מגניב, יש פה עוד פורומים.

מגניב, יש פה עוד פורומים.

אוקיי .. יצאתי עכשיו מהמקלחת ובאמצע המקלחת גיליתי נדל מתחת לרגליים שלי !!! (לא צעקתי) בכל מקרה, זה לא קשור, לאחר המקלחת הזאת .. שיעמם לי נורא ... אז פשוט נכנסתי ל*כל* הפורומים בתפוז והתחלתי לקרוא כל מיני הודעות, בכל מיני פורומים. דבר ראשון, הפורום שלנו הוא **הכי** טוב שיש. נקודה. (איזה פרפקציוניסטים אנחנו) דבר שני, הנה עשרת הפורומים שהכי הרשימו אותי (בלי הפורום שלנו) מתכונים ====== פורום מצויין, המנהל שם יודע מה הוא מדבר ... הוא יודע להכין הכל, אם בא לך להכין משהו שאתה לא יודע להכין, אתה פשוט צריך לשאול אותו, והוא גם יודע להמליץ ! דו קיום - ערבים יהודים =================== אתם פשוט אוהבים את זה ... אז הנה, יש לזה פורום מיוחד (אולי לא נראה פה עוד ויכוחים פוליטים) חלומות ===== אחלה פורום:) אנשים מספרים מה הם חלמו והמנהל פותר להם את החלום, אתם יכולים גם לספר על חלומות. תמיכה טכנית ========= אחד הפורומים הכי נחוצים, המנהל שם הוא פשוט אחלה גבר, יודע לפתור כל בעיה במחשבים ...הוא בן אדם נחמד מאוד :) להרגיש טוב ======== המנהל פשוט מסביר לך איך להרגיש טוב ... (לכל המעוניינים להתאבד) אמיר פיי גוטמן ============ הייתי חייב, פורום מפוצץ בנות, מפוצץ אינטיליגנציה.אךךך ... כל מילה מיותרת. מתמטיקה לבגרות ============ הם פשוט פותרים כל שאלה ! לקראת גיוס ======== כל מה שרצית לדעת על הגיוס שלך ... אפילו איך להשתחרר מקרבי. ספרות ושירה ========== לקרוא סיפורים ושירים, ואפילו לפרסם ! פורום אמנות ========= (פרוטקציה לשי) פורום חביב, חבל שלא נכנסים אליו הרבה ... אפשר לפרסם יצירות .. ואפילו לראות יצירות ! עכשיו תגידו לי, למה פורום רוק נמצא בתרבות, והפורומים מוזיקה אקלטרונית ומוזיקה שחורה נמצאים בפנאי ובידור ? גלעד, שצופה כרגע בזריחה מהממת, על נוף ה``חצר של סולטנה``.
 
למעלה