מגורים אצל קשישה בתמורה לעזרה קלה בעבודות הבי

מגורים אצל קשישה בתמורה לעזרה קלה בעבודות הבי

סטודנטית מתגוררת אצל קשישה בתמורה לעבודות בית קלות. בהסכם, מגורים+כלכלה ובתמורה עבודות בית קלות. האם על הקשישש לשלם עבור הסטודנטית ביטוח לאומיוזכויות סוציאליות? אם כן, היכן ניתן לברר את כל הנדרש? תודה רבה.
 

הבולאי

New member
פעם,לפני היות הכסף,עסקו בחילופין וזה חוקי.

לברור-בבטוח הלאומי ומס הכנסה.
 
למעלה