שבי הגדול1
New member
מדוע עושים רק מסילה שלישית באיילון?
מדוע עושים רק מסילה שלישית באיילון?
למרות שברור שיצתרכו גם מסילה רביעית האם לא יותר נכון ויותר משתלם לעשות את שנהם כבר באותו זמן
מדוע עושים רק מסילה שלישית באיילון?
למרות שברור שיצתרכו גם מסילה רביעית האם לא יותר נכון ויותר משתלם לעשות את שנהם כבר באותו זמן