מדבקות קיר - כן או לא?

יש לנו בחדר הילדים מדבקות משני סוגים

בקיר שליד המיטה של הבת שלי מדבקות שרכשנו בעצמלה. הם מדבקות שניתנות להסרה ממש בקלות, ואפילו לשמיוש מחדר (אנחנו הזזנו אותם לפחות פעם אחת, בלי שהן נדבקו לצבע) ועד עכשיו - חוץ מבפינה אחת, שאותה החתולה ניסתה כנראה להסיר - עמידות ויפות מאוד. http://www.etzmaleh.co.il/catalog.php?id=202 בקיר שליד המיטה של הבן שלי קנינו מדבקה גדולה של כדורגלן שמתגרדת, שההסרה שלה אמורה להיות - לפי ההוראות (לא ניסינו בעצמנו) על ידי חימום במייבש שיער וקילוף. קניתי אותן באחד האתרים - אני לא זוכרת איזה.
 

ornaok

New member
תודה לכולם. הזמנתי סט לכל ילדה.

אם יהיה מוצלח, אקנה גם למטבח ואולי לסלון. קודם שיגיעו, שנעבור דירה, שנמצא מקום להכל, ואז נדביק ואצלם לכם..
 

דלדלה

New member
מדבקות זה אחלה,

אבל אחרי שמרידים יש בד"כ הפרש צבעים על הקיר כי מתחת למדבקה נשאר נקי...
 

mevav1

New member
אני קניתי ברגע האחרון מדבקות שאומנם לא הכי

רציתי אבל לא מצאתי מה לקנות למיתר והיינו באילת וממש לא מצאתי כלום והייתי חייבת לקנות לה מתנה, לפחות סמלית אך שתאהב, לכן בלית ברירה,קניתי לה מדבקות מהממות של הלו קיטי, עד שאמצא מדבקות היא רוצה של פיות ואז נחליף..בינתיים היא אוהבת את המדבקות ובעיקר את הלבבות והדבקנו אותם ביד חופשית היכן שהיא בחרה. המדבקות שקנית אורנה, משגעות. כמה עלה לך המשלוח וכמה זמן עד שיגיע??
 

ornaok

New member
תודה! הסט עם הכלבלב עלה כ45 ש"ח כולל משלוח

והסט של הפונים עלה כ35 ש"ח כולל משלוח. אני מאמינה שיגיע תוך כ10 ימים, זה הטווח הסביר בד"כ למוצרים שאני מזמינה מאי-ביי. (ואני מזמינה הרבהההה)
 

mevav1

New member
וואו...ממש לא הרבה..אני מתה להזמין מאי ביי

אבל חוששת..אם כי דברים כאלה שזה לא ביגוד והנעלה, אין ממה לחשוש רק שאני רוצה לרכוש המון פריטים שיקרים בארץ וחוששת שמא המידות לא תהיינה טובות. את מזמינה גם בגדים?
 

ornaok

New member
הזמנתי תחפושות כמה פעמים, ולעצמי 2 זוגות

מכנסיים. היה סבבה.
 

mevav1

New member
אה..אחלה....הבן שלי חולם לקנות משם

אבל בעלי חושש ולכן שאלתי..ועוד אחרי ההאקר הסועדי, בכלל הוא לא הסכים. תודה.
 
למעלה