"מדינתנו הקטנטונת חובבת מחזות הזמר ודפש מוד"

super girl 15

New member
"מדינתנו הקטנטונת חובבת מחזות הזמר ודפש מוד"

זה עוד בוקר שאני מתעוררת ורצה לחפש בכל העיתונים את התמונות של מאחורי הקלאים עם הכוכבים של המחזמר על פי שיריו של שלמה ארצי "לילה לא שקט", שאגב עדיין לא התאוששתי ממנו והינה באופק מחזמר חדש? אני פותחת את הפנאי פלוס גיליון 1090 בעמוד 74 מתחת לכותרת: "מוזיקה", רוי רגב כותב ככה: "הנה אופציה שיכולה לתפוס חזק גם במדינתנו הקטנטונת חובבת מחזות הזמר ודפש מוד. אחד המחזאים הגדולים באי מלטה החליט להציג מחזה המבוסס על שירי להקת האלקטרו פופ הוותיקה דפש מוד. לפרוייקט כבר יש אפילו שם ("Playing The Angel", על שם אחד מאלבומי הלהקה) וסיפור המתאר צמד בחורים שגדלים יחד ומגלים את רזי האהבה "בדרך הקשה". מה אתם חושבים? הייתם הולכים לראות?
 

Another Girl

New member
או, וואו!

מניחה שזה היה תלוי ביקורות (לא הייתי הולכת אם היו קוטלים את זה בטירוף) אבל בעיקרון כן, למה לא? גם אם זה לא היה פאר מחזות הזמר הייתי נהנית מהשירים ואולי אפילו משועשעת קלות. אבל מה צמד בחורים, מה. שיהיו שם צמד בחורים בשם דייב ומרטין ואז נדבר.
 

hadaroosh180

New member
וואווווו!!!

טוב זה מה שנקרא גאונות!! זה גדול והייתי הולכת לראות את זה גם אם היו קוטלים אותו כי אחרי הכל לא הייתי קולטת כלום ממה שהולך סביבי ועדיין בשוק שאני שם וזה מבוסס על הדבר האהוב עליי ביותרררררר!! חח קיצר ענקקק
 
למעלה