מהההההההההההה???????

מהההההההההההה???????

אני קבעתי להיום 2 הופעות בבארבי.... יש לי 9983 מעריצים. הנה מה שקיבלתי מההופעה ה-1: מקום ההופעה מכיל 200 מקומות כשעלות כל כרטיס הייתה ₪ 120 עלות ההשכרה הינה ₪7200 בחרת שכן להשקיע ביחסי ציבור. בהופעה זו הרווחת ₪14640,ו 869מעריצים! כיוון שבחרת להשקיע ביחסי ציבור, נגבו ממך עוד ₪2160 בנוסף לעלות השכרת המקום. התפוסה באולם היתה מלאה. בעקבות הופעה זו מדד האנרגיה שלך עלה ב %28, מדד הגיבוש עלה ב %50 לפני שקיבלתי את המסר עם התוצאות, ההופעה השניה התחילה ואז קיבלתי מסר הלהקה לא מוכנה להופעה אין מספיק מעריצים. זה הפסיק לי את ההופעה באמצע (זתומרת הטיימר כבר התחיל לעבוד. יש לי מלא מעריצים אפילו שמספיקים להופעה בזאפה!!! אני מנסה לקבוע הופעה ואין לי את הריבוע שקובעים שעה... במקום הריבוע הלבן הזה... אין כלום!!!!! מזה אמור להביע?
 

שלומי77

New member
תבדקי אם גבו לך גם דמי שכירות

כשהופעה מתבטלת ככה יורד גם כסף.
 
ירד לי 10 אלף שקל!!!

אני רוצה את הכסף בחזרה!!! זה היה טעות ועכשיו אני לא יכולה לעשות הופעה כי אין לי מספיק כסף. יש לי מלא מעריצין אני יכולה לעשות עם כמות מעריצים שכזו גם בזאפה. היו כאלה שעשו בבארבי עם 2000 מעריצים ולי היה 10000, וגם לקחו לי את כל הכסף שיש לי בחשבון. להקה 2903!!!
 
אה יופי! בנוסף להכל נעלמו לי חזרות!

על הופעה אחת בבארבי אמורים לרדת 2 שעות. היה לי 48 שעות ועכשיו זה 41..... לא איכפת לי תקלות של טיימר או שזה נתקע, אני עבדתי להשיג מלא כסף ומעריצים בשבוע הזה... ועכשיו הכל נאבד לי. ממש נהרס החשק! מאוכזבת מאוכזבת
 

שלומי77

New member
קרה גם לי ולעוד אחרים.רק עכשיו כשיש

מונה חזרות רואים מה קורה בבירור.
 
הקפצה!!!!

אני רוצה תשובה מהמנהלים על זה... כי זה ממש הוציא את החשק מהמשחק!
 

3has3

New member
מנהלים רק ביום ראשון..

אבל יש פה הרבה שיכולים לעזור.. |שיעול| |שיעול|
 
חחח

אבל רק הם יכולים להחזיר לי את הכסף... ההופעה התחילה ורק אחרי שתי דקות הם מבטלים את ההופעה ואומרים שאין מספיק מעריצים שיש פי שתיים מעריצים ממה שצריך..
 
למעלה