מגבונים לחים

HCG501

New member
מגבונים לחים

בנות- אולי שאלה קצת טיפשית- האם מנסיונכן מגובוני פרש וואנס מספיק איכותיים לשמוש בתנוקות? המגבונים מאוד זולים אז כביכול משתלם אבל רציתי לדעת אם באמת כדאי.... תודה מראש
 

rjf

New member
אנחנו השתמשנו הרבה זמן בפרש וונס

הם בלי אלקוהול אבל מבושמים (כמו רוב המגבונים - ואותי זה מבאס) לא מזמן עברנו להאגיס עם אלוורה כי הפרש וונס התחילו לגרות לו את העור. כל עוד אין אלקוהול - תתנסי ותראי.
 

חגית2006

New member
מגבונים- כמה שפחות!!

זה סבון- זה נשאר על העור של התינוק.. רק כשאין ברירה להשתמש!! בבית- לנקות עם מים זורמים
 

rjf

New member
כל אחת ותינוקה היא ונסיבותיה היא

תאורתית זה נכון אבל בין תאוריה לתכתיבי המציאות המרחק הוא רב לפעמים...ואם כל הרצון הטוב - אני בדרך כלל משתמשת במגבונים (למעט פעמים שהוא מגורה) - וזה עוד ילד ראשון - מטעמי נוחות בתינוקת הבאה בטח ובטח אשתמש במגבונים
 

rjf

New member
כן זה ידוע שיש פורמלדהייד במגבונים

אבל בצד שני כתוב שהכמויות הן הרבה מתחת לתקן. באופן כללי - אלא עם כן זה מקרה קיצוני וחירום - משתמשת באמת רק לטוסיק (לתינוק בן יומו גם אין שום צורך בדרך כלל לנקות יותר מאשר רק את הטוסיק כי הוא לא זוחל ולא אוכל - באופן כללי מתלכלך פחות ותינוק יותר גדול ופעוט אפשר בהחלט בקלות ובהנאה לשתוף פנים וידיים במים זורמים. (באופן אישי גם את הפנים שלי אני לא אוהבת לנקות עם מגבונים - התחושה היא לא נקייה והבושם הזה שנדחף לאף הוא לא נעים - שלא לדבר על עם הוא נכנס לעיניים. אבל לטוסיק זה נראה לי בסדר.
 

ixmix

New member
קראת את הקישור שהבאת?

לא חשוב לי מה את עושה עם התינוק שלך, מצידי תשטפי אותו במיים מזוקקים, סבון חמוציות ושמן ינשופים. אני אישית לא מבין למה כל כך חשוב לך מה עושים אחרים עם שלהם, אבל ניחא. מה שמקומם בדברים הוא הקלות הבלתי נסבלת שבה את מכריזה שהמגבונים מזיקים, בלי לטרוח אפילו להביא את מסקנות הקישור שאליו הבאת... שם כתוב שהתקן המחמיר ביותר להימצאות החומר המזיק הוא 1,000 מ"ג לליטר, ואצל המגבונים עם הריכוז הכי גבוה של חומר נמצאה כמות של 400 מ"ג לליטר. מקוממת ולא הוגנת ההצגה של המפעלים ככאלה שלא אכפת להם, והצגת הורים שמשתמשים במגבונים כהורים לא אחראים או שאינם יודעים מספיק (וחשוב ללמד אותם, הרי אז הם בוודאי יחשבו כמוך).
 

pitzi35

New member
ואתה קראת את הכתבה?

נכון נמצאו הרבה פחות ממה שהתקן מאפשר, אבל גם כתוב שהתקן מתאים לשימוש במבוגרים שהעור שלהם פחות עדין ופחות סופג. ולכן התקן לא רלוונטי לכלום. להפך הם עוד מביאים תמיהה למה אין במוצר לילדים יש תקן שמתאים למבוגרים.
 

חגית2006

New member
ועוד אינפורמציה מעניינת

ד"ר אלמוג, מנהל המעבדה הטקסולוגית בבית החולים תל השומר: "לדעתי הפורמלהיד הוא לא חומר שמוסיף לבריאות והנזק שלו הוא פונקציה של כמות. למרות שפורמלהיד הוא חומר רעיל הוא נמצא בריכוזים נמוכים במגבונים. למעט מקרים יוצאי דופן זה לא עושה משהו שמסכן חיים.בכמויות גדולות החומר גורם לגירוי , הרגשה לא נוחה, דלקות בעור וסדקים בעור. הניסיון מלמד כי הורים לא מגבילים את השימוש במגבונים לאזור אחד בגוף התינוק. השימוש הוא מגוון, מנגבים לתינוק במגבונים, ידים, ישבן, פנים וכדומה. נוסיף לזה את העובדה שעור התינוק חדיר יותר לחומרים כימים. לכן לא אופתע אם בגלל שטח הפנים הגדול בו יש מגע של עור התינוק עם החומר והאפשרות של החומר לחדור אליו יוצרת רמה גבוהה של החומר בתוך גופו. צריך, כמו כן, להזהיר אימהות שזה חומר מאד רעיל לעיניים. היום אנחנו משתמשים בתקן גורף של תמרוקים אבל צריך לבדוק אם התקן מתאים לתינוקות." לדעתי האישית, צמר גפן טבול עם שמן (למשל שמן שקדים)ועם זה לנקות לו את הטוסיק- מנקה הכי טוב!! הכי בריא..
 

HCG501

New member
תודה על כל התגובות!!!!. לחגית-

הרחבת את אופקיי! לא תמיד יידע מרגיע וכעת אני שואלת בעקבות הכתבה בטבעלייף- היכן רוכשים מוצרים מהחומרים שעליהם המליצה הכותבת???
 

ixmix

New member
בחנויות לעשירים.

שפופרת קרם הגנה קטנה מהחומר המופיע שם - 142 ש"ח. חבילה של 50 מגבונים - 37 ש"ח. קופסת פודרה קטנה 113 ג' - 37 ש"ח. חצי ליטר סבון אינדלג (מוסיפים 2-3 פקקים לכל אמבט) - 110 ש"ח. הרבה מוצרים שהומלצו הם מוצרים של חברה אחת שמוכרת בשיווק רשתי. בכל אופן, כל המוצרים יקרים באופן מטורף. לדעתי הם גם די מיותרים, וברוך השם לא הכרתי מי שנפגע מחומרים אלו, בטח לא ביחס לעולם שבו אנו חיים ולטוקסינים שמסתובבים סביבנו כל הזמן. איכשהו זאת נראית לי היסטריה שנוצרת ע"י המשווקים, והאמת היא שכשמחיר המוצר שלך כה גבוה, היסטריה נשמעת טקטיקה לא רעה כדי למכור אותו. מישהו זוכר כמה עלה מסקינגטייפ בזמן מלחמת המפרץ?
 

ציפ1974

New member
מסכימה עם איקסמיקס, ההיסטריה

קצת מוגזמת לדעתי. תחשבו על כמה אגזוז של אוטו אתם נושמים, או עשן סיגריות (יד שניה או ראשונה), יש לכם מושג כמה רעלנים יש בזה?
 
זה לא אומר שעלינו להוסיף חרא לגוף

כמה שניתן, אלא להפך. העולם שלנו גם כך מזוהם ומלא כימיקליים מזיקים, הילדים שלנו גם כך סובלים בשכיחות גבוהה במיוחד מאסטמה ומאסטמה של העור, למה לא לנסות למנוע במים ובסבון (מי צריך את כל היתר??) את הגרד המיותר? הכי זול, הכי נקי, קצת יותר עבודה, זה נכון.
 

lavendula

New member
כנ"ל

אני קוראת את השרשור ובעיקר תוהה: למי יש זמן לכל זה????? לכבס מגבונים?
לשים תרמוס עם מים ליד השידה?
צמר גפן ושמן תינוקות (שמכיל נפט, אגב)? GIVE ME A BREAK... בחיי שאין לי זמן להתעסקות הזו. אני מגדלת כבר ילד שלישי על מגבונים, ולשמחתי, אין נזקים ולא תפרחות
נראה לי שסוגית המגבונים דומה לסוגית הבקבוקים שמכילים את החומר הזה שכבר הספקתי לשכוח את שמו. ואם כבר בעולם התחתון עסקינן, אז אני גם לא משתמשת במשחה לטוסיק, כי נראה לי שהיא קרקע פוריה להתיישבות של חיידקים ושאר מרעין בישין שקשה להסיר אפילו בשטיפה מתחת לברז.
 
צודקת מאד!!! למניעת תפרחת חיתולים

הדרך הבטוחה ביותר היא לשטוף טוסיק אחרי כל קקי, אחרי כל קקי, אחרי כל קקי. בתחילת חייה איילה חרבנה 14 פעם ביום (!!!) וזו כמות הפעמים ששטפתי לה את הטוסיק. היום רק 4....
 
למעלה