מדרסים

מדרסים

אתמול רכשתי שני זוגות מדרסים אחרי שהרופא רשם לי מרשם בשבילם והפנה אותי למכון שעובד עם הקופה לשם כך. יש לציין שזאת פעם ראשונה בחיים שלי שאני קונה מדרסים (לא נעים לומר כמה שנים הזנחתי דבר כל כך חשוב..) כך שאני לא ממש מבינה בזה. בכל אופן אני יודעת שמדרסים זה לא דבר זול אבל לא תיארתי לעצמי שזה עד כדי כך יקר בייחוד כשמדובר במוצר בהשתתפות הקופה. יצא שרכשתי שני זוגות מדרסים, על אחד מהם נאמר לי שהוא עולה 1,117 ש"ח אחרי הנחה. השני עלה לי 59 ש"ח (שכתוב עליו בקבלה "מדרס מכבי" כלומר זה כנראה המדרס שבהשתתפות הקופה). מה שמוזר לי הוא שבקבלה רשום 0% הנחה. ואם המדרסן אמר לי מחיר שאחרי ההנחה איפה פה ההנחה אם זה לא מצוין בקבלה? אגב, בסופו של דבר שילמתי את הסכום 1,117 ש"ח על שני הזוגות. (בקבלה רשום: מדרס מכבי 59.48 ש"ח ומדרס -EVA ייצור CNC - שמחירו 903.45 ש"ח). יצאתי מבולבלת. הרי רגע לפני זה הוא אמר שמחירו של הזוג השני הוא 1,117 ש"ח אחרי הנחה. וגם בתחילה הוא אמר לי על המדרס של מכבי שעולה 69 ש"ח. איך פתאום המחיר ירד ל-59? שוב, מכיוון שאני טירונית בכל מה שקשור למדרסים אולי פספסתי משהו ואולי מישהו כאן יכול להאיר את עיניי בקשר לכך?
 
כדאי שתתקשרי *3555 ותבררי במוקד המידע

של מכבי. אני כבר לא זוכרת איך זה עובד אבל יכול להיות שאת אמורה לקבל החזר, תלוי מה רשום לך בהפניה מאורטופד ומה רכשת בפועל. אם רכשת מדרסים יקרים יותר ממה שהיית אמורה לרכוש/אחרים ממה שרשום לך בהפניה, לא בטוח שתקבלי את מלוא ההחזר/החזר בכלל. ולאור ההודעות שלך (גם זו וגם זו שמתייחסת למכבי טבעי ) יש לי עצה - תתקשרי למוקד מכבי בכל פעם שאת קונה משהו דרך מכבי או בהשתתפות מכבי ע"מ לוודא מה מגיע לך ומה הזכויות שלך לפני הרכישה.
 
לגבי המדרסים התקשרתי כבר בשבת

יום לפני הרכישה. ממה שהבנתי בעיקרון אני עדיין לא זכאית להשתתפות הקופה כי אני חדשה בקופה ויש תקופת המתנה של 12 חודשים בנוגע למדרסים. אבל מה שמוזר לי הוא שבמכון המדרסן אמר לי "אחרי הנחה" בעוד שבקבלה לא רשום שהייתה הנחה. ודווקא זוג המדרסים של מכבי שרכשתי, המחיר שלו אפילו יותר זול ממה שאמור להיות אפילו אם הייתי זכאית להנחה. (יכול להיות שבמכון בכל זאת עשו לי הנחה למרות שבעיקרון אני לא זכאית) במקרה הספציפי הזה זה נראה לי משהו שקשור למכון עצמו ולא משהו שבמכבי יידעו ממש לעזור לי. במכבי יכולים רק להגיד לי אם אני זכאית או לא אבל לא יידעו להסביר לי את הסתירה לכאורה בין מה שאמר המדרסן (שהמחירים הם אחרי הנחה) לבין מה שכתוב (או לא כתוב) בקבלה. מעבר לזה כנראה שקניתי זוג אחד שהוא באמת מעבר למה שהיה כתוב במרשם (הזוג היקר יותר). מכיוון שכבר קניתי אני יכולה רק לקוות שהם לפחות יהיו טובים לי..
 


 
בינתיים התקשרו אליי מהמכון

אחרי שגילו שאני אכן לא זכאית עדיין להנחה ממכבי ואמרו שלכן את המדרס של מכבי הם לא יעשו לי עדיין אלא רק בעוד שנה כשאחדש את המדרסים. על המדרס השני הם בכל זאת עשו לי הנחה והשאירו אותו במחיר של 1,117 ש"ח (כאשר לפי מה שנאמר לי הוא עולה 1,700 ש"ח לפני הנחה)
 
למעלה