מהומה רבתי בפורום חרדים נגד רכילונט

מנדלס

New member
מהומה רבתי בפורום חרדים נגד רכילונט

ואשתומם נוכח החרפה בפורום חרדים המעורר מלחמות וזעקות על הגולש רכילונט בהודעותיו שכתב כאן על שהחליט לחלל הבת הקדושה ירחם ה' ואני מתפלא עליכם יושבי פורום חרדים האיך כל אימ שאני מתריע ומוחה על מעלליכם הרעים אתם שותקים וחוסמים אותי מיד, לפחות הפורום כאן יותר אמיתי ממכם בכך שאינו משקר ואמר מי שאמר "שעיוות הדת יותר גרוע מעזיבת הדת' ואתם מעוותים הדת ע"י חסימת הפיות והטלת צנזורה קשה וחירחורי ריב והעלאת השערות נגדי וביטויים שאינם הולמים, וכבר בעבר התרעתי כנגד זה ואיימו עליי בצורה גועלית ומזעזעת ורדפוני חינם על לא עוול בכפי וה' יתן עמהם הדין. כמובן שאני לא מסכים למעשה הזה של יציאה בשאלה, וכואב לראות את המצב הזה אולם לכם יש יד ורגל בדבר הזה והסירחון תלוי על ראשיכם. ושוב החובה עליי למחות בכם "החרדים" שעליכם נאמר כל התוכחות המובאות בתורה אולם אתם מנסים למצוא קורבן להפילו ולסמנו כאחראי לפשעכם וה' יבקש נרדף. ושוב איני תומך ח"ו בחילול הדת ומעשיכם המגונות שמניתי למכביר כל אימת שמתאפשר לי, נגע הפיאה נגע ההתיפיות המערבית, ונגע האינטרסים ורדיפת הממון שלכם והנציגים החרדים המזוייפים בכנסת המינים. וה' יתן עמהם הדין על עיוות הדת והרס היהדות!
 

מנדלס

New member
עיוות וסילוף דברי הנאמרו כאן בפורום

זעם רב תקפני נוכח הזילזול הבוטה והמחפיר המכוון מלכתחילה ע"י פרשנות לקויה וסילוף דברי שהבאתי כאן. ע"י גולש בפורום חרדים, ומחמת שלא נותנים לי את זכות התגובה וההבהרה בדברי בפורום הנכבד דמתקרי "חרדים" נאלצתי להגיע למקום זה ולהבהיר דברי. וידם הזדונית שוב מכה ללא רחם נגד דבר אמת. ומי שמעוניין לראות את דברי מוזמן להכנס לקומונת גלאט נייעס בלי צנזורה. ושם הבאתי את דברי ומחאתי בפורום הזה. תודה על נתינת מקום לדבריי. בברכה.
 

R a c h e

New member
נ-א ל-ש-ר-ש-ר ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif

אין צורך לפתוח הודעה חדשה על נושא שכבר נידון כאן, בכל מקרה, אם ישנם דיונים/ויכוחים בפורום חרדים בנושא זה, נא להשאיר את זה שם ולא להעביר את זה לפורום שלנו.
 
בחיי , שכחתי כבר איך קוראים

את הסגנון הזה. אפשר ניסוח ארצי בלי ו' החיבור?
 
למעלה