מגי, האם היו לנו כבר שירי ילדים

מגי, האם היו לנו כבר שירי ילדים ../images/Emo95.gif

בפורום? כי כשנכנסתי וראיתי את השקט בא לי לשיר: קומו קומו ילדים הזקנה בבית חולים, היא נפלה מהאוטובוס וראו לה את ה.. קומו קומו.... או לזלמן יש לו מכנסיים מגיעות עד הברכיים, אם יפלו המכנסיים - אז יראו לו את ה.. זלמן יש לו מכנסיים... בן לוקח בת ובת לוקחת בן... הבנים על הבנותת.... יש עוד המון אז נו? קומו!
 

magy

New member
אם התחלת במצווה........גימרי....

אולי אחרים יצטרפו אלייך בדרך לגמירה...........
PPP נו, איזה עוד שירים היו...... אן- דן- דינו- סופלקטינו...סופלקטיקטו - אליק בליק בום...... לא זוכרת ....... תזכירי כמה
 

רורי1

New member
בים בם פוטברם...

פוטברינה פוטברם.... זהו, יותר מזה אני לא זוכרת!!!....
 

שקדי

New member
אפשר גם שירים רוסיים לא???

כאן על פני האדמה כאן נצבתי כל חיי כאן צמחתי כמו אילן אלה שרשי לא אשא עיני לרום לא אפרוש כנף כנץ צפרי חלומותי עפו מן העץ עופו עופו צפרי אל מרחב ארצות הים ואתכם חלומותי כלם ידאו עופו עופו צפרי ופרשו אל על כנף הן לבי אתכן מכלא אל התכלת עף עת תשובו לי הביאו רק עלה טרף לחן רוסי מלים יורם טהר לב
 

magy

New member
באמת תביא כמה שירים רוסיים

זה מחזיר אותי לתנועה........... אם אפשר גם את המוסיקה.....תדביק מוסיקה........
PPP
 

magy

New member
אגב התמונה

אני עוקבת אחרי הלהקה עשרות שנים, מעולם לא שמתי לב שאתה משתתף שם כל אחד מהם מוכר לי........רק אתה לא.... היית רואה ואינו נראה????????. איך לא שמתי לב מעולם שאתה שם?????? אתה ממש לא מוכר לי משם. אולי דפקת נפקדות כשהם הופיעו בטלויזיה?????
 

zahavashanny

New member
קלינקה, לי כל גל,עץ הרימון,../images/Emo168.gif../images/Emo79.gif

חמדתי, היו היו שני חברים, גן השיקמים, תל-אביב תל-אביב, רוב השירים האלה היו במקורם שירים רוסיים שתורגמו לעברית ונשארו עם מנגינה רוסית אני חושבת לפחות בחלקם תקנו אותי באן אני טועה.
ממני פה בנירובי עם שיר חדש ב
 

טרה10

New member
על עץ הרימון יש סיפור שלם..

שבהתחלה היה רק הבית הראשון וכל המלים הושרו לפי המנגינה..שלו.. שהיא בוכארית.. בעצתו של ידידה אדמון הוסיף אורלנד לחלק השני מנגינה של ידידו ידידה אדמון גורוכוב. או שזה היה זעירא..שמעתי על זה ברדיו לפני מספר שבועות. לדוגמא החלק השני שמתחיל ב´אוצרות אופיר´...ניתן לשיר כמו ההתחלה שהיא ´עץ הרימון´..בכל מקרה זה לא רוסי. בבוכרה היפה...כידוע היה נאסר א-דין שהוא גיבור בוכארי עממי.. ...ובקשר לשטיחים האפגניים, הרי בוכארה ידועה בשטיחיה. ואם את מתענינת בשטיחים אנא היכנסי ל´בזאר הגדול´ באיסטנבול..שטיחי המשי הם משהו..יקר ואני קניתי שם רק שניים רגילים..
 

zahavashanny

New member
טרושקה שלום מה שלומך../images/Emo175.gif../images/Emo135.gif../images/Emo176.gif

אמנם בשבילך בוכרה זה לא רוסיה אבל אצלי בבית קראו גם לבוכרים רוסים וכך זה נשאר לי למרות שאתה צודק, בלי שום קשר השטיחים האפגניים באמת ידועים ביופיים ובאמת קניתי לי עכשיו שטיח קילים חדש יפיפה במחיר יחסית זול לכן קניתי, וחוץ מזה הכל הכל בסדר. ממני פה בנירובי
 

טרה10

New member
ואת מקהלת הצבא האדום..ראית.?

היתה הופעה בשער הנגב..ועד לשם נסענו..ויחי ההבדל הקטן..! אגב סיפורי המכונית..לאחר עשר שנים או שש או שבע.. בלבד...אחת מהמכוניות שלי ב-1997..עשה לה טוטל לוסט איזה חבר של הבן הצעיר..כשבת נסע למלא דלק...חתך לזוג אחד מרחובות אבל להם לא קרה כלום, והמכונית נעשתה בננה..ואז קניתי במקומה אמריקאית..מדטרויט- מומלץ..מנוע 2000. מטוס..ממש.
 

zahavashanny

New member
לפני מספר שנים בהיכל התרבות../images/Emo168.gif

הם הגיעו ואני ברב שימחתיהצעתי לאימי ולאישי ונדמה לי שאחד מבני היה איתי גם וזאת באמת היתה חוויה בלתי רגילה מאחר ואבי וגם שרו וניגנו את כל השירים הרוסיים האלה אפשר לומר שגדלתי עליהם כל חיי ועם יש משהו שיכול לרגש אותי ולהחזיר אותי לבית הורי אלה שירים רוסים בכל גווניהם.
 

magy

New member
עוד תתאכזב אם היא תצביע על

הבחור הכי יפה בחבורה............. ואז תאלץ להעמיד אותה על טעותה......... זהירות.........עם ניחושים.......... גם אני חשבתי שאתה בחור יפה.......... סתם..........בצחוק..............נו............. אל תעלב לי פתאום..........
 
למעלה