מגמת התיאטרון-גימנסה "הרצוג" חולון!

coming soon

New member
מגמת התיאטרון-גימנסה "הרצוג" חולון!

היי :) רציתי להזמין את כולכם לבגרות בתיאטרון שלנו...כיתה י"ב במגמת התיאטרון בגימנסיה "הרצוג" בחולון. על ליזיסטרטה 2000 שמעתם? ביקורות גרועות נכון? אנחנו יצרנו מהמחזה הזה משהו חדש לגמריי! בתאריכים 11 עד ה-14 לאפריל אנו מעלים את ההצגות: ליזיסטרטה 2000 וחברות הכי טובות בתיאטרון חולון. אם אתם מעוניינים להגיע ולהתרשם מהמגה, אתם יכולים לכתוב לי מסר אישי או להתקשרת לקופות של תיאטרון חולון ולבקש הזמנה :) שיהיה לכם שבוע נפלא, זיו!
 

Natali s

New member
חחחחחחחחח

גם אצלנו בשנה שעברה העלו את ליזסטרטה 200 והחברות הכי טובות..
גם את סליחות ומאמי..
 

R O O L Y

New member
אני לא מאמינה...

למישהו יש את הטקסט של סליחות?!
לפחות חודשיים חיפשתי את זה...
 
מה הקטע עם ליזסטרטה 2000

זו כבר הפקת תיכון שמינית (ואני לא מגזים) ששמעתי שמעלים בה את ליז' 2000. אפשר לחשוב שזה איזה מחזה גאוני, אבל סתם מחזה. יש לי חברים מכל הארץ (המרכז, חיפה, רחובות...) שכולם העלו את זה בבתי ספר שלהם כשנבחנו לבגרות. מה נסגר???
 
לא יכול שלא להגיב ../images/Emo46.gif

אני "במקרה" משתתף בהצגה שComing Soon (זיו) ציין...ואני רוצה להגיד לכם שגם אני חשבתי ככה...."זו בחירה קלה" "זה מחזה שטחי" אבל זאת כל החוכמה. ממש "קל" לקחת מחזה גאוני ושקהל יהנה ממנו. פה לקחנו מחזה גרוע מההתחלה והפכנו אותו למשהו אחר משהו שקהל יגיד: וואלה, איך הקאמרי לא חשב על זה לפני זה?.... וזאת החוכמה! ולגלות לכם סוד....החזרות מייגעות ומתישות אחר חיפושים רבים להפוך את ההצגה הזאת ליצירת מופת ואני גאה מאוד באתגר שהצבתי השנה כל שנה שעברה אמרתי שב-יב' אני רוצה אתגר מבחינת תפקיד כשהגעתי ל-יב' וידעתי שאעשה את ליזיסטרטה אמרתי "מה??..לאאא!!" התנגדתי כל הזמן וזה יצר בעיות בהפקה ברגע שזרמתי ועבדתי קשה (מאוד קשה
) הגעתי לדמות שיצרתי עם החודשים האחרונים שאני מאוד התאהבתי בה (|אייקון טופח על עצמי על השכם|) זהו. אמרתי!
 
אבל זה לא שחסרים מחזות

תשמע אם היו אומרים לי - משרד החינוך מגביל את הבחירה של המחזות להפקות הבגרות, הייתי מבין את הבחירה. אבל יש אלפי מחזות למה כולם מתעקשים לבחור את אותה הפקה ולהעלות אותה שוב ושוב (ושוב)? זה לא שיש לי משהו עקרוני נגד המחזה, אבל קצת גיוון אף פעם לא הזיק לאף אחד... וחוצמזה, שיהיה לכם בכיף והמון בהצלחה בהפקה.
 
תודה רבה....

אגב, אני לא ידעתי על הפקות אחרות לא ידעתי שמעלים את ליזיסטרטה אני נלחמתי כמו מטורף על המחזות "מועדון ארוחת הבוקר" ו"סיפור משפחתי".... גם לא מעניין אותי מה אחרים מעלים....תסכים איתי שלא משנה כמה הפקות יש כל דבר הוא משהו אחר בסיגנון אחר לגמרי בסוף. ותודה
לב|
 
אני לא מזלזל בעבודה שלכם לרגע

אבל ליזיסטרטה הוא, לדעתי, בחירה קלה. לא מדובר בטקסטים שרחוקים מאיתנו, לא מדובר בשפה קשה, בעלילה מסובכת או במסר עמום. אני מסכים איתך שאפשר להרים רת המחזה הזה הרבה ולעשות איתו הרבה, אבל בבסיסו הוא מחזה מאוד פשוט.
 

anabar

New member
איך אתה יכול להגיד ש...

"ממש קל לקחת מחזה גאוני ושהקהל יהנה ממנו."????? אין לי מושג איזה מחזות גאוניים קראת בחיים שלך אבל חלק מהעניין הוא שבדרך כלל, ככל שהמחזה יותר מתוחכם וטעון, כך גם יותר קשה לבצע אותו כמו שצריך. יש יותר רבדים למשחק והדמויות הרבה יותר עמוקות. אני ראיתי המון אנשים שבחרו בטקסטים פשוטים והרימו אותם. אבל הם הרימו אותם מבחינה קצת שונה. אולי הוסיפו יותר בדיחות, אולי קצת שירים וריקודים, אולי העמיקו טיפה את המסר. אבל להגיד שהם הפכו את המחזה ל- גאוני, או ל- יצירת מופת, אי אפשר לומר. בדרך כלל אומרים שאיכות הקטע נובעת ב-95% מהביצוע, ורק ב5% מהטקסט. אני נוטה שלא להסכים אם זה. ברור שאם תיקח שחקנים גרועים, אז גם אם הם יבחרו את הטקסט הכי טוב שיש הקטע יצא זווע. אבל אם תיקח שחקנים טובים הם יצתרכו טקסט טוב כדי למצא את היכולת שלהם ואת היצירתיות שלהם. אחרי ערב הדיאלוגים שהיה לנו אתמול אני יכולה להגיד שהקטעים הטובים יותר הם הקטעים עם הטקסט הטוב יותר. ברור שיש יוצאי דופן. אבל לבחור טקסט קל אומר שאתה לא באמת מציב לעצמך אתגר. מה שאומר שגם אם אתה שחקן בן זונה לא באמת יצא לך להשתמש בזה. ולסיום, אני לא יודעת מה עשיתם עם המחזה ואני מתארת לעצמי שאם אתה אומר אז באמת הצלחתם להרים את המחזה הזה ולהפוך אותו למשהו יותר טוב, אבל אי אפשר לומר שלבחור טקסט פשוט ולהוציא ממנו יותר זה אתגר גדול יותר מבאמת למצות טקסט טוב.
 
אז מה עם קשה?

אני לא מבינה את אלה שממליצים לבחור בחירות קלות לבגרות. מה עם האתגר?! אז נכון אנחנו רק תיכוניסטים והידע שלנו בנושא עדיין לא רחב בכלל אבל למה להגביל את עצמך בהצגות קלות אך משעממות? אנחנו עושים לבגרות את "קשר הירח" שביים זאב קלתי (מישהו ראה?) ויש בתוך זה חנוך לוין, ושייקספיר, ואני באמת מאמינה שיכול הלצאת לנו טוב! והרי חצי מההנאה מתאטרון זה החוויה אז למה לקחת אותה לעצמכם?
 
לדעתי זה בעייתי לבצע

מחזה שכבר ראיתם. זה שולל הרבה יצירתיות ונותן טעם נפגם.
 
למעלה