מדהים כמה זכרון קצר יש לכולם

מדהים כמה זכרון קצר יש לכולם

ביתר תגמור כנראה מקום 7 עם תקציב נמוך מאד, אני לא חושב שזה רע בעידן של מכבי שקונה מה שמתחשק לה ומשאירה לשאריות לחיפה ק״ש והפועל שכל השאר מקבלות פירורים וגם זה לא תמיד. לא חושב שזה אסון ששחקן שמקבל 150-200 אלף שנתי שזה שכר של מהנדס בכיר במשק יחכה 10-12 יום לשכר. ולפי מה שאני יודע בטיב לשחקנים עושה שמניות כדי שהכסף יכנס בזמן. ובעיקר תקשורת שמסתירה כתרים ומלכים ומפרקת את אותה הקבוצה שבוע אחרי זה. טביב יכל לעבוד ביתר שבוע אחרי תחילת הליגה הוא בנה קבוצה מתלאים שכנעת נכנסה לפלייאוף עליון עם שחקנים כמו דור מלול, ניסו כפיות, ודוד רביבו שכל אחד עם אגו של מראדונה ויכולת של מדונה ודורש שכר של מנהל בכיר במשך (של טביב זה עולה כפול בגלל מיסים). באמת ציפיתם למשהו טוב יותר מזה? אתם לא מכירים את טביב? את השחקן הישראלי העצלן שרוצה להרוויח חצי מיליון שקל לעונה ל3 אימונים בשבוע של שעה וחצי ומשחק בשבת? הכל בסדר טביב ימשיך בשלו הארוש בכל מקרה ימכר בקיץ או יקבל חוזה חדש חצי ממה שהוא מקבל עכשיו ל5 שנים, ובורכיאן לא ימשיך עוד עונה והוא מורחק עד סיומה הכל מקרה גם בלי טביב והשטויות שלו. גם בעונה הבאה ביתר תאשר על התפר שבין עליון לתחתון זה מה שאנחנו שווים
 

BelaMirela

New member
אהבתי : "אגו של מראדונה ויכולת של מדונה " :D

אבל "נכנסה לפלייאוף עליון " טעית מתוך ידיעה שנשארנו בליגה כתוצאה מהנצחון אבל אפילו מקום 7 לא מובטח עדין , כי ב 2 נצחונות , והלואי שיהיו , או מכשלון היריבות , נוכל לשמור על מקום 7 , אם חס וחלילה יזלזלו ב 2 המשחקים שנותרו בית"ר עלולה לסים במקום 11. בעונה שעברה סימנו במקום 10 אחרי 33 משחקים , עם 39 נקודות , וההשארות הובטחה רק בתיקו 00 בסכנין במשחק האחרון . העונה אנחנו עם 39 נקודות אחרי 39 משחקים. עכשו ארצה לראות מי רציני מספיק כדי לנצח פעמים , ולסים במקום 7 , והלואי עם 45 נקודות , וכפועל יוצא של הלואי 2 נצחונות , יחס שערים חיובי.
אשר לשחקנים : לא נראה לי הגיוני שהרוש יסכים להשאר אם יוצע לו חוזה של חצי ממה שהוא מקבל עכשו , למשך 5 שנים. השאלה היא האם מי מחכה לו בחו"ל. יש גם בארץ קבוצות שהיו שמחות לצרף אותו , הוא שוער הנבחרת.
 

shay100m

New member
אמור לי מי הבעלים שלך ואמור לך מי אתה

פעם מה ששיחק היה הנשמה של השחקנים ולכן למרות שהיתה שכונה הגענו להישגים יפים. בכדורגל המודרני ניהול נכון יותר חשוב מהכל. בכל הקבוצות שיש בעולם רואים יחס ישר בין ניהול נכון להצלחה, טביב איש עסקים שנוי במחלוקת וכך גם אנחנו נראים כרגע.
 
למעלה