מהות הסיכון בטקסט ארוך למדי בוורד

מהות הסיכון בטקסט ארוך למדי בוורד

ערב טוב למומחים ולחברים. רציתי לדעת מה מהות הסיכון בטקסט ארוך למדי בוורד, וכן מה תחליפי הוורד לסיכון כזה. הנה דוגמא של חומר המוקלד, והוא אמור להיות מודפס. חלקים קטנים ממנו מודפסים בקביעות. ואולי אולי, יודפס כולו ביום מן הימים. אך עד שיודפס, וודאי יוכפל וישולש החומר. מהם הסכנות שמהן עלי להזהר בזה, ואיך מסתדרים ונזהרים מהם. ומהן תחליפי הוורד למקרים אלו. אציין שבמקרה זה, כל הארבעה קבצים שמוצגים בקובץ, שייכים למעשה לחומר מסוג אחד (ספר אחד) והן חולקו לארבעה מטעמי סיכון. תודה למייעצים.
 
רק מניסיוני על הסיכון אוכל לספר

אם הקובץ ארוך ו/או מורכב מדי
וורד הורס אותו להופך אותו בלתי שמיש בצורה אמנותית ממש. Been there.... התמיכה של MS אמרה: לשמור לעתים קרובות גרסאות וגיבויים לפני שינויים רבים. בגרסאות, כוונתי לבצע "שמור בשם..." ולשמור בשם קובץ חדש (בד"כ אותו שם + תוספת, כגון: חיובים 2006 גרסה 23). לגבי מסמך אב - עד וכולל אופיס XP תמיכת מיקרוסופט ענו "יש עם זה בעיות..." - ולכן לא נעשה שימוש בזה כפתרון.
אם מדובר בטקסט באנגלית בלבד + נוסחאות מרובות + גרפים וטבלאות
הפתרון הוא לא לעבוד עם וורד, אלא עם תוכנות אחרות יציבות יותר.
 
תודה, ובבקשה עוד קצת...

החומר המדובר שלי, מורכב בכל הקובץ הארוך הזה, משני סוגי גופנים בלבד, עם שלושה או ארבעה גדלי גופן שונים, לא יותר. לאחרונה רכשתי משהו לגיבוי. זה כעין מחזיק מפתחות. וכגיבוי נרא שאני מבוטח במעט. ושאלות ענייניות בנושא : א. איזה תוכנות רצויות קיימות כתחליפי הוורד, להן את מתכוונת בעצתך. ב. האם תוכלי לומר ספציפית, מתי ובאיזה כמות, הופך גודל הקובץ להיות מסוכן. רב תודות.
 
אז אתה די מכוסה לדעתי

ב"גיבוי" כוונתי יותר לשמור גרסאות אחרונות של קובץ לפני שינויים. 2-3 גרסאות אחרונות זה מספיק לדעתי. (נהגתי לשמור 2, אבל בעקות מקרה מצער שלא בדקתי שהגרסאות תרינות עברתי לשמור 3 גרסאות*. * ככה שאם יש לך קובץ "דוחות 2006" ועידכנת אותו הרבה פעמים, אז רצוי שיהיו לך משהו כמו: דוחות 2006 גרסה 23 דוחות 2006 גרסה 24
קשה לומר מתי הקובץ הופך למסוכן... הבעייה הגדולה ביותר (שוב רק מניסיוני) מתגלה כאשר אתה מבצע עריכות רבות של הקובץ אז הוא צובר "לכלוך". - אפילו אם רק פתחת, הוספת שתי מילים ושמרת. אז כטיפ מומלץ, מה שאני עושה זה מסמן הכל (בוחר הכל) ומעתיק לקובץ חדש ונקי - זה עוזר להפחית את הפוטנציאל לצרות. אם אין עיצובים מסובכים וגרפיקה עשירה, אז אתה די בטוח לדעתי. אפשר לשמור כמה מאות עמודים "פשוטים" ללא חשש. תוכנות תחליפיות - בעברית אני חושב ש "אופן אופיס" הקרובה ביותר ואולי גם AbiWord (שתמיכתה בעברית קצת פחות טובה) = שתיהן חינמיות. נ.ב. אני בן.
 
למעלה