מהו ההליך החוקי לצו ריתוק למקום המגורים ?

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Active member
מהו ההליך החוקי לצו ריתוק למקום המגורים ?

מהו ההליך החוקי לצו ריתוק למקום המגורים ?
משום שאזרחים חילונים ללא רכב רותקו למקום מגוריהם ל73 שעות אני שואל את המומחים בפורום מהו התהליך החוקי שאחריו שופט יכול להוציא צו כזה לתושב ישראל, כי הצעד הזה לא ננקט. כמו כן - האם יש מקום לבקש פיצוי מול ריתוק בלתי חוקי ללא צו שופט.
 
כמו שראית לא אכפת למספיק אנשים

מהו ההליך החוקי לצו ריתוק למקום המגורים ?
משום שאזרחים חילונים ללא רכב רותקו למקום מגוריהם ל73 שעות אני שואל את המומחים בפורום מהו התהליך החוקי שאחריו שופט יכול להוציא צו כזה לתושב ישראל, כי הצעד הזה לא ננקט. כמו כן - האם יש מקום לבקש פיצוי מול ריתוק בלתי חוקי ללא צו שופט.
כמו שראית לא אכפת למספיק אנשים
 

Ccyclist

Active member
הם יתפנו לתחביב מחר או מחרתיים...

כמו שראית לא אכפת למספיק אנשים
הם יתפנו לתחביב מחר או מחרתיים...
אבל ברצינות - לו היה צו אמיתי כזה מוצא נגד אדם (ואני יודע שיש אפשרויות חוקיות כאלו - צווי הרחקה למיניהם, ובאנגליה יש חיובי ריתוק לבית עם תג אלקטרוני לפושעים ברמה נמוכה) מה היה התהליך החוקי שצריך לעבור כדי להוציא צו פרטני כזה לתושב או אזרח ישראל לו היו אלו כל 73 שעות אחרות?
 

down under

New member
אתה סתם מקשקש

מהו ההליך החוקי לצו ריתוק למקום המגורים ?
משום שאזרחים חילונים ללא רכב רותקו למקום מגוריהם ל73 שעות אני שואל את המומחים בפורום מהו התהליך החוקי שאחריו שופט יכול להוציא צו כזה לתושב ישראל, כי הצעד הזה לא ננקט. כמו כן - האם יש מקום לבקש פיצוי מול ריתוק בלתי חוקי ללא צו שופט.
אתה סתם מקשקש
זה לא צו ריתוק ולא בטיח.
מי שיש לו אופניים או יכולת ללכת ברגל שעות או יש לו רכב או מספיק כסף למונית ספיישל, הוא ממש לא מרותק ולא נעליים.


לא שהמצב הזה של 3 יממות ללא תח"ץ מוצא חן בעיני, לא ולא הוא מאוד לא מוצא חן בעיני. אפילו כתבתי כאן לפני כמה ימים שבמקרים כאלו יש על הממשלה
לכפות על חברות התח"ץ להפעיל תחבורה ציבורית, אבל מפה ועד צו ריתוק למקום המגורים המרחק הוא יותר מאשר רב. הוא פשוט לא קיים.
 

25306yosef

New member
יש כאן בהחלט כפיה דתית...

אתה סתם מקשקש
זה לא צו ריתוק ולא בטיח.
מי שיש לו אופניים או יכולת ללכת ברגל שעות או יש לו רכב או מספיק כסף למונית ספיישל, הוא ממש לא מרותק ולא נעליים.


לא שהמצב הזה של 3 יממות ללא תח"ץ מוצא חן בעיני, לא ולא הוא מאוד לא מוצא חן בעיני. אפילו כתבתי כאן לפני כמה ימים שבמקרים כאלו יש על הממשלה
לכפות על חברות התח"ץ להפעיל תחבורה ציבורית, אבל מפה ועד צו ריתוק למקום המגורים המרחק הוא יותר מאשר רב. הוא פשוט לא קיים.
יש כאן בהחלט כפיה דתית...
זה אמנם לא צו ריתוק וגם לא מעצר בית, אבל מדובר כאן בכפיה דתית.

התחבורה הציבורית מושבתת, אך גם כל בתי העסק בישראל מושבתים, למעט מספר מועט של פיצוציות.
 

alonsit1

New member
אבל אני לא מבין, הרי יש לנו ממשלה ישראלית נטו

יש כאן בהחלט כפיה דתית...
זה אמנם לא צו ריתוק וגם לא מעצר בית, אבל מדובר כאן בכפיה דתית.

התחבורה הציבורית מושבתת, אך גם כל בתי העסק בישראל מושבתים, למעט מספר מועט של פיצוציות.
אבל אני לא מבין, הרי יש לנו ממשלה ישראלית נטו
לראשונה מזה עשרות שנים. אז למה העיכוב? למה הדברים לא זזים פה?
 

amit1270

New member
מה זה "ישראלי נטו"? הבית היהודי "ישראלי נטו"?

אבל אני לא מבין, הרי יש לנו ממשלה ישראלית נטו
לראשונה מזה עשרות שנים. אז למה העיכוב? למה הדברים לא זזים פה?
מה זה "ישראלי נטו"? הבית היהודי "ישראלי נטו"?
אבל הם גם דתיים. למה שיתמכו בחילול שבת המוני בפרהסיה?

והליכוד - מה גורם לך לחשוב שהם ויתרו סופית על שותפות עם החרדים?
 

משה343

New member
מסכנים רוצים להאריך להם שרות מ- 16 חודש ...

מה זה "ישראלי נטו"? הבית היהודי "ישראלי נטו"?
אבל הם גם דתיים. למה שיתמכו בחילול שבת המוני בפרהסיה?

והליכוד - מה גורם לך לחשוב שהם ויתרו סופית על שותפות עם החרדים?
מסכנים רוצים להאריך להם שרות מ- 16 חודש ...
אני מרחם עליהם , אני ? עשיתי סך הכל שלוש שנים מלאות 36 חודש .
חיפשתי וחיפשתי מישהו שינסה לקצר לי , כלום , לך דבר עם הקיר .
 
איפה יאיר לפיד?

יש כאן בהחלט כפיה דתית...
זה אמנם לא צו ריתוק וגם לא מעצר בית, אבל מדובר כאן בכפיה דתית.

התחבורה הציבורית מושבתת, אך גם כל בתי העסק בישראל מושבתים, למעט מספר מועט של פיצוציות.
איפה יאיר לפיד?
פתאום זה לא מעניין אותו
 

alantan

New member
מצד שני מי שאינו יכול לרכוב, לנהוג, ללכת ברגל

אתה סתם מקשקש
זה לא צו ריתוק ולא בטיח.
מי שיש לו אופניים או יכולת ללכת ברגל שעות או יש לו רכב או מספיק כסף למונית ספיישל, הוא ממש לא מרותק ולא נעליים.


לא שהמצב הזה של 3 יממות ללא תח"ץ מוצא חן בעיני, לא ולא הוא מאוד לא מוצא חן בעיני. אפילו כתבתי כאן לפני כמה ימים שבמקרים כאלו יש על הממשלה
לכפות על חברות התח"ץ להפעיל תחבורה ציבורית, אבל מפה ועד צו ריתוק למקום המגורים המרחק הוא יותר מאשר רב. הוא פשוט לא קיים.
מצד שני מי שאינו יכול לרכוב, לנהוג, ללכת ברגל
ואין בידיו כסף למונית ספיישל, אפשר לומר שכן, הוא מרותק לביתו.
 

down under

New member
וכמה כאלו יש לך במדינה?

מצד שני מי שאינו יכול לרכוב, לנהוג, ללכת ברגל
ואין בידיו כסף למונית ספיישל, אפשר לומר שכן, הוא מרותק לביתו.
וכמה כאלו יש לך במדינה?
מתוך 5 מליון איש שהם בני 16 ומעלה והם לא בבתי חולים, בתי אבות סיעודיים וכו',
להערכתי יש הרבה פחות מחצי מליון איש שהם מרותקים.

ושוב, המצב ארור ונבזי אבל אין כאן שום צו ריתוק או צו מעצר או עוצר.
 

alantan

New member
צו ריתוק לאותם 500,000 איש

וכמה כאלו יש לך במדינה?
מתוך 5 מליון איש שהם בני 16 ומעלה והם לא בבתי חולים, בתי אבות סיעודיים וכו',
להערכתי יש הרבה פחות מחצי מליון איש שהם מרותקים.

ושוב, המצב ארור ונבזי אבל אין כאן שום צו ריתוק או צו מעצר או עוצר.
צו ריתוק לאותם 500,000 איש
אומנם לא "צו ריתוק" לפי ההגדרה בחוק - אף אחד אינו בא ואומר שהאנשים הללו ספציפית חייבים להיות מרותקים לביתם, וזו גם אינה המטרה של ה"צו".

אבל דה-פקטו, הרי התוצאה היא מה שנמדדת, איך היית קורא לזה אם לא "צו ריתוק"?
 

mister K

New member
לדעתי יותר מ-500,000

צו ריתוק לאותם 500,000 איש
אומנם לא "צו ריתוק" לפי ההגדרה בחוק - אף אחד אינו בא ואומר שהאנשים הללו ספציפית חייבים להיות מרותקים לביתם, וזו גם אינה המטרה של ה"צו".

אבל דה-פקטו, הרי התוצאה היא מה שנמדדת, איך היית קורא לזה אם לא "צו ריתוק"?
לדעתי יותר מ-500,000
צריך להחשיב גם את בני הנוער והקשישים.
 

Ccyclist

Active member
גם עם הליכה זה ריתוק לישוב, כמו ASBO

לדעתי יותר מ-500,000
צריך להחשיב גם את בני הנוער והקשישים.
גם עם הליכה זה ריתוק לישוב, כמו ASBO
אדם שיכול ללכת 3 קילומטר בחצי שעה (נניח שאין ברשותו אופניים - אולי אינו יודע לרכב, מפחד לרכב עם התנועה בכביש, או אין באפשרותו לקנות או לאכסן אותן) לא יכול להגיע למקומות שאינם בטווח הליכה סביר בחג, אלא מרותק לתחום מאד ספציפי.

פה כמובן יש שופט ותג אלקטרוני לפושעים שה ASBO (לקוראים בארץ, ערך באנגלית: http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-social_behaviour_order ) מגביל אותם לטווח מסויים (רדיוסים של קילומטר או פחות) ממקום מגוריהם, ויש הליך חוקי שבו זכות התנועה נשללת מהיחיד על בסיס פשע שפשע. תגים אלקטרוניים שימשו גם מול אנשים מסוכנים לציבור כמו איסלמיסטים מובילים, וגם שם דובר על הגבלה לאזור המגורים כחלק מהערבות שניתנה בשיחרור ממעצר או כאשר שוחררו הביתה עד תום ההליכים המשפטיים.

בפרפארזה על צ'ארלס הראשון: “I would know by what power I am held hither.” - "הייתי רוצה לדעת לפי איזה כוח חוקי אני מוחזק כאן"
 

אורי404

New member
נראה, שניפחו את הדברים מעבר לפרופורציות

וכמה כאלו יש לך במדינה?
מתוך 5 מליון איש שהם בני 16 ומעלה והם לא בבתי חולים, בתי אבות סיעודיים וכו',
להערכתי יש הרבה פחות מחצי מליון איש שהם מרותקים.

ושוב, המצב ארור ונבזי אבל אין כאן שום צו ריתוק או צו מעצר או עוצר.
נראה, שניפחו את הדברים מעבר לפרופורציות
 

משה343

New member
יש אוכלוסייה שמשרד התחבורה מרתק גם בימי חול..

מצד שני מי שאינו יכול לרכוב, לנהוג, ללכת ברגל
ואין בידיו כסף למונית ספיישל, אפשר לומר שכן, הוא מרותק לביתו.
יש אוכלוסייה שמשרד התחבורה מרתק גם בימי חול..
אוכלוסיית המוגבלים בניידות ובמיוחד המרותקים לכסא גלגלים שאין להם
GMC וואן צמוד .

בעבר נתקלתי בקבוצת נכים על כיסא גלגלים שטיילו באילת ושאלתי מישהו
מהם מה דעתו על כך שיש מקומות שאין תחבורה ציבורית נגישה לנכים בכיסא
גלגלים והוא השיב לי בתמימות שלכל נכה יש אוטו צמוד


כמה דוגמאות לחוסר נגישות :

אין תחבורה נגישה לים המלח
אין תחבורה נגישה לאילת
אין תחבורה נגישה לערד
אין תחבורה נגישה למצפה רמון

יבואו ויגידו מה איך תנגיש אוטובוסים בינעירוניים , ואני אומר שלא צריך !
יש כיום אוטובוסים נגישים שעושים מרחק דיי נכבד.

עכשיו אני לא אומר לנסוע באוטובוס עירוני/פרברי את קו ב"ש-חיפה
אבל ... ב"ש - ערד , ב"ש - מצפה רמון ויש עוד כמה דוגמאות .

אני לא מבקש שבכל שעות היום אבל פעמיים ביום , פעם ביום בכל כיוון שמי שמוגבל
יוכל הגיע למשל לטיפולים רפואיים בבית החולים ולא להזמין נסיעה פרטית במאות שקלים .

מאשקלון למשל יש את האוטובוסים האמבסדורים שעושים נסיעות פרבריות
כמו למשל קרית גת - אשקלון [אישית נסעתי איתו בין ב"ש לאשקלון] .
 

alantan

New member
הנושא של נגישות בתחבורה בינעירונית הוא בעייתי

יש אוכלוסייה שמשרד התחבורה מרתק גם בימי חול..
אוכלוסיית המוגבלים בניידות ובמיוחד המרותקים לכסא גלגלים שאין להם
GMC וואן צמוד .

בעבר נתקלתי בקבוצת נכים על כיסא גלגלים שטיילו באילת ושאלתי מישהו
מהם מה דעתו על כך שיש מקומות שאין תחבורה ציבורית נגישה לנכים בכיסא
גלגלים והוא השיב לי בתמימות שלכל נכה יש אוטו צמוד


כמה דוגמאות לחוסר נגישות :

אין תחבורה נגישה לים המלח
אין תחבורה נגישה לאילת
אין תחבורה נגישה לערד
אין תחבורה נגישה למצפה רמון

יבואו ויגידו מה איך תנגיש אוטובוסים בינעירוניים , ואני אומר שלא צריך !
יש כיום אוטובוסים נגישים שעושים מרחק דיי נכבד.

עכשיו אני לא אומר לנסוע באוטובוס עירוני/פרברי את קו ב"ש-חיפה
אבל ... ב"ש - ערד , ב"ש - מצפה רמון ויש עוד כמה דוגמאות .

אני לא מבקש שבכל שעות היום אבל פעמיים ביום , פעם ביום בכל כיוון שמי שמוגבל
יוכל הגיע למשל לטיפולים רפואיים בבית החולים ולא להזמין נסיעה פרטית במאות שקלים .

מאשקלון למשל יש את האוטובוסים האמבסדורים שעושים נסיעות פרבריות
כמו למשל קרית גת - אשקלון [אישית נסעתי איתו בין ב"ש לאשקלון] .
הנושא של נגישות בתחבורה בינעירונית הוא בעייתי
בכל העולם. אבל חברת נשיונל אקספרס הוכיחה שאפשר ליישם פתרונות:
http://www.ukcoachawards.co.uk/content/index.php?option=com_content&view=article&id=158&Itemid=114
 

משה343

New member
זה מוכיח שאם רוצים ניתן ליישם פתרונות ...

הנושא של נגישות בתחבורה בינעירונית הוא בעייתי
בכל העולם. אבל חברת נשיונל אקספרס הוכיחה שאפשר ליישם פתרונות:
http://www.ukcoachawards.co.uk/content/index.php?option=com_content&view=article&id=158&Itemid=114
זה מוכיח שאם רוצים ניתן ליישם פתרונות ...
יש בעיה אחת , שברברה שלנו עדיין אנשים מסתכלים על מוגבלים בניידות
כאל נטל על כתפיהם , ועד שזה לא ישתנה אצלם בראש
נושא הניידות ימשיך לזחול .

כיום בארץ אפשר להפעיל אוטובוסים נגישים עירוניים בקווים פארבריים .
למשל בעוטף באר שבע להפעיל קווים עירוניים פעם/פעמיים ביום ליעדים
שציינתי לפני כן .

הרכבת בישראל נותנת פתרון מב"ש עד נהריה לאורכה של ישראל .
וצריכים להפעיל תחבורה נגישה [אוטובוסים עירוניים] מתחנת רכבת
ליעדים אליהם הרכבת לא מגיעה .

כבר כיום רואים אוטובוסים עירוניים עושים נסיעות בינעירוניות קצרות/ארוכות
תלוי בכל קו וקו . למשל מראשון לציון לפתח תקווה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה