פלשתינאית, כמו שישראל תהיה מדינה יהודית. כולי תקווה שפלשתין תהיה דמוקרטיה, אך אני מעט סקפטי בנושא. די לי אם לא תהיה דיקטטורה מוחלטת בסגנון סוריה או (חו"ח) עיראק.
כי תוקם המדינה בחסות ארה"ב וממישות החלטות האום - אף אחד לא יעז להיות השליט היחיד בה. והרפורמות שהם עושים - תסתיים בחוקה דימוקרטית - שחסרה מאוד לישראל...
היא תהיה דימוקרטית במאת האחוזים. אף אחד לא יכול לקבל את המדינה לידיו הרי שעכשיו אפילו לפני קיומה יש 3 מפלגות גדולות... כל אחד יכולה לקבל את השלטון - דימוקרטית.