מבעד למשקף
New member
מגדל אגד.זמן סיום משוער 2009
מגדל אגד.זמן סיום משוער 2009
מגדל אגד.זמן סיום משוער 2009
ואווווווווומגדל אגד.זמן סיום משוער 2009
יבנה ב"ה{ניצב"א בקרית נמל התעופהאיפה זה יהיה?
המטוסים שנוחתים ב30 לא יתנגשו בו?יבנה ב"ה{ניצב"א בקרית נמל התעופה
3 דברים:המטוסים שנוחתים ב30 לא יתנגשו בו?
ואם אכן יבנה, עדיין לא ברור אם יהיה3 דברים:
1.לפי מה ששמעתי המגדל בכלל יבנה בדרך בגין [פ"ת לשעבר] בת"א. 2.לפי מה שהבנתי כל הפרויקט הוקפא, ואני חושב שאף בוטל. הסיכוי שזה יהיה מוכן ב-2009 נמוך. 3.ייתכן שאולי במקום יבנו 2 מגדלים בני 30 קומות.
בתל אביב זה הרבה יותר הגיוני3 דברים:
1.לפי מה ששמעתי המגדל בכלל יבנה בדרך בגין [פ"ת לשעבר] בת"א. 2.לפי מה שהבנתי כל הפרויקט הוקפא, ואני חושב שאף בוטל. הסיכוי שזה יהיה מוכן ב-2009 נמוך. 3.ייתכן שאולי במקום יבנו 2 מגדלים בני 30 קומות.
אני לא שמעתי אף פעם שיבנה באיזורבתל אביב זה הרבה יותר הגיוני
ליד לוד זה סתם מיקום תקוע
בתל אביב זה הרבה יותר הגיוני
ליד לוד זה סתם מיקום תקוע
דרומי.........!!!יבנה ב"ה{ניצב"א בקרית נמל התעופה
או בג'ימייל בגודל בלתי מוגבלדרומי.........!!!יש לי עבורך![]()
סדרת צילומים של מספר אוטובוסים נטושים,במקומות נידחים. כמובן שאתה תיהיה הראשון להחשף להם,ןתחליט מה לעשות עם זה. האוטובוסים ממש מפוארים ומשמשים למטרות מגוונות. אל תדאג אין לאיש דופליקט שלהם,כי פשוט איש אינו מגיע לאן שהגעתי. אבל חמודי....קודם תנקה את האי מייל שלך,כי נמאס לי מהדואר החוזר. או שתפתח מייל בואאללה ותקבל ג'יגה בחינם. ביי ביי חמוד שלי וד"ש לבנות ולקטן.
משהו עבורךאו בג'ימייל בגודל בלתי מוגבל
לי יש עכשיו 2 ג'יגה וחצי והזמנות לכל מי שרוצה. [email protected]
ישדרומי.........!!!יש לי עבורך![]()
סדרת צילומים של מספר אוטובוסים נטושים,במקומות נידחים. כמובן שאתה תיהיה הראשון להחשף להם,ןתחליט מה לעשות עם זה. האוטובוסים ממש מפוארים ומשמשים למטרות מגוונות. אל תדאג אין לאיש דופליקט שלהם,כי פשוט איש אינו מגיע לאן שהגעתי. אבל חמודי....קודם תנקה את האי מייל שלך,כי נמאס לי מהדואר החוזר. או שתפתח מייל בואאללה ותקבל ג'יגה בחינם. ביי ביי חמוד שלי וד"ש לבנות ולקטן.
אני פותח לך מייל עם שם משתמשישאתה מוזמן להגיע ולפתוח לי![]()
תיבהת מייל ולא לשכוח את הבחור השני קובי שמו?. אני במרכז הדשים יגיעו. הקטנה היתה יומים בטיול צילמה ים של תמונות גם אוטובוסים . חזרה הביתה באה להוציא את הפילם ואיזה פלא לא היו פילים במצלמה חמודה העיקר הכונה הטובה שהיתה לה.
רק שיהיה בעברית אחרת אין טעםאני פותח לך מייל עם שם משתמש
וסיסמא,ושולח לך,את שם המשתמש והסיסמא. לשם יופנה כל הדואר הכבד. גם הממשק שם נעים לשימוש. ביי ביי
כנראה שנתקף סקלורוזה....רק שיהיה בעברית אחרת אין טעם
אורן מוסר שתשלח לו תמונה שלך שיוכל להזכר איך אתה נראה.
על הבדיחה הזאת מדבריםמגדל אגד.זמן סיום משוער 2009
למרות שזה לא קשור לתח"צ..על הבדיחה הזאת מדברים
כבר 3-4 שנים....עד היום לא עשו עם זה כלום. עד שאתה לא רואה את הבניין הזה בבנייה אל תאמין לכלום.
איזה בניין ממשלה?למרות שזה לא קשור לתח"צ..
מלבד פרוייקט YOO ומגדל צמרת ה-3 ובניין הממשלה, יש עוד מגדלים שהתחילו לבנות אותם כבר?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.