מדריך קצר לצילום לרוכבי אופניים

רמי לשם

New member
סוללות ליטיום כבר לא כ"כ יקרות

אפשר למצוא סוללות חלופיות כבר מ$15 ומעלה. אני רכשתי סוללה ספייר יחד עם המצלמה ומסתובב איתה תמיד. גם לאחר שנה של שימוש שתי הסוללות עדיין מתפקדות מצויין ועוד היד נטויה. סוללות הליטיום גם מתאפינות בזמן טעינה קצר מאוד - שלי נטענות בכ90 דקות.
 

IlanShacham

New member
אגב, אני חולק על חישובי הזמנים שלך

זה מאוד תלוי בסוג המצלמה ובמיקומה. יש לי מצלמה קטנה שיושבת על רצועת הכתף של התיק. אין לי שום בעיה לעצור לצלם ולהמשיך בפחות מחצי דקה. במקרים מסויימים אני אפילו מצלם תוך כדי רכיבה. כדוגמא קיצונית - לפני זמן לא רב רכבנו רונן B, מריוס ואנוכי את מסלול נחל בוקק. ב 5 שעות טיול צילמנו ביחד כ 300 תמונות... כלומר צילום כל דקה, וגם הספקנו לרכב את המסלול ולהנות ממנו
 

mdizengof

New member
PENTAX OPTIO-לחובביEXTREME

Featuring Pentax's legendary smc optical zoom lens and their unique Sliding Lens system that allows the lens to retract fully inside the camera when it is powered off. The Optio S5i is sleek and compact enough to carry everywhere. With the optional acrylic waterproof housing, everywhere may well include the exciting world of underwater digital photography! For optimal results it features both Marine Picture and Marine Movie modes to correctly capture the underwater colors. http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/optios5i.html
 

menzib

New member
נו בטח

רונן רץ קדימה, נשכב, מצלם, אורז, חוזר לאופניים, רץ קדימה וחוזר חלילה. הדוגמנים לא עוצרים לרגע
 

BikingViking

New member
ואחרי המיני הרצאה שלי ../images/Emo163.gif

היום ברכיבת הבוקר, באחד הסינגלים החדשים בתל חדיד, נתקלנו לפתע בלהקה ע-נ-ק-י-ת- של אנפות בקר מהממות. המחזה היה מרהיב. ודווקא היום, לא הבאתי מצלמה. אמרתי לעצמי רכיבת בוקר, אין הרבה זמן לפני העבודה , מה כבר אפשר לראות ביער בן שמן הכל כך מוכר. מסקנה - תמיד, תמיד מצלמה.
 

menzib

New member
הלהקה יושבת ליד המאהל?

בסוף העליה של בריכת הסלעים שמתחילה בצינור? (הנעלם א')גם אנחנו פגשנו אותה ביום שני. מדהימה.
 

BikingViking

New member
כן ../images/Emo118.gif../images/Emo118.gif../images/Emo118.gif../images/Emo118.gif../images/Emo118.gif

ואם כבר העלית את הנושא ,אולי במקום סינגלים נעלמים פרק א' ופרק ב' תסמנו אותם ? הסינגל באמת ארוך מאד, ולפעמים קשה למצוא איפה הוא ממשיך, אם לא יעברו שם מספיק רוכבים די מהר לא יהיה סינגל, ואז ההפסד כולו שלנו.
 

menzib

New member
אמורים להיות מסומנים במפה החדשה

כך היוצרים אמרו לי, וגם עברתי איתם על המיפוי כולל סימונים. נעלם א - הוא אוסף של סינגלים שהם קוראים לו בשמות אחרים, "נקודות אדומות" ועוד. הראתי להם איך לחבר לסינגל ארוך ממדרשו של ה-רדר נעלם ב - אמרו שישאירו את השם, סימנתי בצהוב, מתחיל מהעמוד חשמל קרוב לכניסה למעגלי. את שלי עדיין לא יודע אם הכניסו. אוביל בכייף, יש שני קוים ארוכים מאוד לירידה או עליה מבנ"ש לפי דרישה
 
ושכחת להוסיף שניתן לצלם מהפלאפון

פלאפון תמיד יש? יש! מצלמה יש? לפעמים! לצלם פשוט ובבית להעביר למחשב בהצלחה
 

degas

New member
היום הוכרז הסלולרי האולטימטיבי

לטיולים.
סוני אריקסון הכריזה על סלולארי בעל 3.2 מגהפיקסל, עם עדשות ושיטת סייברשוט של סוני. מצלמה אמיתית בגוף של פלאפון - זה הסלולרי הבא שלי..
 

natbake

New member
מצלמה בטיולי אופנים

אין כמו מצלמה בטיול, אני רוכב כבר שנה שלישית, והשתתפתי בכמות לא מבוטלת של טיולים, פתחתי אין ספור אלבומים פרטיים מתמונות שהופיעו לאחר הטיול, אך תמיד נשארה "אכזבה" קטנה שלא כל הדברים שראיתי והיו ראויים, צולמו ותועדו. בתחילת השנה רכשתי מצלמה קומפקטית PANASONIC LZ-2,וגם אני התפשרתי על גודל הזום, אך להפתעתי לאחר כ-300 תמונות לפחות, אין מילים למזכרות שנשארו לי מהתמונות שצילמתי, וכן התבקשתי ע"י מנהל הקבוצה שבה אני רוכב להיות "צלם הבית", מיותר לציין שנענתי בחיוב, לגבי אפשרות האיחסון של המצלמה, אני נוהג לאחסן אותה בכיס האחורי של החולצה, מניסיון גם בשטח מעוד קופצני המצלמה נותרה בתוך הכיס.
 

septAA

New member
מספר תובנות

תמיד, אבל תמיד, אבל תמיד, לקחת מצלמה. בכיס האחורי של חולצת הרכיבה - בתוך שקית ניילון. (בכיס השני - פלאפון בשקית ניילון) שתי בטריות AA (טעונות + 2 ספייר). זום X3, X4 מספיק בהחלט. 8M - מתאים לצלם הפוסטרים של Cedric Gracia - אני מסתפק בהרבה פחות. כמה יותר פשוט - יותר שימושי - היום ה"פשוטות" נותנות מפרט לא רע בכלל. אפשר לצלם ברכיבה - ראו מצ"ב - אבל בד"כ זה מסוכן ולכן לא כדאי. בעזרת הצילומים אני חי את רכיבת הסופ"ש במשך השבוע כולו - עד הסופ"ש הבא.
 
למעלה