מדהים! MAME לפאלם!!

newT3

New member
מדהים! MAME לפאלם!!

זה הדבר הטוב ביותר שקרה לפאלם מאז שהמציאו את המשחק הראשון בעולם לפאלם!! מדובר ב"אמולטור" שיכול לרום לפאלם שלכם להריץ את כל המשחקים הישנים והאהובים ובצורה שנראית כאילו הם נכתבו לפאלם מלכתחילה למרות שמחשב בגודל של פאלם לא נצפה בשום תחזית בימים ההם... בכל מקרה, רמת המשחקים היא רמה של משחקי וידאו עם מטבעות - גולדן אקס וונדר בוי שינובי ארקנאוייד מדובר במאות וכנראה עשרות מאות של משחקים - והכל בחינם לחלוטין!!! תהנו!
 

libal

New member
טוב - ניסיתי ופעלתי לפי ההדרכה

מצליח להכנס לתוכנה - אבל לא לראות את הROMים - עושה כביכול חיפוש - אבל כלום . עשיתי מחיצה מיוחדת בכרטיס ההרחבה - לפי ההדרכה שבקישור והעברתי לשם את כל הROMים . לא עובד ...
 

newT3

New member
אתה חייב שהמודולים יהיו על הפאלם

אתה מקבל קבצי MOD כאלה שכל אחד מהם מכיל רשימה של משחקים, אתה חייב שהקובץ רשימה שמכיל את המשחק שלך יהיה מותקן על הפאלם עצמו (לא על כרטיס) ושה ROM יהיה בספרייה שאמרו לך לפתוח. זה עובד ממש יפה!
 

libal

New member
תודה . העלתי אחד מהMOD

לRAM - באמת פתח לי רשימת משחקים - בחרתי אחד אבל המשחק אינו מתחיל , בחירה באחר עושה לי RESET . (אולי בגלל המכשיר שלי טריאו 600 שאינו עם רזולוציה גבוהה??) .
 

newT3

New member
אתה מבין שאתה יכול להפעיל רק

אתה מבין שאתה יכול להפעיל רק משחק שנמצא גם ברשימה וגם בספרייה של הROMS נכון? וגם לחלק מהמשחקים יש כמה גרסאות של ROM ורק אחת מהן עובדת עם MAME... אם התקנת את התוכנה, העלת את הMOD המתאים, שמת משחק עדיין בZIP!!! לא לפתוח את הZIP!!! בתוך הספרייה של הROMS וזו גם הגרסה הנכונה של המשחק, אז אתה תראה את המשחק בתפריט של הMAME בצבע כחול בהיר - ואז אפשר להפעיל אותו
 

shed

New member
------> יש כמובן את

geniunPig המצוינת לכל דעה... גולדן אקס, קליפורניה גיימס ועוד כולם רצים להם בנחת על הפאלם שלי.
 

newT3

New member
איפה אני מוצא את geniunPig?

גוגל לא מכיר אותו וגם פאלם גיר לא שמע עליו...
 
למעלה