מדוע עושים רק מסילה שלישית באיילון?

מצב
הנושא נעול.
מדוע עושים רק מסילה שלישית באיילון?

מדוע עושים רק מסילה שלישית באיילון?
למרות שברור שיצתרכו גם מסילה רביעית האם לא יותר נכון ויותר משתלם לעשות את שנהם כבר באותו זמן
 

levikon

New member
אין מקום.

מדוע עושים רק מסילה שלישית באיילון?
למרות שברור שיצתרכו גם מסילה רביעית האם לא יותר נכון ויותר משתלם לעשות את שנהם כבר באותו זמן
אין מקום.
גם ככה כדי לעשות את המסילה השלישית הם נאלצו לקדוח חורים מתחת לאיילון צפון ושהנחל יזרום שם. בשביל מסילה רביעית, צריך פתרון טוטאלי - כלומר העברה של כל הנחל מתחת ליפו בצינור ומשם לים. יותר מידי כסף, פחות מידי חזון...
 

Image of me

New member
אתה בטוח?

אין מקום.
גם ככה כדי לעשות את המסילה השלישית הם נאלצו לקדוח חורים מתחת לאיילון צפון ושהנחל יזרום שם. בשביל מסילה רביעית, צריך פתרון טוטאלי - כלומר העברה של כל הנחל מתחת ליפו בצינור ומשם לים. יותר מידי כסף, פחות מידי חזון...
אתה בטוח?
נדמה לי שחלק מהתשתית למסילה הרביעית כבר מוכן, ולא צריך להעביר את הנחל למקום אחר כדי לבנות אותה.
 

OMER G17

New member
לי דווקא נשמע הגיוני שאין מקום..

אתה בטוח?
נדמה לי שחלק מהתשתית למסילה הרביעית כבר מוכן, ולא צריך להעביר את הנחל למקום אחר כדי לבנות אותה.
לי דווקא נשמע הגיוני שאין מקום..
כנראה שחלק מהתנועה מצפון לדרום תצטרך לעקוף את ת"א ממזרח..
 

איבגי1

New member
ממש לא !!!

לי דווקא נשמע הגיוני שאין מקום..
כנראה שחלק מהתנועה מצפון לדרום תצטרך לעקוף את ת"א ממזרח..
ממש לא !!!
יש ועוד איך יש מקום, אבל יש קטעים שבהם באמת אין מקום למסילה שלישית, כמו בתחנת עזריאלי נכגיד.
 

levikon

New member
כן, לצערי אני בטוח. התשתית למסילה

אתה בטוח?
נדמה לי שחלק מהתשתית למסילה הרביעית כבר מוכן, ולא צריך להעביר את הנחל למקום אחר כדי לבנות אותה.
כן, לצערי אני בטוח. התשתית למסילה
השלישית כבר די מוכנה, הרביעית לא נראת באופק...
 
אבל הם יהיו חייבים...

כן, לצערי אני בטוח. התשתית למסילה
השלישית כבר די מוכנה, הרביעית לא נראת באופק...
אבל הם יהיו חייבים...
מסילה רביעית מכיוון שזה יעצור את התפתחות כל הרכבות בארץ זה יגרום למעין "פקק מסילתי" עד כמה שזה נשמע מצחיק ישראל תהיה הראשונה שיהיו בה "פקקים" גם ברכבות לכן אני חושב שהם יהיו חייבים מסילה רביעית
 
כבר עכשיו יש פקקים.

אבל הם יהיו חייבים...
מסילה רביעית מכיוון שזה יעצור את התפתחות כל הרכבות בארץ זה יגרום למעין "פקק מסילתי" עד כמה שזה נשמע מצחיק ישראל תהיה הראשונה שיהיו בה "פקקים" גם ברכבות לכן אני חושב שהם יהיו חייבים מסילה רביעית
כבר עכשיו יש פקקים.
למעשה מסילה שלישית תוכל לשמש לרכבות הבאות מהדרום ומסיימות בת"א מרכז. כמו הרכבת מבאר שבע או מירושלים. היא לא תוסיף הרבה. ויגרמו איחורים בגללה, כי יצטרכו מפגשי רכבות. מה שכן לדעתי חשוב להוסיף עוד מסילות שלישיות לאורך הקו ת"א-בנימינה כדי לאפשר עקיפה של הרכבת המהירה, ודחוף להכפיל את הקטע לוד-נען. אבל אכן מסילה שלישית לא תפתור כלום כי כבר עכשיו יש עומס. ורק אם ירצו להמשיך את שאטלי הראשונים-לוד לת"א, זה כבר יסתום את השלישית. חייבים להסית את האיילון ליפו. ושבציר האיילון תהיינה 4-6 מסילות, כדי לקבל את הקו המהיר לירושלים (שיהיה בתדירות גבוהה) והקוים למודיעין ולראשל"צ.
 

levikon

New member
ישראל לא הראשונה, ובטח שלא היחידה.

אבל הם יהיו חייבים...
מסילה רביעית מכיוון שזה יעצור את התפתחות כל הרכבות בארץ זה יגרום למעין "פקק מסילתי" עד כמה שזה נשמע מצחיק ישראל תהיה הראשונה שיהיו בה "פקקים" גם ברכבות לכן אני חושב שהם יהיו חייבים מסילה רביעית
ישראל לא הראשונה, ובטח שלא היחידה.
על כל מסילה יכולות לעבור מס' מסוים של רכבות (בכיוון אחד). כמות הרכבות שיכולות לעבור על המסילה משתנה עם המהירות. רכבת ישראל תיהיה חכמה אם תשתמש בנתיב השלישי באילון כמסילה בלעדית באופן מסויים לרכבת לנתבג. ותיהיה עוד יותר חכמה אם תקנה רכבות יעודיות לקו הזה.
 
נכון, הגיע הזמן להעיף את הרכבות

ישראל לא הראשונה, ובטח שלא היחידה.
על כל מסילה יכולות לעבור מס' מסוים של רכבות (בכיוון אחד). כמות הרכבות שיכולות לעבור על המסילה משתנה עם המהירות. רכבת ישראל תיהיה חכמה אם תשתמש בנתיב השלישי באילון כמסילה בלעדית באופן מסויים לרכבת לנתבג. ותיהיה עוד יותר חכמה אם תקנה רכבות יעודיות לקו הזה.
נכון, הגיע הזמן להעיף את הרכבות
הישנות הנוסעות היום בקו נתב"ג. בכ"ז מדובר בחלון הראווה של המדינה.
 

Azazel

New member
../images/Emo41.gifנו ומה,לא מייצג את המדינה באופן

נכון, הגיע הזמן להעיף את הרכבות
הישנות הנוסעות היום בקו נתב"ג. בכ"ז מדובר בחלון הראווה של המדינה.
נו ומה,לא מייצג את המדינה באופן
מתאים? -נראות מכוערות מבחוץ. -נוחות מאוד, וסבבה מבפנים. -לעיתים קרובות נהרסות ע"י הישראלי המכוער. כפני הארץ או לא כפני הארץ?
 
לצערי , אני נאלץ להסכים.

נו ומה,לא מייצג את המדינה באופן
מתאים? -נראות מכוערות מבחוץ. -נוחות מאוד, וסבבה מבפנים. -לעיתים קרובות נהרסות ע"י הישראלי המכוער. כפני הארץ או לא כפני הארץ?
לצערי , אני נאלץ להסכים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה