מגורים אצל קשישה בתמורה לעזרה קלה בעבודות הבי
סטודנטית מתגוררת אצל קשישה בתמורה לעבודות בית קלות. בהסכם, מגורים+כלכלה ובתמורה עבודות בית קלות. האם על הקשישש לשלם עבור הסטודנטית ביטוח לאומיוזכויות סוציאליות? אם כן, היכן ניתן לברר את כל הנדרש? תודה רבה.