מדריך איה נאפה השלם לישראלי

rancamel

New member
מדריך איה נאפה השלם לישראלי

הוספתי להודעה קובץ וורד. אני חושב שאם תקראו את זה, לא יהיו לכם יותר שאלות בקשר לנאפה. תהנו.
 

lirannasri

New member
נהנהתי מכל רגע

ממש אהבתי את הסיקור יש לך את זה תודה רבה על העזרה!
 

HBSFC

New member
גדול! ... לגבי אנטאה- ומס' הדיירים בחדר

קיבלתי דיל דיי זול 400 דולר בערך, שבו 5 אנשים בחדר.. עכשיו מבדיקות עבר שביצעתי פלאס עיונים ברשת ובפורום, ראיתי שאנטאה לא מציעים דירה ל-5 חברה, מקסימום 4. מישהו יכול לאמת לי את זה בבקשה?! תודה מראש, והמדריך פשוט ענק!
 

amit 100

New member
שאלה בקשר לאנטאה....

ה"גטו" כמו שקראת לזה... זה ברמה סבירה?.. יש בריכה?.. מנקים שם את החדר כל יום?.. או שזה על הפנים..?
 

rancamel

New member
הגטו

הגטו הוא בסופו של דבר חלק מאנתאה. החדרים ברמה סבבה לגמרי, יש בריכה אחת יחסית קטנה ועוד בריכה יותר גדולה של המלון הצמוד שאין בעייה להיכנס אלייה אין משהו מפריד ולאף אחד לא אכפת... אם בכל זאת תרצה, אין שום בעייה ללכת לבריכה של אנתאה שנמצאת במלון עצמו.. היא שלך בדיוק באותה מידה שהיא של מי שלקח חדר במלון ולא בבית דירות, ובכל מקרה מנקים שם את החדר (אם אני לא ממש טועה) כל יום ומחליפים מגבות וכל מה שצריך.
 

rancamel

New member
אנתאה

כשהייתי לפני שנתיים לא זוכר שהיה מצב של 5 אנשים בחדר... יש מצב די טוב שיחלקו אותכם ל3 ו-2 ככה זה עובד בדרך כלל. ותודה על הפרגון =]
 

gilad86

New member
כנס אחי

קודם כל קבל פירגון יש לך את זה ותיארת כמעט אחד לאחד מה שהולך שם. מחר אני ירשום תגובה/הוספה לכמה דברים שאני חושב שלא ציינת או שלדעתי לא הכי נכונים אבל קבל ח"ח, ב"ה אני גם פעם שניה בנאפה השנה. באיזה דיל אתה טס?
 

rancamel

New member
כנפי משק

369 דולר 4 בחדר. תודה על הפירגון ובכייף תקן מה שאתה חושב שלא טוב, בסופו של דבר כל אחד והנקודת מבט שלו.
 
הפצצת

תודה אחי עזרת לי המון . אגב,באיזה תאריכים אתה שם ובן כמה אתה אם אפשר לשאול?
 
אחי אתה מלך.. עשית לי כל כך הרבה חשק

היום סגרנו באנטאה ואני חייב להגיד לך.. שאתה כותב תותח אש ושעשית לי כבר קשר לטוסס
 

rancamel

New member
בכייף אחי

ואני שם בין ה11 לאוגוסט ל18 באוגוסט, ואני בספטמבר יהיה בן 20
 

neon15

New member
אחלה מדריך אחי !

חבל שלא הכנת אותו לפני שבועיים אבל לא משנה ... היה כיף בנאפה ואני בבאסה שלא הכניסו אותי לקאסל הזה
 

gilad86

New member
תגובה מושקעת

קודם כל אחי שוב קבל פרגון אחרי פעם שניה שאני קורא את זה זה באמת מדריך טוב לכל האנשים שהיו פעם ראשונה... בקשר למאוס - אני הייתי שם לפני שנתיים וחוץ מזה שהמלון הוא רק של ישראלים זה אחד הבתי דירות היותר טובים שיש בנאפה וראיתי מספיק...חדרים סבבה יש כל מה שצריך לא חסר כלום, פעם ביומיים בערך נקיון, יש בריכה סבבה, טלוויזיה בלובי, קצת משחקי וידאו ישנים...בר על הבריכה יש במלון הצמוד ובכלל המאוס נמצא בשורה של 4-5 מלונות צמודים אחד לשני ככה שאפשר להיכנס גם לבריכות האחרות (ששם כמובן יש תיירים ותיירות :))...עוד בתי דירות טובים - טסוקוס הולידיי (מס' 1 לדעתי), אנטאה, אפלנדרה... בקשר לריברסייד - בית דירות מגעיל ברמה נמוכה ומלוכלך ברמות אני לא ממליץ... בקשר לתחילת היום במקום ישר לנסוע לניסי ביץ' אנחנו היינו יושבים בבריכה של המלון בבוקר ורק אחרי זה נוסעים לניסי. לצוקים מחוץ לעיר קוראים קייפ גרקו או קאבו גרקו, לצערי לא יצא לי להיות שם, אני מקווה שהשנה יצא לי לטוס שוב ולהיות שם. בקשר למקדונלד'ס והבורגר קינג - ממה שאני זוכר היו מחירים כמו בארץ בערך 35 ש"ח אבל גם היית מקבל עוד 4 טבעות בצל או נגיסי עוף ככה שזה יוצא יותר משתלם מהארץ, בכל מקרה עדיף הבורגר קינג על המקדונלד'ס. עוד המלצה שלי היא מסעדה ליד המאוס שקוראים לה travellers inn יש שם אוכל סבבה ומבצעים לישראלים, הם גם שמו דגל ישראל בכניסה למסעדה שהייתי שם ונתנו לנו להרגיש בבית. מחירים של מסיבות - הפופקורן עולה 10 לירות ממה שאני זוכר והבלאק & ווייט בסביבות 7-8.
 
אני הייתי בפיליפיאנה

וזה לא חמש דקות הליכה מהסקוור אלא דקה וחצי בן זונה של מלון מבחינת מיקום איכות לא מדהימה אבל תה לא טס להיות במלוןם
 
למעלה