מדברים על סושי ב-

מדברים על סושי ב-../images/Emo43.gif

איך להכין את הילדים לקראת כיתה א'? איך אפשר לעזור לילד שדוחה הכנת שיעורים? בין השעות 14:00 ל-16:00 יארח פורום gov.il מומחיות ממשרד החינוך שישיבו על שאלות הורים בנושא החזרה ללימודים. אלה אלגריסי, מנהלת אגף ייעוץ בשירות הפסיכולוגי ייעוצי וחוה פרידמן, מנהלת אגף פסיכולוגיה יעניקו ייעוץ והכוונה להורים בהתמודדות עם קשיים רגשיים, חברתיים או לימודיים שילדיהם עלולים לחוות: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1977&MessageId=144672363
כל מה שרציתם לדעת על סושי ולא העזתם לשאול בועז צאירי, האיש שהביא לישראל את בשורת האוכל היפני ומכין סושי קרוב ל-30 שנה, יגיע להתארח בפורום מתכונים בין השעות 19:00-21:00 ואתם מוזמנים לשאול אותו כל שאלה בתחום האוכל היפני: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=75&MessageId=144622717
מי יזכה במנוי סרטים ב"האוזן השלישית"? אחרי שגולשי פורום סרטים וקולנוע הציעו סיומים אלטרנטיביים לסרטים אהובים - הגיע תורכם להצביע ולקבוע מי יוכרז כחביב הקהל! http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=65&MessageId=144685243
איזו תמונה באמת יצאה מחוץ למסגרת? הצביעו לתמונה מחוץ למסגרת שהכי אהבתם בפורום אמנות הצילום ועזרו לקבוע מי יזכה בפרסים מדליקים: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1342&MessageId=144683190
 

Gal lifrey

New member
../images/Emo45.gif

במיוחד ליד התמונה שבתפריט של האתר- אפילו שיש בה קצת פוטושופ. מה זה כל השחור הזה פתאום?
 

מילי08

Well-known member
אוי, זה ממש עצוב.

הוא נראה מבוגר, הוא נראה בודד (איפה ג'ורג'יה?! למה היא לא באה להיתלות על זרועו?) והוא נראה אבוד- כאילו זה ממש לא המקום שלו. כמה חבל
חשבתי שהוא ממש יפרח אחרי דוקטור הו.
 

OKDeSign

New member
אוי בוא באמת נראה קצת עצוב

מה, מה כאב לו להישאר לעוד עונה עם הדוקטור, לשבוא שיא בתור הדוקטור הכי וותיק, ולעשות לנו עונה מטורפת של הדוקטור העשירי בניצוחו של מופאט? *נזכרת בסיפור שזכה אם אני לא טועה בפרס כתיבה באיקון לפני כמה שנים..על החנות DVD של עולם המה אם..*
 

timetraveler900

New member
הוא נראה כל כך מאופק....

כאילו הוא אומר לעצמו- "שתף פעולה, אחר כך תגיע הביתה ותוכל להתפרק" כאילו הוא הגיע לשיא שלו בדוקטור הו ומשם הוא מתחיל ליפול. חבל עליו ממש, הוא שחקן מעולה מידי כדי שזה יקרה לו כל כך מהר (אם זה מה שקורה לו- ממש מקווה שלא)
 
תודה לכולם!

זה יומן ריק שמישהי מאוד מוכשרת ב-Etsy עשתה. אפשר לקנות אותו בכל מיני גדלים [זה הבינוני והכי קרוב בגודל למקור]. אני עדיין תוהה אם אני אכתוב שם משהו או לא.
 
למעלה