מדינה פלשתינאית-בלתי אפשרית כלכלית

  • פותח הנושא Fasz
  • פורסם בתאריך
מזיע? כבר גמרת להתנות אהבים עם

אימך? חתיכת צואה מזיעה בגרביוני כותנה,איכר עלוב שלא יודע לכתוב, אלעיטך בגללי מלכות ובגינוני חצרות! אתה עוד תגיש לי ענבים טריים מדי בוקר חתיכת איכר מזורגג. לך שכב עם המשפטן הכושל והנער שלו שהוא הכלב נחייה שלו בפורומים האלה, שני קפיטליסטים מדושנים שבטח הולכים לנערות ליוי. אבל לפחות לך יש את אימא חתיכת איכר נלעג.
 
אני מתכוון אלייך סוציאליסט סוטה

לא מכיר שום משקיף ציוני (תנועה מחורבנת ואנטי מלוכנית שנעלמה מהעולם וטוב שכך) רק מכיר איזה עורך דין כושל פאסז והנער שליח שלו שמשמש לו ככלב נחייה קאפיטליסטי ואוהב חופש ודמוחראקרטיה. הם מזמינים נערות ליווי כמו כל קפיטליסטים בעלי ממון, ואתה יש לך את אימא אז תירגע.
 
אני מעלה סברה שאתה שוכב עם אימך

כמו כל סוציאליסט טוב בזמן שפאסז מזמין נערות ליווי ובוגד באישתו כמו כל איש ימין קפיטליסטי טוב. אולי הוא גם מפתה נערים צעירים ורכים באינטרנט. אבל מצד שני אתה עושה את זה בשרשור הזה עם הילדה ואתה לא רק מזיין אימהות אלא גם רוצה בבעילת קטינות.
 
הבלי קומוניזם!

הרווחה היא כלי ריק, אשפה סוציאליסטית! תופרט הכלכלה כולה על מוסדות הרווחה. נכון פרזיטים?
 

גוליגבר

New member
נו מה הוכחת?

מילא הית כותב שהפלסטינים עוד לא בנו בית (שלטון עצמי עולה הון) והם כבר מתפנים לכרות זהב, אלה שהחמס כבר הודיע שבכוונתם לאכול זעתר ופיתה ובלבד ש. . אתה יודע כדאיות כלכלית היא לא השיקול העיקרי להקים שלטון עצמי (אחרת לא הית פה) . . וסתם כתבת עמוד שלם לשמאלנים קיצוניים כמוני - אפילו לא קראתי חצי . . אבל ניתן לך קרדיט על השעשוע.
 

Fasz

New member
מדוע עיניך כבויות?

נניח ומדינה לא יכולה להתקיים כלכלית (כתבתי את הפסקאות לעיל במבט של בדיעבד- מדינה פלשתינאית כבר הוקמה) בזכות עצמה ובמשך הזמן תפתח תלות באו"ם ובמדינות אחרות - לא תוכל לשרוד זמן רב במבנה של מדינה. מחלוקות ועימותים פנימיים יהפכו לדבר שכיח, והמשבר המדיני הראשון, יפרק את מוסדותיה. עד כה, לא הסברת לי את דעתך, ועילעלת בהודעה בצורה שטחית (כפי שהעדת), העמק, והסבר לי, כיצד הרעיון הזה יכול להיהפך למובהק-דנציאלית. אך אם הינך שמאלני קיצוני (כפי שהגדרת את עצמך), ככל הנראה - אתה בעד מה? מדינה אחת דו לאומית? חזרה לאירופה? מה בדיוק?
 
סתום תפה חתיכת משפטן רשלן וכושל

כשצואה נכלולית כמוך מתחילה לרשום הודעה, אני מעדיף לעקור את עיני מאשר לקרוא את הגללים אותם אתה רושם על המסך
 
לא יפה תן את הכבוד לעוד הספרותי

הכלכלן הדגול ,ואל תשווה אותו לצואה ,כי הוא סתם חרא .
 
למעלה