מדעי ההתנהגות בשילוב קרימינולוגיה
אחרי התלבטות קשה ,ויש לציין שהגיע הזמן החלטתי ללכת לעשות תואר . ואני מעוניינת לעשות בקרימינולוגיה האם יש לימודי ערב? הבנתי שניתן לשלב בין מדעי ההתנהגות לקרימינולוגיה אשמח לקבל שמות של מכללות (אם זה אפשרי )במידה ולא אפשר לשלוח לי מסר . ישנם מכללות ששנת לימוד אצלהם 30 אלף האם זה נשמע לכם נורמלי ? תודה דבר נוסף אני מאוד רוצה לעבוד בבתי חולים להפרעות נפשיות ,אז קרימינולוגיה זה לא מתאים ,אבל ישנם מקומות בתי חולים לאסירים עם בעיות נפשיות ,האם הבחירה שלי נכונה ושוב תודה
אחרי התלבטות קשה ,ויש לציין שהגיע הזמן החלטתי ללכת לעשות תואר . ואני מעוניינת לעשות בקרימינולוגיה האם יש לימודי ערב? הבנתי שניתן לשלב בין מדעי ההתנהגות לקרימינולוגיה אשמח לקבל שמות של מכללות (אם זה אפשרי )במידה ולא אפשר לשלוח לי מסר . ישנם מכללות ששנת לימוד אצלהם 30 אלף האם זה נשמע לכם נורמלי ? תודה דבר נוסף אני מאוד רוצה לעבוד בבתי חולים להפרעות נפשיות ,אז קרימינולוגיה זה לא מתאים ,אבל ישנם מקומות בתי חולים לאסירים עם בעיות נפשיות ,האם הבחירה שלי נכונה ושוב תודה