מדינה אשר איבדה את שפיותה

Mesarim

Member
"להביא להם עונש כבד"

"להביא" מאיפה ? מהמכולת ? "להביא" ?
 

bn102

New member
אוליי לשלוח אותם למאסר עולם

עם עבודת פרך. אתם מדהימים אותי כל פעם מחדש ברשעות שלכם, אם היה מדובר בילדים פלשתינים הייתם דואגים להקים 100 ועדות חקירה עד רגע זה. אין פרופורציה בין העבירה ובין העונש?
 
זו לא ענישה אלא מניעה

הסכימו לשחרר אותם בתמורה להתחייבות אישית, בלי ערבות שדורשים בדרך כלל. והם לא הסכימו להתחייב לא להיות פושעים או עבריינים. מי שלא מוכן להתחייב - יושב במעצר עד תום ההליכים.
 

bn102

New member
ומהיכן אתה מביא את הפרשנות

המשפטית והדמגוגית שלך? תראה לי עוד מקרה אחד רק, של קטין בן 12 שקיבל מעצר עד תום ההליכים בגין הפגנה לא חוקית או התפרעות? אפילו בילדיי האוייב לא נוהגים כך.
 
אבל אתה לא מבין שזה בגלל סעיף שונה

מבקשים מהם לחתום על כך שהם לא יבצעו עבירה ושהם יימסרו לידי הוריהם. הם לא מוכנים לחתום על כך ונשארים במאסר בצדק גמור מבחינתי.
 

Henryf

New member
מה כאן בסדר?

מעצר אינו עונש. רק שופט רשאי להעניש. מעצר מבוצע אך ורק לצורך חקירה, או לצורך הגנת הנאשם. אני מעריך שאם המעצר הוא כה ארוך, שופט היה חייב לתת לזה הסכמתו, ופשוט אינני מבין איזה ביסוס חוקי יכול להיות לשופט להחלטה שכזו. זה נישמע לי כה לא סביר שזה בטח ברווז עיתונאי, או המצאה של מישהוא, שלא תתכן שתתקיים במדינה דמוקראטית.
 
מעצר הוא הליך משפטי

בגלל שמוסכם שמעצר לא צריך להיות עונש, הסכימו לשחרר את הפושעים, בתמורה להתחייבותם לא לבצע עבירות בתקופה בה ההליך המשפטי תלוי ועומד. מכיוון שמפירי הסדר לא הסכימו להתחייב לא לבצע פשעים נוספים, אין ברירה חוקית, אלא להשאירם במעצר עד תום ההליכים. אגב, למיטב ידיעתי נמצא כבר מזמן הסדר מתאים, וכבר מזמן אינם במעצר.
 
היו הרבה מקרים

של ילדים פלסטינים שנעצרו. אבל זו לא הנקודה החשובה, אלא סירובם של הקטינים להתחייב שבתקופה בה עומד כנגדם אישום על פעילות עבריינית, לא יחזרו לסורם ולא יפשעו שנית.
 

MickName

New member
בעעעע

הייתי עונה בתגובה אפילו יותר לא רצינית ולא רלוונטית אבל לצערי אין לי כוח אז אני מציע שנפסיק את הדיון עקב תגובות לא רלוונטיות ומתחכמות מחלק המשתתפים בדיון
 
למעלה