מגדל אגד.זמן סיום משוער 2009

מצב
הנושא נעול.

vitamin P

New member
ואווווווווו ../images/Emo45.gif על צניעות אגד

מגדל אגד.זמן סיום משוער 2009
ואווווווווו
על צניעות אגד
 

תוכון1

New member
3 דברים:

המטוסים שנוחתים ב30 לא יתנגשו בו?
3 דברים:
1.לפי מה ששמעתי המגדל בכלל יבנה בדרך בגין [פ"ת לשעבר] בת"א. 2.לפי מה שהבנתי כל הפרויקט הוקפא, ואני חושב שאף בוטל. הסיכוי שזה יהיה מוכן ב-2009 נמוך. 3.ייתכן שאולי במקום יבנו 2 מגדלים בני 30 קומות.
 

תוכון1

New member
ואם אכן יבנה, עדיין לא ברור אם יהיה

3 דברים:
1.לפי מה ששמעתי המגדל בכלל יבנה בדרך בגין [פ"ת לשעבר] בת"א. 2.לפי מה שהבנתי כל הפרויקט הוקפא, ואני חושב שאף בוטל. הסיכוי שזה יהיה מוכן ב-2009 נמוך. 3.ייתכן שאולי במקום יבנו 2 מגדלים בני 30 קומות.
ואם אכן יבנה, עדיין לא ברור אם יהיה
65 קומות או 81 קומות.
 

vitamin P

New member
בתל אביב זה הרבה יותר הגיוני

3 דברים:
1.לפי מה ששמעתי המגדל בכלל יבנה בדרך בגין [פ"ת לשעבר] בת"א. 2.לפי מה שהבנתי כל הפרויקט הוקפא, ואני חושב שאף בוטל. הסיכוי שזה יהיה מוכן ב-2009 נמוך. 3.ייתכן שאולי במקום יבנו 2 מגדלים בני 30 קומות.
בתל אביב זה הרבה יותר הגיוני
ליד לוד זה סתם מיקום תקוע
 
דרומי.........!!!
יש לי עבורך

יבנה ב"ה{ניצב"א בקרית נמל התעופה
דרומי.........!!!
יש לי עבורך
סדרת צילומים של מספר אוטובוסים נטושים,במקומות נידחים. כמובן שאתה תיהיה הראשון להחשף להם,ןתחליט מה לעשות עם זה. האוטובוסים ממש מפוארים ומשמשים למטרות מגוונות. אל תדאג אין לאיש דופליקט שלהם,כי פשוט איש אינו מגיע לאן שהגעתי. אבל חמודי....קודם תנקה את האי מייל שלך,כי נמאס לי מהדואר החוזר. או שתפתח מייל בואאללה ותקבל ג'יגה בחינם. ביי ביי חמוד שלי וד"ש לבנות ולקטן.
 

ה ו מ ר

New member
או בג'ימייל בגודל בלתי מוגבל

דרומי.........!!!
יש לי עבורך
סדרת צילומים של מספר אוטובוסים נטושים,במקומות נידחים. כמובן שאתה תיהיה הראשון להחשף להם,ןתחליט מה לעשות עם זה. האוטובוסים ממש מפוארים ומשמשים למטרות מגוונות. אל תדאג אין לאיש דופליקט שלהם,כי פשוט איש אינו מגיע לאן שהגעתי. אבל חמודי....קודם תנקה את האי מייל שלך,כי נמאס לי מהדואר החוזר. או שתפתח מייל בואאללה ותקבל ג'יגה בחינם. ביי ביי חמוד שלי וד"ש לבנות ולקטן.
או בג'ימייל בגודל בלתי מוגבל
לי יש עכשיו 2 ג'יגה וחצי והזמנות לכל מי שרוצה. [email protected]
 

ה דרומי

New member
יש ../images/Emo51.gif אתה מוזמן להגיע ולפתוח לי

דרומי.........!!!
יש לי עבורך
סדרת צילומים של מספר אוטובוסים נטושים,במקומות נידחים. כמובן שאתה תיהיה הראשון להחשף להם,ןתחליט מה לעשות עם זה. האוטובוסים ממש מפוארים ומשמשים למטרות מגוונות. אל תדאג אין לאיש דופליקט שלהם,כי פשוט איש אינו מגיע לאן שהגעתי. אבל חמודי....קודם תנקה את האי מייל שלך,כי נמאס לי מהדואר החוזר. או שתפתח מייל בואאללה ותקבל ג'יגה בחינם. ביי ביי חמוד שלי וד"ש לבנות ולקטן.
יש
אתה מוזמן להגיע ולפתוח לי
תיבהת מייל ולא לשכוח את הבחור השני קובי שמו?. אני במרכז הדשים יגיעו. הקטנה היתה יומים בטיול צילמה ים של תמונות גם אוטובוסים . חזרה הביתה באה להוציא את הפילם ואיזה פלא לא היו פילים במצלמה חמודה העיקר הכונה הטובה שהיתה לה.
 
אני פותח לך מייל עם שם משתמש

יש
אתה מוזמן להגיע ולפתוח לי
תיבהת מייל ולא לשכוח את הבחור השני קובי שמו?. אני במרכז הדשים יגיעו. הקטנה היתה יומים בטיול צילמה ים של תמונות גם אוטובוסים . חזרה הביתה באה להוציא את הפילם ואיזה פלא לא היו פילים במצלמה חמודה העיקר הכונה הטובה שהיתה לה.
אני פותח לך מייל עם שם משתמש
וסיסמא,ושולח לך,את שם המשתמש והסיסמא. לשם יופנה כל הדואר הכבד. גם הממשק שם נעים לשימוש. ביי ביי
 

ה דרומי

New member
רק שיהיה בעברית אחרת אין טעם

אני פותח לך מייל עם שם משתמש
וסיסמא,ושולח לך,את שם המשתמש והסיסמא. לשם יופנה כל הדואר הכבד. גם הממשק שם נעים לשימוש. ביי ביי
רק שיהיה בעברית אחרת אין טעם
אורן מוסר שתשלח לו תמונה שלך שיוכל להזכר איך אתה נראה.
 

תוכון1

New member
למרות שזה לא קשור לתח"צ..

על הבדיחה הזאת מדברים
כבר 3-4 שנים....עד היום לא עשו עם זה כלום. עד שאתה לא רואה את הבניין הזה בבנייה אל תאמין לכלום.
למרות שזה לא קשור לתח"צ..
מלבד פרוייקט YOO ומגדל צמרת ה-3 ובניין הממשלה, יש עוד מגדלים שהתחילו לבנות אותם כבר?
 

vitamin P

New member
איזה בניין ממשלה?

למרות שזה לא קשור לתח"צ..
מלבד פרוייקט YOO ומגדל צמרת ה-3 ובניין הממשלה, יש עוד מגדלים שהתחילו לבנות אותם כבר?
איזה בניין ממשלה?
מה הגובה שלו אמור להיות ואיפה?(או שממש לא הבנתי טוב)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה