שותפי לנסיעה למזרח פשוט חשב שאני
מופרע, בכל מקום ששתינו, במלון, בבתי תה וקפה הייתי מבקש שלוש שקיות,הייתי דוחף אותם לנרתיק המצלמה,(פעם אחת אפילו הייתה לי מותק של מצלמה) לכיסי החליפה, וכו. בטרמינל בהונג קונג, כבר בדרך לארץ הוא מוציא שקית סוכר ואומר לי, שמע את זאת ראיתי בקוריאה, ולא ידעתי אם גם אתה לקחת, אז הבאתי לך... אגב, בסין וקוריאה- שותים בלי סוכר...