מהו המשחק הגדול בעולם?

yairal7

New member
מהו המשחק הגדול בעולם?

מדובר רק על קבוצות. וכל אחד יש את הדעה שלו, זה המקום להביע אותה בהקשר מהו המשחק הכי טוב בעולם? 1. בוקה - ריבר 2. בארסה - ריאל 3. ליברפול - מנצ'סטר יונייטד 4. מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 5. מילאן - אינטר 6.אייאקס - איינדהובן 7.קטאניה - פלארמו 8. סביליה - בטיס 9. סלטיק - רנג'רס 10. אם שכחתי משהו אז בקשה... * לדעתי זה מנצ'סטר - ארסנל..
 

Puskas

New member
אז ככה..

4,6,7,8 בטוח לא... שכחת את טוטנאהם-ארסנל שזה משחק טעון.. שכחת את ריבר-ראסינג שזה כבר בין 2 קבוצות ששונאות אחת ת'שנייה..זה היריבות של ארגנטינה.. שכחת את פנא'-אולימפיאקוס..הדרבי החם של יוון.. שכחת את גלא'-פנר' או גלא'-בשיקטאש או בשיקטאש-פנר'... שכחת את הדרבי של מדריד..ואת אתלטיקו מדריד נגד בארסה..ואת את הדרבי של ברצלונה... בשורה התחתונה..אין דבר כזה המשחק הכי גדול..יש יותר מדי טעונים..מבחינת רמה זה בארסה-ריאל או אינטר-מילאן אני מניח.. אבל מבחינת חשיבות,יוקרה או יריבות..כולם שווים...
 

yairal7

New member
ברור

תראה שכחתי משהו הכוונה היא למשחק ממש גדול אני לא יכול לרשום כל משחק טעון כי אז הייתי צריך לרשום גם ליברפול - אברטון והפועל ת"א- מכבי ת"א.. הייתיחסות היא אך ורק לרמה (גם אווירה וזה נחשב...) ואני כן חושב שארסנל נגד מנצ'סטר כמעט תמיד מציג את הרמה הכי גבוהה..
 
אחי נגנבת אהה?

איך שכחת את הסופר קלאסיקו הפועל (לשעבר כתר) תל אביב VS בית"ר ירושלים FC ???????????
 

cobainos

New member
אני אפתיע אם אומר ברסה-ריאל?

כי לדעתי ללא ספק זה המשחק הכי גדול. הסופר קלאסיקו שמסקרן הכי הרבה אנשים בעולם. כמובן שאותי אישית יותר מצמרר ומעניין ליברפול-מנצ'סטר.
 

ricki kaka

New member
זה שונה בנוגע לכל אוהד

בשבילי זה הדרבי של מילאן בשביל אוהדי ברסה וריאל זה הסופר קלאסיקו וכך הלאה
 
כן אבל הכוונה שלו היא לאוהדים

הנייטרלים שלא אוהדים את אחת מהקבוצות האלה אלא פשוט נהנים לצפות במשחק
 

ricki kaka

New member
אני מאמין שזה הסופר קלאסיקו

לנייטרלים, אבל עדיין לכל אחד טעם שונה
 

cobainos

New member
אני חושב שהעובדות מדברות בעד עצמן

הסופר קלאסיקו זוכה להכי הרבה רייטינג בעולם. מפגש בין שתי הענקיות והעשירות של ספרד וזאת לא רק יריבות היסטורית וספורטיבית המפגש גם טעון מאד מבחינה פוליטית ככה שלא חסר בו כלום. אני חושב שמבחינת שנאה ותיעוב אז האולד פירם בסקוטלנד לוקח אבל בניקוד הכללי אני חושב שאין ספק בכלל.
 

Kgt1

New member
אמממ...

אני חושב שבהחלט, עבור הצופה הנייטרלי הכלל עולמי, הסופר-קלאסיקו (של היום בערב, אני כולי ציפיות) הוא הגדול מכולם בעיקר משתי סיבות: מדובר בשתי קבוצות מהשורה האירופאית והעולמית הראשונה (בגלל זה למשל משחק גדול כשלעצמו כמו הדרבי הסקוטי, או קטאניה-פאלרמו, לא יכולים להיות הגדולים בעולם). כמובן זהו גם המשחק עבורי משום שמדובר באחת משלוש הקבוצות האהובות עליי באירופה, מול הקבוצה השנואה עליי...
 
קטאניה - פאלרמו??

אולי דרבי זניח יותר כמו רומא - לאציו?? והיריבות הגדולה בהולנד היא לדעתי בכלל בין אייאקס לפיינורד ולא לאיינדהובן... וכמובן הדרבי הגדול פניארול נגד נאסיונל שכחת :)
 

yairal7

New member
לכל מי שליגל

הדרבי של סיציליה הוא דרבי חם מאד! עם אווירה מדהימה ורק מי שהיה שם יודע שאין הרבה דברים שמשתווים לזה. נכון שזה קבוצות בכלל לא מהטופ אבל כמעט בכל דרבי (אני חושב לא בדקתי סטטיסטית) יש הרבה שערים וכל קבוצה מתעלה על עצמה בכמה רמות... אז זה בהחלט בין המשחקים החמים בעולם. עכשיו זה שאתלטיקו מדריד וריאל מדריד יותר גדולות לא הופך את הדרבי שלהם ליותר מהדרבי של סביליה.. אתם יודעים מה פשוט תשאלו ספרדי שאינו אוהד ריאל/בארסה/אתלטיקו ותראו שיגידו לכם שהדרבי (סופר קלאסיקו זה לא דרבי) של סביליה הוא הכי טוב בספרד.
 

Sir Terry Wogan

New member
המשחק הכי גדול בלוח השנה עבורי

הוא בכלל נגד טוטנהאם, רק אחריו זה נגד מנ' יונייטד. המשחק הכי חם בכדורגל האנגלי הוא בכלל לידס נגד מנצ'סטר יונייטד. המשחק הכי גדול לצופה הנייטרלי הוא כבר שנים רבות יונייטד-ארסנל, גם כשהקבוצות לא בשיאן, וזה עם כל הכבוד הראוי לליברפול. באיטליה כל משחק של יובנטוס נגד אחת המילאנזיות יותר גדול מהדרבי. לא ברור איך קשור הדרבי הסיציליאני, אפילו המשחקים בין בולוניה לפיורנטינה יותר גדולים. באותה מידה זה נכון לגבי ספרד- דווקא הדרבי של סביליה? מה לגבי הדרבי של מדריד? המשחקים של ריאל עם אתלטיק בילבאו? אפילו אספניול- בארסה... אם צריך לבחור אחד שהוא הגדול מכולם, אז לא מעט בגלל הכסף והחשיבות הבינלאומית שיש לקבוצות, זה ריאל מדריד מול ברצלונה. ועדיין, המפגש הכי יצרי וטעון הוא סלטיק נגד ריינג'רס, אין שום דבר בעולם שמשתווה לאולד פירם.
 

cobainos

New member
לא מסכים איתך

המפגש המעניין ביותר אנגליה לדעתי הוא מנ' יונייטד - ליברפול, עם כל בצורת האליפויות של ליברפול. ליברפול מועדון יותר מפואר וגדול שמושך הרבה יותר רייטינג ונושאי שיחה מארסנל גם בקרב אוהדי כדורגל שאינם נמנים כאוהדי ליברפול..אבל זאת דעתי. למה לידס? אולי תלמד אותי משהו שאני לא יודע... ועוד שאלה: בתור אחד שלא חי בלונדון (תקן אותי אם אני טועה) איך אתה מסביר את העובדה שהיריבות עם טוטנהאם יותר גדולה עבורך מהיריבות עם מנצ'סטר? אני מאד לא אוהב את אברטון (שיטוט בפורומים ואינטרנט וכו') אבל אין לי שנאה למועדון הזה ואין משחק שמתקרב מבחינתי לליברפול נגד מנ'
 

AntiUltras

New member
האולד פירם בלי השוואה

למרות שהליגה הסקוטית לא בכותרות למועדונים האלה יש הכי הרבה מועדוני אוהדים בעולם וגם מבחר שירים המגוון ביותר גם בוקה-ריבר וראסינג אינדפ ורוסריו-ניואלס דרבים גדולים (מעניין שדווקא בברזיל אף יריבות לא מוציאה את עולם ה-
מדעתו) בארסה-ריאל וריאל-אתלטיקו גדולים אף הם וגם אינטר-מילאן(הדרבי של סיציליה? הצחקתם. הדרבי של ת"א כבר יותר גדול)
 

new sol

New member
כבוד למיגזר....

סכנין אחי נצרת מבחנתי והכי מרגש אותי הדרבי של ת"א מכבי - הפועל
 

Marks103

New member
חבר'ה זה המשחק שיש היום! מי לא יודע

דרבי השרון - הרצליה מול כפ"ס.
 
למעלה