מגנטים מהולנד שקבלנו היום

YOSEW

New member
מגנטים מהולנד שקבלנו היום

סדרה של מגנטים שקבלנו היום מהולנד מתושב אמסטרדם שעובד בבורסה, הפרחים. הנקודה שתמונות המגנטים הם פירסום של אחד ממגדלי הפרחים ויצואן מהגדולים בארץ.
 

YOSEW

New member
לאספני תחתיות בירה קבלנו היום

תחתיות בירה להחלפה שקבלנו היום מיבואן בירה ויהנות
 

YOSEW

New member
לאספני תחתיות בירה מ"ס 2

תחתיות בירה להחלפה המשך מ"ס 2
 

lomas

New member
לאירית: תודה רבה../images/Emo70.gif

אכן, יוצאים למסע. מאוריסיו
 
../images/Emo140.gifאירית, תודה רבה על הסוכר

 
חיים,יד על הלב../images/Emo57.gif

אתה רוצה לומר,שאם אתה נמצא במסעדה או מזנון,לא בא לך אף פעם בחדשיים האחרונים להרים איזה 5-10 שקיות סוכר?
אירית.
 

cohen chaim1

New member
את צודקת

מאז שיש כאן מישהי האוספת שקיות כאלה, אלא , שלא כ"כ יוצא לי בזמן האחרון לבלות במסעדות או בתי קפה.
 

נימבו

New member
שותפי לנסיעה למזרח פשוט חשב שאני

מופרע, בכל מקום ששתינו, במלון, בבתי תה וקפה הייתי מבקש שלוש שקיות,הייתי דוחף אותם לנרתיק המצלמה,(פעם אחת אפילו הייתה לי מותק של מצלמה) לכיסי החליפה, וכו. בטרמינל בהונג קונג, כבר בדרך לארץ הוא מוציא שקית סוכר ואומר לי, שמע את זאת ראיתי בקוריאה, ולא ידעתי אם גם אתה לקחת, אז הבאתי לך... אגב, בסין וקוריאה- שותים בלי סוכר...
 

broadaxe

New member
../images/Emo32.gif חיים, זוכר את שרשור פנס הקסם?

תראה מה מצאתי כאו: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=30&item=5946213144&rd=1 אם לא מקשר אז מלמטה
 
../images/Emo6.gifזה באמת מזכיר מטחנת בשר

אני זוכרת שהייתי בגן ואפילו בבי"ס יסודי הקרינו לנו בפנס קסם, אבל איך המכשיר עצמו נראה אני ממש לא זוכרת.
 

broadaxe

New member
גם לי בגן הקרינו בפנס קסם

למרות שזה היה איזה שנה-שנתיים אחרייך... אבל כולם היו חשמליים, היום בדיוק ראיתי בשוק הפשפשים בחיפה פנס קסם חשמלי ישן מאד מבקליט. פנס הפח שקישרתי למעלה באי-ביי עובד על נר/עששית. הדברים האלה היו מקובלים למצגות רציניות בעולם האקדמי, פשוט כי לא היה משהו אחר. לפני המצאת הצילום היו מאיירים שקופית ביד.
 

teapoter

New member
אני מבקש לתקן במעט../images/Emo52.gif

זהוא ה- VIEW MASTER המקורי - דהיינו שימש "כמשקף" לילדים אשר הציצו בעדשה העליונה וראו את הדמויות בשקופיות למטה. התמונות של מכשיר זה לא הוקרנו על מסך
 

lomas

New member
יויוסי: תודה רבה../images/Emo70.gif

קיבלנו היום את כרטיסי הברכה. מאוריסיו
 
למעלה