד של עוזי מכיון שהיו לו המון, וכל שיר יותר יפה מהשני. כמובן שאני מעריץ את השירים הנפלאים שלו "אלוהים שלי", "אדון עולם" ושאר הרגילים. אני מאוד מאוד אהבתי ועדיין אוהב את השירים שלו מימי "כמו צועני". בתקופה הזו הוא חבר ליגאל בשן והשניים כתבו ושרו יחד שירים נהדרים מוכרים יותר ומוכרים פחות. הרשימה פשוט נפלאה: "אנחנו נשארים בארץ", "אל תגעו באהבה", "שקט אחרי הסערה", "איזה לילה", "יש עוד סיכוי", "כמו צועני", "הפסקת חשמל", "את שתלכי אחריי", "מכור על יונית", "לא שותה לא מעשן", "כשאני לבד", "כשאני איתך", "הו אבא". שירים נפלאים ומלודיות ובלדות פשוט מרגשות. שמעתי את השירים האלה היום ופשוט בכיתי כמו ילד........ אני מתגעגע
 

מדהימה69

New member
השיר שהכי נגע בי...

זה בלי ספק-מי ידע שכך יהיה... השיר הכי אמיתי והכי ישראלי שהוא הוציא אי פעם...[לדעתי]
 
קשה , קשה, כשהכל עדין טרי וכואב

אבל מבלי לחשוב יותר מידי עולים וצפים במיוחד: אלהים שלי אדון עולם עוד ספור אחד שיר ילדות ואם גם נחשוב רגע יהיו עוד ועוד כי שיריו באמת נכתבו בגובה העיניים ולכן נגעו בכולנו. כל היום הקשבתי לשירים והדמעות זלגו . עצוב.
 

דודו טל

New member
אני לא יודע אם מישהו מכיר את

"מוחמד היקר" אבל זה בעיני השיר הכי הכי מדהים של עוזי! מישהו מכיר?
 
למעלה