מגאן II סדאן, שאלה של אמינות

ilan carmel

New member
מגאן II סדאן, שאלה של אמינות ../images/Emo12.gif

בשעה טובה אני עובר מקום עבודה, לאחר קריאת מספר ביקורות והתבוננות חיצונית נראה היה לי שהמגאן II סדאן תתאים לנו בדיוק כרכב משפחתי מרווח ומפנק. גם רשימת ה"חיתוכים" בגרסת הליסינג לא מרתיעה אותי (נסתדר עם המראות...) אמהמה, קצין הרכב בחברה החדשה טוען שהרנו אינה אמינה וכנראה שהיא תבלה זמן רב במוסך בשעה שאני אנדוד בין רכבים חליפיים.. ושאלתי, הכצעקתו ? האם יתכן שרכב מודרני של חברה רצינית (צרפתית, אבל בכל זאת..) מוכח כבילתי אמין תוך תקופה כה קצרה כך שרוב ציי הרכב מושכים ממנו את ידיהם? ועוד שאלה קצרה, האם בגרסת הליסינג המושב האחורי מתקפל 1/3,2/3 ?
 

falou

New member
תבדיל בין עובדות לדעות

מי אמר שציי הרכב מושכים מהגאן סאדן את ידיהם? זו עובדה, הנחה או שמועה? למיטב ידיעתי היא פשוט נמצאת בקבוצת שווי גבוהה יותר מהמאזדה 3, לדוגמא. תזכור שלקצין הרכב האג'נדה והאמונות שלו ותבחר את המכונית שבא לך עליה.
 

falou

New member
יכול להיות שהוא צודק, שהוא יודע

משהו שאנחנו לא יודעים, אבל בד"כ גם קציני רכב מתבססים על דעות קדומות. נתנה לך הזכות לבחור את המכונית שלך בליסינג על חשבון החברה אז קח את מה שבא לך, גם אם מדובר במכונית שהיא פחות אמינה בממוצע(!) מיפנומטית אחרת ושקצין הרכב ישבור את הראש. זו העבודה שלו.
 

wil

New member
אמינות מגאן

אם הוא חושש מבעיית הגיר האוטומט - מדובר בבעיה של מגאן 1, לא מגאן 2.
 

bendavid

New member
אין בעיות אמינות ידועות

אבל הקרסו לא אהודים בלשון המעטה על חברות הליסינג ולכן הם מעדיפים לא לעשות עסקים איתם, אלא אם כן הלקוח מתעקש (וזאת לא בעיה שלך). המכונית מתוסבכת אבל שוב זאת לא בעיה שלך: דוגמה טובה - לא מוכנים להתקין בו קודנית וההנאה שלך דוגמה רעה - התקנת רמקולים במקום היעודי בדלת האחורית הינה משימה בלתי אפשרית (בגרסת הליסינג)... אצלנו בחברה מרוצים מהם, אבל הניסיון קצר. כצפוי המושב האחורי מתקפל בשלמותו. כדאי לך למצוא רכב כזה ולהתרשם מהגימור כדי שלא תתאכזב בהמשך (אבל באמת אין סיבה). אציין שהרכב נוח ביותר (קיבלתי לנטיס כרכב גישור אז אני משוחד) מרווח מאוד ושקט. ניסוי ריסוק עוד לא עשיתי. הרכב מרגיש קצת כבד במהירויות נמוכות - הגיר לא שש לבצע קיק חזרה לראשון אבל אפשר לעזור לו עם הטיפטרוניק. צריכת הדלק נראית לי מופרזת, אבל זה לא קריטי.
 

efishams

New member
מגאן II סדאן

כבעל אחת כזו, שגמעה 23,000 ק"מ עד כה ב-7 חודשים אני ממליץ בחום על הבחירה בה. רכב מאד שטק, נוח, נעים לשהייה ולנהיגה. לגבי הגיר האוטומטי - לצערי (או לשמחתי לא אוכל לעזור (גיר ידני
). השילוב של הגיר עם מנוע ה- 1.6 מספק זריזות, אך אני מניח שאתה מדבר על התיבה האוטומטית... ומעל לכל, הבטיחות שהרכב מספק. מומלץ.
 
למעלה