מהו הקטע הכי מצחיק שזכור לכם...

O M S H

New member
מה שהצחיק אותי

שלפעמים בקרבות של פלייר הוא מחליק ונופל על הבטן חחחחחחחחחחחחחח והקרב הלסט מן סטנדינג בין אנגל לJBL בסמאקדאון לפני הרויאל ראמבל שבמהלכו אנגל הביא כיסא ועמד לתת לJBL בראש ואז JBL נתן בעיטה לכיסא והכיסא פגע בראש של אנגל ובכוחו האחרון אנגל נתן לJBL בראש ושניהם נפלו. ולפעמים מצחיקה אותי התחבולה של אדי עם הכיסא: שהשופט מחוסר הכרה או לא שם לב ואז אדי התחמן הולך להביא כיסא או חגורה ונותן ליריב ושוכב ומחכה שהשופט יקום אבל מה שהכי מצחיק בזה זה שהשופט עם הגב לאדי מתווכח עם היריב ואדי נשכב על הצד ומנפנף ליריב וכשהשופט מסתובב אדי שוכב.
 

ינון בר

New member
שלי

שאדג' הראה לאנגל תמונות שלו מהתקופה שהם היו אדג' כריסטיאן ואנגל. אנגל הסתכל על התמונות וכתוב להם למטה im suck וחץ לאנגל ... בסמאקדאון ב99 שהיה בו את הקרב של רוק מול טריפל ששון היה השופט המיוחד אז בקיצר בתחילת התוכנית רוק בא ואמר שהוא יוריד תא החולצת 600$ שלו, את הנעל 1000$ שלו ויבוא לזירה בקיצר אח"כ מנקיינד יצא ואמר שהוא יוריד את החולצת 3$ שלו ואת העניבה שהוא קיבל בחינם מהwwf חחח ... לא עולים לי עוד לראש ...
 
הממ..

בקרב של בנואה ואדי גררו, כשאדי דפק את החגורה לפנים של השופט ושל בנואה, ואז שכה וחיכה שהשופט יתעורר..(גררו היה תחמן הרבה יותר יעיל בתור היל, עכשיו הוא מרמה בלי אלימות..:| כשוינס מקמהן קרטע לזירה בסוף הרויאל רמבל, הסתבך בחבלים ונפל..זה די הרס אותי.
 
למעלה