מדענים מאשרים: הנשמה חיה לנצח.

kirk hammet

New member
מדענים מאשרים: הנשמה חיה לנצח.

תמיד חשבתי שקיים דבר כזה , גלגול נשמות. האמת , ההוכחה שלהם , על סמך אנשים שחזרו ממוות קליני , לא ממש מצאה חן בעייני , אבל אם זה נכון - מהיום אני יכול לטעון שהייתי בעבר הרקולס , איינשטיין , ואייזק ניוטון , ויש לזה גם ביסוס. מה שמעניין - האם הייתי אי-פעם ידוען בעברי , והאם ישנה דרך לגלות מי היה הגלגול הקודם ?
 

MERD!

New member
מרתק.

אולי חשבת להוסיף קישור לכתבה או קישור ישיר למסקנות המדענים? במקום לתת את דעתך בעניין? או לתת את דעתך, אך עם קישור. בקיצור איפה שמעת את זה?
 

kirk hammet

New member
היה כתוב בשער תפוז

ותסלחו לי שאני לא מצרף לינק , העצלנות שלי כבר חוצה גבולות.
 

gasks

New member
אתה בטוח

שקראת את כל הכתבה? לי זה נשמע שקראת רק את הכותרת... אני כבר הולך לחפש אותה ולהבהיר כמה דברים.
 

MERD!

New member
הוא צודק..

זה כל מה שרשום בכתבה הזאת. וההוכחה שלהם היא דיי מטומטמת.
 

gasks

New member
כן קראתי...

"הוכחה מדעית חד-משמעית..." - אילו שטויות, אני לא חושב שאפשר אפילו לקרוא לזה הוכחה. אני לא חושב שיש מדען שפוי שמכבד את עצמו, שיסכים עם "ההוכחה" הזאת. זכור לי שלפני כמה שבועות ראיתי על זה תוכנית בערוץ 8 - הסבירו שם שבמצבי מצוקה למוח ובסכנת מוות, המוח מכניס את עצמו למצב של חשיכה, הוא מנטרל את כל החושים ומכניס את הדמיון לעבודה. נוצר מצב שבו המוח גורם להזיות מכוונות כדי למנוע כאב או פחד. יש אנשים שפירשו את ההזיות האלו כ"חוויה לאחר המוות" (או איך שנהוג לקרוא לזה כיום). עוד דבר שהיה כתוב בכתבה הוא :"ד"ר פארניה אומר שרמת החמצן אצל החולים שבדק היתה נורמלית לגמרי." - ובכן, יש לי חדשות לדוקטור פארניה, רמת החמצן אצל מתים היא לא נורמלית, אלא אפסית.
 

MERD!

New member
אתה טועה

הוא דיבר על מוות קליני, מוות קליני זה מוות של המוח אבל לא של הגוף.
 

gasks

New member
תקן אותי אם אני טועה (שוב?),

אבל כאשר המוח מת גם הגוף אמור למות, לא? בוא ניקח למשל את הלב. אלו מאיתנו שלמדו ביולוגיה בכיתה י´, יודעים שיש דבר הנקרא קוצב לב. מהשם משתמע שקוצב הלב אמור לקצוב את פעימות הלב ע"י חשמל שהוא מקבל מהמוח. מאחר והמוח מת, קוצב הלב לא מקבל פקודות לקצוב את הלב, ולכן הלב מפסיק לעבוד והמוח מפסיק לקבל חמצן. כמובן שאתה יכול לומר לי שייתכן מצב שבו המוח מת אך הלב עדיין פועם, אך מצב כזה יכול להגרם רק ע"י מכונות החייאה. בד"כ עושים דבר כזה כדי לשמר איברים שנועדו להתרמה. באותה מידה אפשר לכרות למישהו את הראש ולהמשיך לקיים את גופו... אתה שואל איך אנשים שמתו מוות קליני חזרו לחיים? ובכן, לדעתי זה לא היה מוות, אלא פעילות המוח הצטמצמה לרמה זעירה כל כך שלא היה ניתן להבחין בה, ואילולא מכונות ההחייאה שגרמו להמשך זרימת הדם אל המוח (ובכך איפשרו את המשך פעילות המוח), הוא היה כבר מת באופן סופי.
 

MERD!

New member
שוב פעם אתה טועה.

מוות קליני זה מוות שהמוח מפסיק לפעול והגוף נותר חיי על ידי מכונות החייאה. זאת ההגדרה(עם שינוי קטן במילים) ויש דבר כזה.
 

MERD!

New member
זה מה שאמרת.

"אתה שואל איך אנשים שמתו מוות קליני חזרו לחיים? ובכן, לדעתי זה לא היה מוות, אלא פעילות המוח הצטמצמה לרמה זעירה כל כך שלא היה ניתן להבחין בה, ואילולא מכונות ההחייאה שגרמו להמשך זרימת הדם אל המוח (ובכך איפשרו את המשך פעילות המוח), הוא היה כבר מת באופן סופי." אבל זה לא נכון הפעילות המוחית לא הצטמצמה אלה הפסיקה, זה קורה. תחקור אפילו.
 
למעלה