מדריך חדש להקמת אתר אינטרנט עסקי

Itzik RDVC

New member
מדריך חדש להקמת אתר אינטרנט עסקי

שלום לכם, כתבתי מדריך להקמת אתר אינטרנט עסקי שפורסם לפני כמה דקות באתר בונים עסקים. מטרתו לתת מידע לאנשי עסקים קטנים ובינוניים על תהליך הקמת אתר אינטרנט. כך כאשר הם ירכשו את השרות הם יוכלו לבקר את התהליך טוב יותר ולדעת במה מדובר. אני מאוד ישמח שתקראו ותשלחו לי ביקורת בונה. מה חסר, אולי נפלו טעויות וכדומה. מי שמתמחה בתחום ורוצה ממש להוסיף מידע או טיפים אני אשמח לשקול את התוספת וכמובן לתת קרדיט מלא לכותב ולינק. תודה מראש.
 

IIC מיכה

New member
שתי טעויות

כותבים "אשמח" ולא "ישמח" (אבל זה רק אם אתה רוצה ליצור רושם של מקצוען בכתיבה). באתר יש המון פרסומות, לי זה עושה רושם שאתה מתפרנס לא ממכירת שירותיך כיועץ לעסקים, ולא כסמנכ"ל שיווק של בתך, אלא משלים הכנסה דרך אדסנס. התוכן בסדר גמור, טוב לגוגל, סביר ללקוח פוטנציאלי.
 

Itzik RDVC

New member
מיכה כמה דברים

ראשית, תודה על ההתייחסות גם אם קצת ...... שנית, אני לא עובד כייועץ עסקי על אף שאולי נוצר הרושם. כל מטרת האתר הוא לתת מידע בתחום העסקים הקטנים והבינוניים חינם אין כסף! מי שמכיר את התחום, יודע שהרבה כסף מגוגל אדסנס לא רואים, הפרסומת שם בשביל להחזיר לעצמי קצת מההשקעה והתשלום לאיחסון האתר. לגבי הפרסומות, אני יודע שלא הגעתי עדיין לעיצוב מספיק טוב ואני מתכנן לשפר זאת בעתיד. כפי שציינתי האתר הזה הוא מבחינתי פעילות למען הקהילה ולא מקור הכנסה. ועל אף רמזים שלא ברורים לי אני אכן סמנכ"ל לשיווק ופיתוח עסקי של היועצת השקעות הפרטית כנראה היחידה הפועלת כיום בארץ בצורה בלתי תלויה.
 

IIC מיכה

New member
נשמע יותר מאתגר

האם יש לך כבר תיאור של קהל היעד שאתה מעוניין למשוך לאתר? על סמך מה נכתבים התכנים לאתר?
 

Itzik RDVC

New member
אכן אתגר

על אף שלא שאלת, נתחיל מהסיבה להקמתו של האתר בונים עסקים. לפני כמה שנים שהתחלתי להיות עצמאי ויזם, גיליתי שיש מחסור במידע בתחום באינטרנט. אתרים רבים ידברו על פתיחת עסקים וכדומה, אבל רובם מסתפקים במידע מועט ביותר ובסך הכל רוצים שתפנה אליהם לייעוץ בעד תשלום. עסקים קטנים בעיקר יש להם בעיות מיוחדות להם כמו שיווק ופרסום בתקציבים קטנים. חשבתי לנכון שיהיה טוב שיקום אתר שיתן מידע איכותי עבורם וטיפים רבים ככל שניתן. לכן פלח השוק שלי די ברור והוא כולל את כל בעלי העסקים הקטנים והבינוניים וכמובן כל מי שרוצה להיות בעל עסק כזה. כרגע רוב התכנים נכתבים על ידי אבל אני מנסה כל הזמן לעשות שת"פים וכפי שניתן לראות ישנם תכנים של אחרים שמצאתי לנכון לפרסם. כמובן שכל מי שמפרסם מידע, סיפור מעניין או טיפים מקבל קרדיט מלא. תחום נוסף שאני מתעניין בו והוא חשוב לדעתי זה כלכלת המשפחה שזה בהרבה מובנים דומה לניהול עסק ולכן גם הוא באתר. חלק זה של האתר כמובן פונה כבר לכולם.
 

IIC מיכה

New member
מה ההבדל בין עסק קטן לבינוני?

משום מה, ישנם פירושים רבים למונח SMB בארץ.
 

Itzik RDVC

New member
שיניתי את עיצוב הדף

בהמשך להערות של אנשים על מיקום המודעות גוגל, בצעתי שינויי קל מקווה שיותר נח לגלוש עכשיו.
 

מאי ודי

New member
אני לא מבינה מה הבעיה של אנשים

כולם מתייחסים לפרסומות כמו לאויב. תחשבו על זה שמישהו ישב וכתב מדריך מפורט בלי אינטרסים אישיים ובלי שהוא מרויח. מה כואב שהוא גם יקבל על זה כמה גרושים?
 

IIC מיכה

New member
את לא מבינה את הבעיה

כי לא קראת כמו שצריך את הנאמר: שירוויח כמה שיותר, אבל יש סיכוי יותר גבוה להרויח, כאשר מכירים את הכללים. מעבר לזה, את יכולה גם לשלם איזה סכום, אם בא לך. תרומות - זה לא רק לנזקקים, זה גם עסק.
 
למעלה