מדוע עירית ת"א מחבלת בדיון ציבורי?

מצב
הנושא נעול.

6bcad

New member
מדוע עירית ת"א מחבלת בדיון ציבורי?

מדוע עירית ת"א מחבלת בדיון ציבורי?
ביום ראשון היה דיון על דוח מצב התחבורה בת"א, שמשווה בין הצהרות העירייה בתחילת הקדנציה מול הביצוע. הדיון והדוח אורגנו ע"י החברה להגנת הטבע והפורום הירוק. היו אמורים להיות בפנל שלאחר הצגת הדוח, לצד מומו בהרב מהחברה וסטלה אבידן מהפורום, נציגי הרשויות – אשר אישרו תחילה בואם. אך מי לא בא? כל נציגי הרשויות שאמורות לעבוד עבורנו: ד"ר משה טיומקין – ראש הרשות העירונית לתחבורה, אלכס לנגר – סמנכ"ל יבשה במשרד התחבורה, ישי דותן – מנכ"ל נת"ע (תכנון רכבת התחתית/קלה), יהודה בראון – מנכ"ל חברת דן. וכך לא היו תשובות לממצאים שעלו ועיקרם: ת"א מתנהלת בפועל להעדפת הרכב הפרטי על הציבורי. - ביצוע הרכבת הקלה/תחתית, הקו האדום, מתקדם באיטיות, הקו הירוק, תקוע. – כנראה שלפני עוד כ10 שנים לא נזכה לראות הגלגלים מסתובבים (בירושלים בערך בעוד 3 שנים). - אין שינוי ברמת שרות האוטובוסים. עקב כך מספר המשתמשים יורד, עקב כך מורידים קוים/רמת שרות, וחוזר חלילה. (שלא אשכח החיובי: מספר האוטובוסים הרב מפרקתיים ירד בלב העיר) - שבילי אופנים איבדו המומנטום בביצוע. התקציב קוצץ בשנה האחרונה ב 90 אחוז ועומד על 0.02 אחוז מהתקציב לכבישים. - כן מבוצע מחלפים והגדלת היצע חניה - משמע יותר רכב פרטי עם כל המשתמע, מתפקק, מחניק,מחליא , וממית (מעל ל500 בשנה) מכך. אז למה? אפילו לא טרחו לבוא ולהגיד "ככה".
 
רוצה תשובה? תחפש איפה הכסף נמצא

מדוע עירית ת"א מחבלת בדיון ציבורי?
ביום ראשון היה דיון על דוח מצב התחבורה בת"א, שמשווה בין הצהרות העירייה בתחילת הקדנציה מול הביצוע. הדיון והדוח אורגנו ע"י החברה להגנת הטבע והפורום הירוק. היו אמורים להיות בפנל שלאחר הצגת הדוח, לצד מומו בהרב מהחברה וסטלה אבידן מהפורום, נציגי הרשויות – אשר אישרו תחילה בואם. אך מי לא בא? כל נציגי הרשויות שאמורות לעבוד עבורנו: ד"ר משה טיומקין – ראש הרשות העירונית לתחבורה, אלכס לנגר – סמנכ"ל יבשה במשרד התחבורה, ישי דותן – מנכ"ל נת"ע (תכנון רכבת התחתית/קלה), יהודה בראון – מנכ"ל חברת דן. וכך לא היו תשובות לממצאים שעלו ועיקרם: ת"א מתנהלת בפועל להעדפת הרכב הפרטי על הציבורי. - ביצוע הרכבת הקלה/תחתית, הקו האדום, מתקדם באיטיות, הקו הירוק, תקוע. – כנראה שלפני עוד כ10 שנים לא נזכה לראות הגלגלים מסתובבים (בירושלים בערך בעוד 3 שנים). - אין שינוי ברמת שרות האוטובוסים. עקב כך מספר המשתמשים יורד, עקב כך מורידים קוים/רמת שרות, וחוזר חלילה. (שלא אשכח החיובי: מספר האוטובוסים הרב מפרקתיים ירד בלב העיר) - שבילי אופנים איבדו המומנטום בביצוע. התקציב קוצץ בשנה האחרונה ב 90 אחוז ועומד על 0.02 אחוז מהתקציב לכבישים. - כן מבוצע מחלפים והגדלת היצע חניה - משמע יותר רכב פרטי עם כל המשתמע, מתפקק, מחניק,מחליא , וממית (מעל ל500 בשנה) מכך. אז למה? אפילו לא טרחו לבוא ולהגיד "ככה".
רוצה תשובה? תחפש איפה הכסף נמצא
רמז: חניה, אגרת כניסה לעיר, גרירות, ושוב חניה וחניה. שם הכסף - לא ברכבת הקלה. אנשים מתים. את מי זה מעניין? בונים על החוף (Sea and Sun). מי יגיד להם משהו? מזהמים את הנשמה - ככה זה. אחרי שיאספו את הג'ובות יפרשו למדינה נוחה להעביר ימי בטלה. תביעה יצוגית? הצחקתם אותם. הם משפיעים גם במסדרונות בתי המשפט.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה