מדינה פלשתינאית-בלתי אפשרית כלכלית

  • פותח הנושא Fasz
  • פורסם בתאריך

mean girl 16

New member
חס וחלילה

ליאור יותר ממוזמן להצטרף להנהגת המהפיכה.. ויוה לה רבולושן!
 
ילדה אני פוחד להצטרף אלייך .המשקיף

הציוני טוען שאני מטריד אותך ,וקורא לי פדופיל ,אז אנא ממך אני כולי אחוז בחיל ורעד.
 
תתרחק מתנועת ההפיכה שלי! אתה

מנודה חתיכת צואה מחורבנת, אני אעקור לך את העיניים חתיכת איכר סרוח בעל בטן ורדרדה ופנים אדומות מיין זול. אתה עוד תשתה את מי רגליי, ותאכל צואתי! אתה מחוץ למהפכה! אתה לא תעשה כלום פרט לצמיתות באיזו אחוזה של איזה אביר נידח. האגדה מספרת, שפעם, עלה הסוטה המחורבן פני לשלום וכל בחהרים המחורבנים שלו לאוויר במטוסים, ואז הוא וכל השאר קפצו מעל בית הנשיא, משתינים בקשת אחת גדולה ומפוארת על הבית, בריכת השחיה שלו, ופסלי הגמדים מאבן שבגינתו. הכל התמלא בנוזל צהוב ועכור בריח מתקתק. ואחר כך, תוך מפגן התאבדות המוני שלא היה כמותו, נחתו על גג הבניין וחלקם נכנסו דרך התקרב לחדר בו קצב שיגל איזו מזכירה או שניים. הסוטה הזה הוא איכר עלוב שעדיף להשאירו בחוץ!
 
תתרחק מההודעות שלי חתיכת צואה

משוקשקת!!!!!! ושטוף את הפה שלך, אחרי שאני אעקור את ראשך כמו שהבטחתי, ארצה להתנות עימו אהבים כסמל לניצחוני וניצחון המלכים על פני האיכרים.
 

Fasz

New member
../images/Emo6.gif זה שטותניק מהפורום של מפלגת

העבודה. גלוש לשם וצפה בכתביו.
 
זה Fasz והפיצולים שלו

בין היתר גם sharonhaimov16 וכל ה 1917 למינהם מדובר בילד בן טיפש עשרה חסר חיים וחברים שמעביר את הזמן מבית הספר ועד שהוא הולך לישון בטחינת המחשב ברשת האינטרנט בעיקר בפורומים המפלגתיים של תפוז על שלל הניקים והכינויים שלו פשוט חולה נפש שזקוק ל
 

mean girl 16

New member
הנה קטע מבדר -

סתום את הפה כשאתה מדבר על מרי / מפלגת העבודה 06/10/2006 15:47:00 אנטואנט הקדושה שנרצחה בברבריות ע"י איכרים צרפתים שנהגו לשכב זה עם זה, כשהם מעלים סרחון גופני עמוק. איכר מטופש! מעמד הפועלים יקח את השלטון ויעניקו למועמד מטעם האל, מלך חדש, את כל הסמכויות הנלוות - לו ולאצילים שלו. צואת עכברושים שכמותך עוד תשרת את האצילים ובעלי ההון החדשים. לא ינוחו הפועלים והאיכרים הטיפשים עד שישיגו מטרותיהם, ואת כרכרת המלכה, עוד יקשט הקישקעס שלך.
 
את גנבה קטנה!

אך כל זה יסולח ויישכח במידה ותצטרפי למהפכתי הבאה וקרבה! קדימה! לואי הארבע עשר זקוק לנו!
 

Fasz

New member
"כולם" ../images/Emo6.gif בוודאי, במיוחד קול הרעם

אשר נודה מפורום שינוי וקדימה, וכן לבן1917 שמגדף כל דבר שזז. כמה גולשים הברחת מפה כבר גידיהו? גם כמה שגיאות כתיב, לעזאזל? ותראה את הפטתי ההוא, עכשיו הוא חושב שאני גם יוסי שוורץ!! אוי, איזה בידוק ואיזה שעשוע. הנחמה היחידה היא שאנשים כמוהו, וכמוך, לעולם לא יגיעו לשום מקום, כך שהאנושות בטוחה.
 
כולם יודעים שאתה חולה נפש גם הילדה

לא מעיזה להתקרב אליך .היא יודעת שאתה יורק .והיא בחורה עדינה .מגן בכלל מתבייש שחולה נפש כמוך מייצג את הליכוד .אז מי מדבר איתך ?רק אלו שנגדך והם פה הרוב המכריע ,חוץ מקטין אחד גונזלס .שעד שהנואף לא יתעסק עם חברתו ,הוא ימשיך לתמוך בו ,אבל לית מאן דפליג שאתה חולה נפש ,והכי מגעיל יורק .
 
עוד איכר ששוכב עם אימו כמו קןל הרעם

או שאתה מעדיף לשכב עם העורך דין הכושל והמושתן? שנאה מחברת אנשים. איכר סוציאליסט מחורבן, אחרי שהפועלים ימרדו בבעלי ההון שאין אלה אלא חיקויים זולים לאצילים האמיתיים, אני עוד אסע עם כרכרות המלך על גופתך השסועה הולך ושוב עד שתהפוך לנכה, ואז תשמש ככלב שעשועים במכלאה שם הכלבים יתענגו על בשר גופו הדשן של הפרקליט הזקן והכושל, והסוציאליסט המחורבן החולק את מצעיה של אימו יחד עם אביו. חתיכת קיא שועלים ופין חתולים, אתה חושב שאתה טוב יותר מהעורך הדין הכושל חתיכת צואה המלאה בשתן? טתה טועה, שניכם דגנרטים באותו האופן. חסמו את שם המשתמש שלי כאן בהנהלה האנטי-מלוכנית בתפוז, אך כולנו מבינים כי זה נסיון ריק מתוכן כי המהפכה באה ואז לא תהיה תקווה לאיכרים הומואים מטונפים כמוך ואתה תיזרק למקום הראוי לך שזה בית המעצר ולשם אני אבוא, אחתוך את ראשך, ואתנה אהבים עם גולגלתך. אך אחסוך זאת ממך ואתן לך את חייך באם תסכים להצטרף למהפכה! כל שעלינו לעשות הוא למצוא מלך מבית דוד והעם יסור למשמע שמו! אני מקווה שקיא כלבים כמוך חכם יותר מהפרקליט המטופש, ויסכים עם הצורך במלכות!
 

sharonhaimov16

New member
קיא פאודלי שכמותך! האם לא הושמדת

ע"י ולדימיר לנין וליאון וטרוצקי במהפכת 1917?! האם סטאלין כשל בטיהוריו הגדולים?! 20 מיליון איש רצח, ומלוכני כמוך פיספס?! בושה לתנועה המרקססטית.
 
לך לעורך הדין שלך הפאסז נער שליח!

שני מושתנים כמוך וכמו הפרקליט הכושל יחד עם הבחור העילג ששוכב עם אימו, והבחור העילג השני שגם הוא שוכב עם אימו (שניהם סוציאליסטים), לא יהרסו לנו את התכניות! לא הייתה שום מהפכה ב1917, ולא היו שום טיהורים. בסך הכל יצאו לחופשה הצאר והצארינה ולא חזרו מאז. זמן רב מדי חיכינו והגיע הזמן לפעול!
 
למעלה