מדבקות לחלון - עזרה....

Smario

New member
מדבקות לחלון - עזרה....

שלום וערב טוב לכולם.... בנושא מדבקות לחלון הבנתי שמשתמשים בקונטור - אם אפשר לקבל קצת הסברים מה זה מה המחיר ואפילו איך זה נראה - למי שיש כמובן... תודה רבה!!!! Smario
 
אני אנסה להסביר ממה שאני יודעת

מדבקות לחלון מכינים פשוט מחומר מיוחד לזכוכית שבא בשפורפרת כמו טוליפ כזה... (תקנו אותי אם אני טועה...) את המדבקה עצמה מכינים על משטח פלסטיק (אני השתמשתי פעם בשקף שציירתי עליו את התיכנון בצד השני...) קודם עושים את קווי המתאר-בשחור לדוגמא....... ואחרכך ממלאים בפנים את הצבעים שרוצים מחכים שיתייבש טוב טוב....וזה מוכן!
 

psa

New member
היי סמריו, מדבקות חלון

צבעים שנועדו ליצור מדבקות הניתנות להדביק על חלון ,קרמיקה ,מסביב לצג המחשב ועוד.היתרון שלהן שהם רב-פעמיות וניתן להעביר ממקום למקום. יש מספר חברות . לרוב באים 6 צבעים שאחד מהם הוא צבע הקונטור. מצרפת קישורים וגם תמונות של צבעים מחברות שונות. באדיבות חברות מהפורום השכן וגם שלי.
 

psa

New member
צבעים נוספים -אלה גם ברשותי

אגב,הצבעים בתמונה השנייה ,לעיל, מאוד נוחים לעבודה.
 

psa

New member
אלה המדבקות היותר מוצלחות שהכנתי

במו ידיי .... מקווה שהצלחתי להסבירך את הנושא. בהצלחה.
 

tustus3

New member
יש לי את הצבעים של C2 ושל אומגה

אוהבת יותר את C2 מאחר ויש מגוון רחב מאוד של צבעים (לאומגה רק 6) ההסבר שקיבלת ממצה, יש צבעי קונטור איתם את תוחמת את הציור, וצבעי מילוי, איתם את ממלאת את השטחים הצבעוניים לאחר שהתוחם התייבש. העבודה נעשית ע"ג שמרדף, אסור להשאיר חללים לא צבועים כי אז המדבקה תיקרע, יש למלא אותם בחומר שקוף. אם לא מתקלף טוב - להכניס למקרר למספר דקות מועט. גם אני אצרף תמונות של עבודות שלי כדי שתוכלי להתרשם.
 

טוטי30

New member
הקונטור השחור שלי מאוד סמיך

איך אני יכולה לדלל אותו, מבלי לאבד את יכולת התיחום שלו? (אטימות וקרישה). אני רואה בעבודות שלך למשל, שהקו השחור מאוד דק ויפה... אצלי הוא יוצא הרבה יותר גס וזה לא רק בגלל הפיה.
תמיד נהנית לראות עבודות שלך!
 

psa

New member
טוטי ,תנסי לנער היטב את הבקבוקון

אולי החומרים "נפרדים" וזה מה שמקשה את העבודה. לדעתי צריך לדעת מה הם מרכיבי הצבע כדי לדעת עם מה לדלל. אם זה על בסיס של מים ,שזה לא נראה לי, מדללים עם טיפת מים. אולי למשהו אחר יש רעיון? יום נעים
 

ליMור

New member
אני משתמשת רק ב C2

הם נפלאים לעבודה ונוחים לשימוש גם התוצאות נראות אחרת למרות שהם יקרים יותר זה שווה,, בהצלחה
 

מ ש כ י ת

New member
לי יש את פאבאו, C2 וסנטה

מעדיפה את אלו של סנטה, זולים ומאד נוחים לעבודה. עלותם כעשרה ש"ח למילוי, 11 ש"ח לתוחם (בערך). בכל עבודה בצבעים אלו רצוי לנער היטב היטב לפני השימוש, במידה ונוצרות בועות צריך לפוצץ עם סיכה. הכי קל לעבוד עם שמרדף (הניילונים ששמים בקלסר), להכניס בתוכו את הציור המבוקש (אני משתמשת בד"כ בדפי ציור של ילדים), לעבור על קווי המתאר עם הקונטור, לתת להתייבש לפחות שעה או עד שיבש במגע אצבע (הוא משנה את צבעו אז קל לזהות), ואח"כ להתחיל למלא את החללים, להשאיר כמה שעות טובות לייבוש, להוציא מהניילון ולהדביק איפה שרוצים. דוגמא למדבקת חלון שמקשטת לי את הקרמיקה במטבח
 

מ ש כ י ת

New member
מאיזה אזור את בארץ?

יש באימפריאל בת"א הם היבואנים אבל למרבה הפלא גם הכי יקרים... יש בירושלים בהובי במחירים שכתבתי ואני מניחה שאפשר להשיג גם ברוב חנויות היצירה. ותודה על המחמאה
 

T r i l i a n

New member
יש לי שאלה בבקשה

הדלת בחדר של אחיוניות של בן זוגי היא דלת זכוכית ובאמת שברתי את הראש כיצד אפשר להכין שלט , כי לא היה לי ברור איך נתלה את השלט אם נעשה אותו מעץ. נראה לך שאפשר להכין שלט לדלת עם צבעים כאלה?
 

T i k t a k i t

New member
דווקא נשמע לי אחלה רעיון

שלט שהוא מדבקת חלון... אפשר להוריד כדי לנקות את הדלת וכאלה .
 

T i k t a k i t

New member
ראיתי אתמול

מדבקת חלון(נדמה לי שזה מה שזה היה,אני אבדוק מחר) שמישהי בעבודה קיבלה במתנה -וזה היה פו הדוב בגודל של 5 על 8 ס"מ בערך... ונראה יציב ביותר.
 
למעלה