מדוע אתר נראה אחרת בכמה מחשבים
מדוע אותו אתר מראה תוכן אחר בכמה מחשבים ? עדכנתי קובץ בשרת חיצוני (לא יודע עליו יותר מידי פרטים) בבית רשת 3 מחשבים בכולם לא רואים את העדכון (אפילו יום למחרת) XP SP2 וגם SP1 IE6 בעבודה (רשת אירגונית גדולה) רואים את העדכון. XP IE6 משתגע מכוון שלא מסוגל לראות בבית עם התיקונים באתר עובדים . מוטי
מדוע אותו אתר מראה תוכן אחר בכמה מחשבים ? עדכנתי קובץ בשרת חיצוני (לא יודע עליו יותר מידי פרטים) בבית רשת 3 מחשבים בכולם לא רואים את העדכון (אפילו יום למחרת) XP SP2 וגם SP1 IE6 בעבודה (רשת אירגונית גדולה) רואים את העדכון. XP IE6 משתגע מכוון שלא מסוגל לראות בבית עם התיקונים באתר עובדים . מוטי