מדוע רכבת ישראל מחקה את לו"ז השאטלים לנתבג ?

מצב
הנושא נעול.

משה343

New member
מדוע רכבת ישראל מחקה את לו"ז השאטלים לנתבג ?

מדוע רכבת ישראל מחקה את לו"ז השאטלים לנתבג ?
נכנסתי הערב לאתר רכבת ישראל וחיפשתי את הלו"ז לשאטלים של הלילה בין ה- 01/06 ל- 02/06
מבאר שבע מרכז לנתב"ג , וההודעה שהיתה עד לאחרונה נמחקה .

התקשרתי למוקד רכבת ישראל ודיברתי עם נציג שרות בשם דניאל ,
שאלתי אותו אם יש שאטלים של רכבת ישראל מב"ש לנתב"ג בשעות הלילה והוא
השיב שכן , שאלתי אותו מדוע זה לא רשום באתר והוא התחיל להתפתל


שאלתי אותו לשעות השאטלים והוא השיב, שאלתי גם מה עושה מי שמחפש מידע
והוא השיב שיתקשר למוקד שרות , שאלתי אם גם באחת בלילה והוא השיב שעד חצות .

בכל אופן השיב שיעביר את המידע הלאה לטיפול .
 

משה343

New member
צילום מסך אתר רכבת ישראל ושיחה עם נציג...

מדוע רכבת ישראל מחקה את לו"ז השאטלים לנתבג ?
נכנסתי הערב לאתר רכבת ישראל וחיפשתי את הלו"ז לשאטלים של הלילה בין ה- 01/06 ל- 02/06
מבאר שבע מרכז לנתב"ג , וההודעה שהיתה עד לאחרונה נמחקה .

התקשרתי למוקד רכבת ישראל ודיברתי עם נציג שרות בשם דניאל ,
שאלתי אותו אם יש שאטלים של רכבת ישראל מב"ש לנתב"ג בשעות הלילה והוא
השיב שכן , שאלתי אותו מדוע זה לא רשום באתר והוא התחיל להתפתל


שאלתי אותו לשעות השאטלים והוא השיב, שאלתי גם מה עושה מי שמחפש מידע
והוא השיב שיתקשר למוקד שרות , שאלתי אם גם באחת בלילה והוא השיב שעד חצות .

בכל אופן השיב שיעביר את המידע הלאה לטיפול .
צילום מסך אתר רכבת ישראל ושיחה עם נציג...
בררתי גם עם נציג און ליין באתר וזה חלק מהשיחה .
 

Ofekalef1

New member


מדוע רכבת ישראל מחקה את לו"ז השאטלים לנתבג ?
נכנסתי הערב לאתר רכבת ישראל וחיפשתי את הלו"ז לשאטלים של הלילה בין ה- 01/06 ל- 02/06
מבאר שבע מרכז לנתב"ג , וההודעה שהיתה עד לאחרונה נמחקה .

התקשרתי למוקד רכבת ישראל ודיברתי עם נציג שרות בשם דניאל ,
שאלתי אותו אם יש שאטלים של רכבת ישראל מב"ש לנתב"ג בשעות הלילה והוא
השיב שכן , שאלתי אותו מדוע זה לא רשום באתר והוא התחיל להתפתל


שאלתי אותו לשעות השאטלים והוא השיב, שאלתי גם מה עושה מי שמחפש מידע
והוא השיב שיתקשר למוקד שרות , שאלתי אם גם באחת בלילה והוא השיב שעד חצות .

בכל אופן השיב שיעביר את המידע הלאה לטיפול .
 

משה343

New member
עדכונים מנסיעת לילה של 23:46 ...

מדוע רכבת ישראל מחקה את לו"ז השאטלים לנתבג ?
נכנסתי הערב לאתר רכבת ישראל וחיפשתי את הלו"ז לשאטלים של הלילה בין ה- 01/06 ל- 02/06
מבאר שבע מרכז לנתב"ג , וההודעה שהיתה עד לאחרונה נמחקה .

התקשרתי למוקד רכבת ישראל ודיברתי עם נציג שרות בשם דניאל ,
שאלתי אותו אם יש שאטלים של רכבת ישראל מב"ש לנתב"ג בשעות הלילה והוא
השיב שכן , שאלתי אותו מדוע זה לא רשום באתר והוא התחיל להתפתל


שאלתי אותו לשעות השאטלים והוא השיב, שאלתי גם מה עושה מי שמחפש מידע
והוא השיב שיתקשר למוקד שרות , שאלתי אם גם באחת בלילה והוא השיב שעד חצות .

בכל אופן השיב שיעביר את המידע הלאה לטיפול .
עדכונים מנסיעת לילה של 23:46 ...
23:46 השאטל יצא בזמן עם 9 נוסעים
- נוסע אחד עלה בתחנת אוניברסיטה צפון
23:59 השאטל יוצא מבאר שבע
24:08 השאטל נכנס לתחנת להבים אין יורדים/עולים
24:35 השאטל נכנס לתחנת קרית גת אין יורדים/עולים
24:42 השאטל עולה על כביש שש
01:14 ביקורת אבטחה בנתבג, בקשו מנוסעים לרדת ולהצביע על המזוודה שלהם
אחד ישנוני לא ירד והמאבטח שוב בדק למי שייך תיק נוסף עד שהישנוני התעורר .
01:25 הורדה בטרמינל שלוש

בחזור :

02:08 יציאה מנתב"ג שמונה-עשר נוסעים
02:23 נוסע יורד ונוסע עולה בתחנת לוד
02:54 נכנס לתחנת קרית גת נוסע אחד ירד
03:24 תחנת להבים אין יורדים/עולים
03:41 תחנת רכבת צפון אוניברסיטה 2 יורדים [אני השני]

הערות :

1. אין שלט קטן בדמות דף A4 בו אמור להיות רשום שאטל לנתב"ג
בשרות רכבת ישראל , ביקשתי ממנהלי התחנות בב"ש ונתב"ג לדאוג לכך
מקווה שיהיה בהקדם .

2. בהלוך דילוג על תחנת לוד
 
לפי מה מתבצע הדילוג על תחנת לוד?

עדכונים מנסיעת לילה של 23:46 ...
23:46 השאטל יצא בזמן עם 9 נוסעים
- נוסע אחד עלה בתחנת אוניברסיטה צפון
23:59 השאטל יוצא מבאר שבע
24:08 השאטל נכנס לתחנת להבים אין יורדים/עולים
24:35 השאטל נכנס לתחנת קרית גת אין יורדים/עולים
24:42 השאטל עולה על כביש שש
01:14 ביקורת אבטחה בנתבג, בקשו מנוסעים לרדת ולהצביע על המזוודה שלהם
אחד ישנוני לא ירד והמאבטח שוב בדק למי שייך תיק נוסף עד שהישנוני התעורר .
01:25 הורדה בטרמינל שלוש

בחזור :

02:08 יציאה מנתב"ג שמונה-עשר נוסעים
02:23 נוסע יורד ונוסע עולה בתחנת לוד
02:54 נכנס לתחנת קרית גת נוסע אחד ירד
03:24 תחנת להבים אין יורדים/עולים
03:41 תחנת רכבת צפון אוניברסיטה 2 יורדים [אני השני]

הערות :

1. אין שלט קטן בדמות דף A4 בו אמור להיות רשום שאטל לנתב"ג
בשרות רכבת ישראל , ביקשתי ממנהלי התחנות בב"ש ונתב"ג לדאוג לכך
מקווה שיהיה בהקדם .

2. בהלוך דילוג על תחנת לוד
לפי מה מתבצע הדילוג על תחנת לוד?
לפי רצונותיהם / שגיונותיהם של הנהג והנוסעים הדרומיים יותר?
ואם נוסעים מחכים בלוד לשאטל?
עובדה שבכיוון השני (לכיוון באר שבע!) עלה נוסע בלוד, אז סביר שבכיוון לנתב"ג גם חיכו נוסעים.
אם הרכבת לא פועלת לתקן את זה, אז משרד התחבורה צריך להתערב ולעשות משהו בעניין, רצוי להפקיע את השאטלים מהרכבת וליצור קו אוטובוס עם רשיון, מספר, תחנות, לו"ז ומחירון מוגדרים.
לנוסע שחיכה לשאטל בתחנת לוד והשאטל לא הגיע יש עילת תביעה כנגד הרכבת בגין הטעיית הציבור ואולי גם בגין גרימת נזק (ומה אם נוסע שמחכה בלוד לשאטל יאחר לטיסה בגלל הדילוג עליה?).
 

Ofekalef1

New member
ואחרי זה מתפלאים שיש עשרה נוסעים בנסיעה

לפי מה מתבצע הדילוג על תחנת לוד?
לפי רצונותיהם / שגיונותיהם של הנהג והנוסעים הדרומיים יותר?
ואם נוסעים מחכים בלוד לשאטל?
עובדה שבכיוון השני (לכיוון באר שבע!) עלה נוסע בלוד, אז סביר שבכיוון לנתב"ג גם חיכו נוסעים.
אם הרכבת לא פועלת לתקן את זה, אז משרד התחבורה צריך להתערב ולעשות משהו בעניין, רצוי להפקיע את השאטלים מהרכבת וליצור קו אוטובוס עם רשיון, מספר, תחנות, לו"ז ומחירון מוגדרים.
לנוסע שחיכה לשאטל בתחנת לוד והשאטל לא הגיע יש עילת תביעה כנגד הרכבת בגין הטעיית הציבור ואולי גם בגין גרימת נזק (ומה אם נוסע שמחכה בלוד לשאטל יאחר לטיסה בגלל הדילוג עליה?).
ואחרי זה מתפלאים שיש עשרה נוסעים בנסיעה
 

משה343

New member
אין שלט מזהה על האוטובוס שהוא שאטל של הרכבת..

ואחרי זה מתפלאים שיש עשרה נוסעים בנסיעה
אין שלט מזהה על האוטובוס שהוא שאטל של הרכבת..
כנראה ממש לא רוצים שיהיה שרות מנתב"ג לב"ש בלילה !

שאלתי את מנהל התחנה בב"ש בנסיעה הראשונה מדוע אין שלט והוא
אמר לי שאנשים יודעים שזה שאטל של הרכבת , אמרתי לו שזה אוטובוס
פרטי לא מזוהה ולא בכל תחנה אפשר יהיה לדעת שזהו השאטל של הרכבת .

רואים שיש פה טיפונת זלזול באינטלגנצייה של הנוסעים .

לא מקובל עליי כלל וכלל שיפסיקו שרות לילה מב"ש לצפון דרך תחנות הביניים
ובינהם נתב"ג ! טוענים שאין מספיק נוסעים בשביל רכבת אין בעיה תפעילו אוטובוס
באופן קבוע עם לו"ז ובלי משחקים ושטיקים למינהם כמו דילוג על תחנות ביניים
או חוסר בשילוט מתאים לאוטובוס שמשמש כשאטל או מחיקת הלו"ז מאתר הרכבת .

דיי עם המשחקים לא נולדנו אתמול
 
יש שני פתרונות אפשריים:

אין שלט מזהה על האוטובוס שהוא שאטל של הרכבת..
כנראה ממש לא רוצים שיהיה שרות מנתב"ג לב"ש בלילה !

שאלתי את מנהל התחנה בב"ש בנסיעה הראשונה מדוע אין שלט והוא
אמר לי שאנשים יודעים שזה שאטל של הרכבת , אמרתי לו שזה אוטובוס
פרטי לא מזוהה ולא בכל תחנה אפשר יהיה לדעת שזהו השאטל של הרכבת .

רואים שיש פה טיפונת זלזול באינטלגנצייה של הנוסעים .

לא מקובל עליי כלל וכלל שיפסיקו שרות לילה מב"ש לצפון דרך תחנות הביניים
ובינהם נתב"ג ! טוענים שאין מספיק נוסעים בשביל רכבת אין בעיה תפעילו אוטובוס
באופן קבוע עם לו"ז ובלי משחקים ושטיקים למינהם כמו דילוג על תחנות ביניים
או חוסר בשילוט מתאים לאוטובוס שמשמש כשאטל או מחיקת הלו"ז מאתר הרכבת .

דיי עם המשחקים לא נולדנו אתמול
יש שני פתרונות אפשריים:
1. להחליף את השאטל שהרכבת מפעילה בקו אוטובוס סדיר המופעל על ידי מפעיל תח"צ (לצורך העניין נניח מטרופולין). היתרון של פתרון זה הוא גמישות בקביעת התחנות לאו דווקא לפי מיקום תחנות רכבת וכך גם יוכלו להיות יותר תחנות ביניים, כמו למשל בקרית מלאכי, בגדרה, בצומת בילו וכד'.
2. להתייחס לשאטל כמחילף קו רכבת, אבל באופן מסודר ומוסדר ולא באופן חצי פיראטי, כלומר: השאטל יהיה בתשלום ובדיוק באותו מחיר של רכבת אם זו הייתה פועלת. כל נוסע בשאטל יצטרך להציג כרטיס רכבת. היתרונות: מהיר יותר מקו אוטובוס רגיל בגלל שיהיו פחות תחנות ותשלום אחד גם עם היעד צפונית לתל אביב (הכרטיס יוכל להיות להרצליה, נתניה, חדרה, בנימינה, חיפה, קרית מוצקין, עכו, נהריה עם מעבר בנתב"ג בין השאטל לרכבת הלילה).
שאטל חינמי מסוג כזה זה רעיון פסול שגורלו להתבטל.
כשנוסעים בלוד יקנו כרטיס, אף אחד לא יחשוב לדלג על תחנות.
 

משה343

New member
ניסיון להשיב על השאלות ...

לפי מה מתבצע הדילוג על תחנת לוד?
לפי רצונותיהם / שגיונותיהם של הנהג והנוסעים הדרומיים יותר?
ואם נוסעים מחכים בלוד לשאטל?
עובדה שבכיוון השני (לכיוון באר שבע!) עלה נוסע בלוד, אז סביר שבכיוון לנתב"ג גם חיכו נוסעים.
אם הרכבת לא פועלת לתקן את זה, אז משרד התחבורה צריך להתערב ולעשות משהו בעניין, רצוי להפקיע את השאטלים מהרכבת וליצור קו אוטובוס עם רשיון, מספר, תחנות, לו"ז ומחירון מוגדרים.
לנוסע שחיכה לשאטל בתחנת לוד והשאטל לא הגיע יש עילת תביעה כנגד הרכבת בגין הטעיית הציבור ואולי גם בגין גרימת נזק (ומה אם נוסע שמחכה בלוד לשאטל יאחר לטיסה בגלל הדילוג עליה?).
ניסיון להשיב על השאלות ...
** "לפי מה מתבצע הדילוג על תחנת לוד?
תוכן: לפי רצונותיהם / שגיונותיהם של הנהג והנוסעים הדרומיים יותר?"

בתחנת ב"ש מרכז ובתחנת נתב"ג מתבצע רישום על ידי מנהל התחנה
כמה נוסעים עולים באוטובוס ולאן היעד של כל נוסע .

אני מאוד מקווה שדילוג על תחנות הוא לא בידיעת מנהלי תחנות הרכבת שציינתי
וכן מנהלי תחנות הרכבת שבתחנות הביניים קרי לוד,קרית גת ולהבים .
נכון לעכשיו כנראה שזו החלטה של חברת האוטובוסים/הנהג או שניהם .

** "אם נוסעים מחכים בלוד לשאטל?
עובדה שבכיוון השני (לכיוון באר שבע!) עלה נוסע בלוד, אז סביר שבכיוון לנתב"ג גם חיכו נוסעים."

אם נוסע חיכה בלוד בהלוך מב"ש לנתב"ג אז הוא לא קיבל שרות ונזקק
ככל הנראה למונית ספיישל לנתב"ג .
 
אם חברת האוטובוסים או נהגיה מועלים באמון

ניסיון להשיב על השאלות ...
** "לפי מה מתבצע הדילוג על תחנת לוד?
תוכן: לפי רצונותיהם / שגיונותיהם של הנהג והנוסעים הדרומיים יותר?"

בתחנת ב"ש מרכז ובתחנת נתב"ג מתבצע רישום על ידי מנהל התחנה
כמה נוסעים עולים באוטובוס ולאן היעד של כל נוסע .

אני מאוד מקווה שדילוג על תחנות הוא לא בידיעת מנהלי תחנות הרכבת שציינתי
וכן מנהלי תחנות הרכבת שבתחנות הביניים קרי לוד,קרית גת ולהבים .
נכון לעכשיו כנראה שזו החלטה של חברת האוטובוסים/הנהג או שניהם .

** "אם נוסעים מחכים בלוד לשאטל?
עובדה שבכיוון השני (לכיוון באר שבע!) עלה נוסע בלוד, אז סביר שבכיוון לנתב"ג גם חיכו נוסעים."

אם נוסע חיכה בלוד בהלוך מב"ש לנתב"ג אז הוא לא קיבל שרות ונזקק
ככל הנראה למונית ספיישל לנתב"ג .
אם חברת האוטובוסים או נהגיה מועלים באמון
הרכבת כלפיהם ולא נותנים את השירות שהרכבת משלמת להם עליו, אז זו עילה לתביעה של חברת האוטובוסים על ידי הרכבת.
בכל מקרה יש כאן התנהלות לא תקינה.
 

משה343

New member
יש כאן אחריות של רכבת ישראל כאשר ...

אם חברת האוטובוסים או נהגיה מועלים באמון
הרכבת כלפיהם ולא נותנים את השירות שהרכבת משלמת להם עליו, אז זו עילה לתביעה של חברת האוטובוסים על ידי הרכבת.
בכל מקרה יש כאן התנהלות לא תקינה.
יש כאן אחריות של רכבת ישראל כאשר ...
מנהלי תחנות הביניים אמורים לדעת על דילוג השאטל.

כמו שנהג קטר יחליט על דעת עצמו לא לעצור בתחנת רכבת כלשהי במסלול הקו שלו .
הפקח יעבור בין כל הנוסעים וישאל אותם אחד אחד מהו היעד שלו ואם
אין נוסעים לתחנה מסוימת בתחנות הביניים נהג הקטר ידלג עלייה , לא הגיוני נכון ?

לכן לא הגיוני ששאטל ידלג על אחת מתחנות הביניים מכל סיבה שהי .
 

משה343

New member
השאטל של אתמול 01/06/14 של השעה 23:46 ...

מדוע רכבת ישראל מחקה את לו"ז השאטלים לנתבג ?
נכנסתי הערב לאתר רכבת ישראל וחיפשתי את הלו"ז לשאטלים של הלילה בין ה- 01/06 ל- 02/06
מבאר שבע מרכז לנתב"ג , וההודעה שהיתה עד לאחרונה נמחקה .

התקשרתי למוקד רכבת ישראל ודיברתי עם נציג שרות בשם דניאל ,
שאלתי אותו אם יש שאטלים של רכבת ישראל מב"ש לנתב"ג בשעות הלילה והוא
השיב שכן , שאלתי אותו מדוע זה לא רשום באתר והוא התחיל להתפתל


שאלתי אותו לשעות השאטלים והוא השיב, שאלתי גם מה עושה מי שמחפש מידע
והוא השיב שיתקשר למוקד שרות , שאלתי אם גם באחת בלילה והוא השיב שעד חצות .

בכל אופן השיב שיעביר את המידע הלאה לטיפול .
השאטל של אתמול 01/06/14 של השעה 23:46 ...
 

משה343

New member
תמונה 2 של השאטל בתחנת ב"ש מרכז

מדוע רכבת ישראל מחקה את לו"ז השאטלים לנתבג ?
נכנסתי הערב לאתר רכבת ישראל וחיפשתי את הלו"ז לשאטלים של הלילה בין ה- 01/06 ל- 02/06
מבאר שבע מרכז לנתב"ג , וההודעה שהיתה עד לאחרונה נמחקה .

התקשרתי למוקד רכבת ישראל ודיברתי עם נציג שרות בשם דניאל ,
שאלתי אותו אם יש שאטלים של רכבת ישראל מב"ש לנתב"ג בשעות הלילה והוא
השיב שכן , שאלתי אותו מדוע זה לא רשום באתר והוא התחיל להתפתל


שאלתי אותו לשעות השאטלים והוא השיב, שאלתי גם מה עושה מי שמחפש מידע
והוא השיב שיתקשר למוקד שרות , שאלתי אם גם באחת בלילה והוא השיב שעד חצות .

בכל אופן השיב שיעביר את המידע הלאה לטיפול .
תמונה 2 של השאטל בתחנת ב"ש מרכז
 

משה343

New member
השאטל מגיע לטרמינל שלוש בנתב"ג

מדוע רכבת ישראל מחקה את לו"ז השאטלים לנתבג ?
נכנסתי הערב לאתר רכבת ישראל וחיפשתי את הלו"ז לשאטלים של הלילה בין ה- 01/06 ל- 02/06
מבאר שבע מרכז לנתב"ג , וההודעה שהיתה עד לאחרונה נמחקה .

התקשרתי למוקד רכבת ישראל ודיברתי עם נציג שרות בשם דניאל ,
שאלתי אותו אם יש שאטלים של רכבת ישראל מב"ש לנתב"ג בשעות הלילה והוא
השיב שכן , שאלתי אותו מדוע זה לא רשום באתר והוא התחיל להתפתל


שאלתי אותו לשעות השאטלים והוא השיב, שאלתי גם מה עושה מי שמחפש מידע
והוא השיב שיתקשר למוקד שרות , שאלתי אם גם באחת בלילה והוא השיב שעד חצות .

בכל אופן השיב שיעביר את המידע הלאה לטיפול .
השאטל מגיע לטרמינל שלוש בנתב"ג
 

the new L

New member
עדכון רשמי של הרכבת בנושא רכבות הלילה לב"ש

מדוע רכבת ישראל מחקה את לו"ז השאטלים לנתבג ?
נכנסתי הערב לאתר רכבת ישראל וחיפשתי את הלו"ז לשאטלים של הלילה בין ה- 01/06 ל- 02/06
מבאר שבע מרכז לנתב"ג , וההודעה שהיתה עד לאחרונה נמחקה .

התקשרתי למוקד רכבת ישראל ודיברתי עם נציג שרות בשם דניאל ,
שאלתי אותו אם יש שאטלים של רכבת ישראל מב"ש לנתב"ג בשעות הלילה והוא
השיב שכן , שאלתי אותו מדוע זה לא רשום באתר והוא התחיל להתפתל


שאלתי אותו לשעות השאטלים והוא השיב, שאלתי גם מה עושה מי שמחפש מידע
והוא השיב שיתקשר למוקד שרות , שאלתי אם גם באחת בלילה והוא השיב שעד חצות .

בכל אופן השיב שיעביר את המידע הלאה לטיפול .
עדכון רשמי של הרכבת בנושא רכבות הלילה לב"ש
אז אחרי שבחודשים האחרונים מורחים אותנו שוב ושוב, פניתי ללשכת שר התחבורה וביקשתי תגובה מהם. הם פנו לרכבת, וזאת התגובה שהרכבת העבירה בתשובה לשאלה מה עם רכבות הלילה לבאר שבע:



נדגיש כי חברת רכבת ישראל רואה עצמה כאמצעי תחבורה מרכזי לאספקת שירותי תחבורה ציבורית יעילה, מהירה ובטוחה לתושבי הדרום לשם שיפור איכות חייהם וחיזוק מטרופולין באר שבע.

לאחר סיום פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע, שופר משמעותית השירות הניתן לתושבי העיר: הוכפל מספר הרכבות המופעלות בשעות השיא וקוצר משך הנסיעה. שיפור משמעותי נוסף חל בדיוק הרכבות, לאחר שהופסקו מפגשי הרכבות שגרמו לעיכובים. כך לדוגמא, בחודשים ינואר- מרץ 2014 עמד ממוצע דיוק הרכבות בקו באר שבע – ת"א על למעלה מ- 92%, וזאת כאשר ממוצע דיוק הרכבות בשנת 2011 (לפני סיום הפרויקט) עמד על 72.5% בלבד.

לוח הזמנים החדש שיופעל החל מ- 14.06.2014 כולל הטבות נוספות לתושבי הדרום ובהן הגדלת תדירות הרכבות בשעת שיא בוקר מתחנות באר שבע, להבים, קריית גת, רמלה ולוד והגדלת תדירות הרכבות לאורך כל שעות פעילות הרכבות בימי שישי.

באשר לקוי הלילה שבין באר שבע לנתב"ג:
בשנת 2013 השקנו את שירות קווי הלילה שהופעלו בין באר-שבע, דרך נתב"ג לת"א.
לצערנו הרב, הביקוש לשירות זה התברר כנמוך עד לכדי אפסי. במהלך החודשים בהם הופעל השירות השתמשו בו בממוצע כ30 נוסעים בלבד לאורך כל הלילה, כלומר כ 5-6 נוסעים לרכבת.
בימים אלו נבחנת על-ידי הממשלה, בשיתוף רכבת ישראל, אופן הפעלת הקו ומימונו.
 

Ofekalef1

New member
5-6 נוסעים לרכבת?

עדכון רשמי של הרכבת בנושא רכבות הלילה לב"ש
אז אחרי שבחודשים האחרונים מורחים אותנו שוב ושוב, פניתי ללשכת שר התחבורה וביקשתי תגובה מהם. הם פנו לרכבת, וזאת התגובה שהרכבת העבירה בתשובה לשאלה מה עם רכבות הלילה לבאר שבע:



נדגיש כי חברת רכבת ישראל רואה עצמה כאמצעי תחבורה מרכזי לאספקת שירותי תחבורה ציבורית יעילה, מהירה ובטוחה לתושבי הדרום לשם שיפור איכות חייהם וחיזוק מטרופולין באר שבע.

לאחר סיום פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע, שופר משמעותית השירות הניתן לתושבי העיר: הוכפל מספר הרכבות המופעלות בשעות השיא וקוצר משך הנסיעה. שיפור משמעותי נוסף חל בדיוק הרכבות, לאחר שהופסקו מפגשי הרכבות שגרמו לעיכובים. כך לדוגמא, בחודשים ינואר- מרץ 2014 עמד ממוצע דיוק הרכבות בקו באר שבע – ת"א על למעלה מ- 92%, וזאת כאשר ממוצע דיוק הרכבות בשנת 2011 (לפני סיום הפרויקט) עמד על 72.5% בלבד.

לוח הזמנים החדש שיופעל החל מ- 14.06.2014 כולל הטבות נוספות לתושבי הדרום ובהן הגדלת תדירות הרכבות בשעת שיא בוקר מתחנות באר שבע, להבים, קריית גת, רמלה ולוד והגדלת תדירות הרכבות לאורך כל שעות פעילות הרכבות בימי שישי.

באשר לקוי הלילה שבין באר שבע לנתב"ג:
בשנת 2013 השקנו את שירות קווי הלילה שהופעלו בין באר-שבע, דרך נתב"ג לת"א.
לצערנו הרב, הביקוש לשירות זה התברר כנמוך עד לכדי אפסי. במהלך החודשים בהם הופעל השירות השתמשו בו בממוצע כ30 נוסעים בלבד לאורך כל הלילה, כלומר כ 5-6 נוסעים לרכבת.
בימים אלו נבחנת על-ידי הממשלה, בשיתוף רכבת ישראל, אופן הפעלת הקו ומימונו.
5-6 נוסעים לרכבת?
קשה לי מאוד להאמין. אפילו בהסעות דווח היום בפורום שנוסעים כעשרה נוסעים, וזה כשהשירות מאוד לא אמין ועם זמן נסיעה ארוך.

אולי הם סופרים את מספר הנוסעים על ידי מספר הנוסעים שמעבירים כרטיס בואלידטור שבכלל לא משתמשים בו כי דלת הנכים פתוחה...
 
גם אם המספר הוא פי 10 לרכבת (והוא לא) זה

5-6 נוסעים לרכבת?
קשה לי מאוד להאמין. אפילו בהסעות דווח היום בפורום שנוסעים כעשרה נוסעים, וזה כשהשירות מאוד לא אמין ועם זמן נסיעה ארוך.

אולי הם סופרים את מספר הנוסעים על ידי מספר הנוסעים שמעבירים כרטיס בואלידטור שבכלל לא משתמשים בו כי דלת הנכים פתוחה...
גם אם המספר הוא פי 10 לרכבת (והוא לא) זה
עדיין לא מצדיק הפעלת רכבת.
ויש הבדל בין הרכבות שפעלו לשאטל - הרכבות לא היו בחינם.
אם בשאטל חינמי נוסעים רק 10 נוסעים. אז כנראה הביקוש לא באמת מצדיק רכבת.
מה יש לממשלה לבחון? משרד התחבורה צריך לדאוג להפעלת אוטובוסים בלילה, כולל בקו באר שבע נתב"ג / ת"א ולא לנסות לרבע את המעגל ולבדוק איך לממן רכבות ופתיחת תחנות רכבת עבור מספר קטן של נוסעים.
אם שירות אוטובוסי לא יעמוד בביקוש, אז יהיה מקום שהממשלה תבחן את הפעלת רכבות הלילה בין נתב"ג לבאר שבע.
 

טנק2

New member
במקום המוניות לשדה התעופה...

גם אם המספר הוא פי 10 לרכבת (והוא לא) זה
עדיין לא מצדיק הפעלת רכבת.
ויש הבדל בין הרכבות שפעלו לשאטל - הרכבות לא היו בחינם.
אם בשאטל חינמי נוסעים רק 10 נוסעים. אז כנראה הביקוש לא באמת מצדיק רכבת.
מה יש לממשלה לבחון? משרד התחבורה צריך לדאוג להפעלת אוטובוסים בלילה, כולל בקו באר שבע נתב"ג / ת"א ולא לנסות לרבע את המעגל ולבדוק איך לממן רכבות ופתיחת תחנות רכבת עבור מספר קטן של נוסעים.
אם שירות אוטובוסי לא יעמוד בביקוש, אז יהיה מקום שהממשלה תבחן את הפעלת רכבות הלילה בין נתב"ג לבאר שבע.
במקום המוניות לשדה התעופה...
 

connex

Active member
אם זכרוני לא מטעה אותי

גם אם המספר הוא פי 10 לרכבת (והוא לא) זה
עדיין לא מצדיק הפעלת רכבת.
ויש הבדל בין הרכבות שפעלו לשאטל - הרכבות לא היו בחינם.
אם בשאטל חינמי נוסעים רק 10 נוסעים. אז כנראה הביקוש לא באמת מצדיק רכבת.
מה יש לממשלה לבחון? משרד התחבורה צריך לדאוג להפעלת אוטובוסים בלילה, כולל בקו באר שבע נתב"ג / ת"א ולא לנסות לרבע את המעגל ולבדוק איך לממן רכבות ופתיחת תחנות רכבת עבור מספר קטן של נוסעים.
אם שירות אוטובוסי לא יעמוד בביקוש, אז יהיה מקום שהממשלה תבחן את הפעלת רכבות הלילה בין נתב"ג לבאר שבע.
אם זכרוני לא מטעה אותי
לא הייתה פעם נסיעה לילית בקו 354 (נתב"ג-באר שבע)?
 

Ofekalef1

New member
אגב, כל הכבוד...

עדכון רשמי של הרכבת בנושא רכבות הלילה לב"ש
אז אחרי שבחודשים האחרונים מורחים אותנו שוב ושוב, פניתי ללשכת שר התחבורה וביקשתי תגובה מהם. הם פנו לרכבת, וזאת התגובה שהרכבת העבירה בתשובה לשאלה מה עם רכבות הלילה לבאר שבע:



נדגיש כי חברת רכבת ישראל רואה עצמה כאמצעי תחבורה מרכזי לאספקת שירותי תחבורה ציבורית יעילה, מהירה ובטוחה לתושבי הדרום לשם שיפור איכות חייהם וחיזוק מטרופולין באר שבע.

לאחר סיום פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע, שופר משמעותית השירות הניתן לתושבי העיר: הוכפל מספר הרכבות המופעלות בשעות השיא וקוצר משך הנסיעה. שיפור משמעותי נוסף חל בדיוק הרכבות, לאחר שהופסקו מפגשי הרכבות שגרמו לעיכובים. כך לדוגמא, בחודשים ינואר- מרץ 2014 עמד ממוצע דיוק הרכבות בקו באר שבע – ת"א על למעלה מ- 92%, וזאת כאשר ממוצע דיוק הרכבות בשנת 2011 (לפני סיום הפרויקט) עמד על 72.5% בלבד.

לוח הזמנים החדש שיופעל החל מ- 14.06.2014 כולל הטבות נוספות לתושבי הדרום ובהן הגדלת תדירות הרכבות בשעת שיא בוקר מתחנות באר שבע, להבים, קריית גת, רמלה ולוד והגדלת תדירות הרכבות לאורך כל שעות פעילות הרכבות בימי שישי.

באשר לקוי הלילה שבין באר שבע לנתב"ג:
בשנת 2013 השקנו את שירות קווי הלילה שהופעלו בין באר-שבע, דרך נתב"ג לת"א.
לצערנו הרב, הביקוש לשירות זה התברר כנמוך עד לכדי אפסי. במהלך החודשים בהם הופעל השירות השתמשו בו בממוצע כ30 נוסעים בלבד לאורך כל הלילה, כלומר כ 5-6 נוסעים לרכבת.
בימים אלו נבחנת על-ידי הממשלה, בשיתוף רכבת ישראל, אופן הפעלת הקו ומימונו.
אגב, כל הכבוד...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה