מדינת כל אזרחיה

יוחנן ס

New member
מדינת כל אזרחיה

שאלה לכולם : המדינה הפלסטינאית לכשתקום (בעתיד הרחוק או הקרוב) האם היא תהיה מדינת כל אזרחיה או שרק מדינה לבעלי לאום פלסטינאי?
 

קוכולין

New member
אני מאמין שהיא תהיה מדינה ערבית

פלשתינאית, כמו שישראל תהיה מדינה יהודית. כולי תקווה שפלשתין תהיה דמוקרטיה, אך אני מעט סקפטי בנושא. די לי אם לא תהיה דיקטטורה מוחלטת בסגנון סוריה או (חו"ח) עיראק.
 

nonick2k2

New member
המדינה שתוקם תהיה דימוקרטית

כי תוקם המדינה בחסות ארה"ב וממישות החלטות האום - אף אחד לא יעז להיות השליט היחיד בה. והרפורמות שהם עושים - תסתיים בחוקה דימוקרטית - שחסרה מאוד לישראל...
 
המדינה תהיה דמוקרטיה ערבית

בסגנון מצרים. כלומר תהיה דמוקרטיה פרוצדורלית ולא דמוקרטיה מהותית.
 

nonick2k2

New member
לא נכון

היא תהיה דימוקרטית במאת האחוזים. אף אחד לא יכול לקבל את המדינה לידיו הרי שעכשיו אפילו לפני קיומה יש 3 מפלגות גדולות... כל אחד יכולה לקבל את השלטון - דימוקרטית.
 
למעלה