מברכת את הפורום החדש

ליברה*

New member
מברכת את הפורום החדש ../images/Emo50.gif

ומי ייתן שהאובדנים שלנו אכן יישארו בנחלת העבר ולא יתווסף עליהם אפילו עוד אחד. מעניין שאת הפורום הזה מנהל דווקא גבר.. בשבילי אובדן הריון נתפס כחוויה כל כך בלעדית לנשים (לשמחתנו אפילו לא כולן). אני שמחה על החידוש המרענן. אני משתתפת במספר פורומים כאן בשכונה שלנו: פוריות, חד-הוריות מבחירה ומדי פעם מציצה בהריון לאחר טיפולים (ככה, בשביל המזל, אתם יודעים...). ארבע הפלות מאחורי (ולא מדובר על מטוסי האויב...), האחרונה היתה בחודש אוקטובר האחרון. עכשיו אני עובדת על הריון חדש שיהיה והאחרון!!! כי הוא יגיע לסופו רק בחודש התשיעי כמו שאתם רואים אני במצב רוח טוב (אל תבנו על זה, זה משתנה) ומנסה להסתכל קדימה. שמחה לגלות את המקום הזה כי באמת לא היה לי כל כך עם מי לדבר על הנושא. ההודעה הבאה שלי (בשרשור) לא שייכת אבל נוגעת בנושא שחשוב לי ועל כן אני מנצלת את כל המשפחות הוירטואליות שלי בתפוז
לא מוכרחים לקרוא...
 

ליברה*

New member
../images/Emo32.gif הזדהות עם מאבק הנכים

ביקשו ממני להעביר לכמה שיותר אנשים אז לכל מי שזה נוגע בו היכן שהוא... אפשר לחתום על עצומה טלפונית (מבקשים רק מספר זהות בלי שם) כדי לחזק את הנכים במאבקם. במספר טלפון: 056 - 600700 וכמה מלים משלי: המאבק של הנכים זה המאבק של כולנו, וזוהי לא רק סיסמה נבובה כי הנכים הם גם סמל. התמיכה בנכים מצטרפת לתמיכה בכל מי שזקוק - ואלו הולכים ומתרבים במהירות, לצערנו. התמיכה היא תרומה קטנה לשיפור פני החברה הדואבת, הסובלת שלנו. היום אלו הם הנכים ומחר - קבוצה חלשת-לובי אחרת. מחר זה יכול להיות כל אחד מאיתנו. תודה שקראתם.
 

ליברה*

New member
הריון אחרון - הבהרה

פתאום קלטתי ש"הריון אחרון" נשמע נורא אז כדי להבהיר ולתקן קצת את הרושם: אני בת 44 ועדיין לא ילדתי את ילדי הראשון. אני אופטימית אך בשל גילי כמעט מובן מאליו בשבילי, שהראשון הזה יהיה גם האחרון (הביולוגי). סליחה שכתבתי כאילו כולם מכירים אותי ואת המצב.
 
ליברה, עת ענקית! שכולם יקשיבו ../images/Emo124.gif

מה אגיד לך ליברה, אחרי ארבע הפלות כאישה רווקה , אני מעריץ אותך ! אני מעריץ אותך על הכנות, על הדוגריות שבך - אומרת את הכל, ובעיקר בעיקר על החוזק הנפשי שבך. עצם העובדה שאת רווקה, התמודדת עם ארבע הפלות בלי בן זוג , כחד הורית, מה עוד אגיד ליברה, את פשוט מודל לכח רצון. קבלי ממני חיבוק הכי גדול שבעולם, כולו מכל הלב
היום יום האהבה ואני יודע שיש בך המון אהבה לארבעת העוברים שהיו לך. האובדן עבורך הינו משמעותי, והאופטימיות שבך (ויש הרבה) היא הסוד שמחזיק אותך. אני מאד אשמח אם תבקרי קבוע בפורום, את ממש אישיות. בנוסף, כיוון שהפורום בחיתוליו, אני אשמח אם תחשבי על רעיונות מנסיונך להתמודדות , תרשמי אותם ככתבה או כמשפטים בודדים ואכניס אותם לקטגוריית המאמרים. לסיום, לגבי היותי גבר מנהל הפורום... האמת, אני יודע שנכנסתי למצב מאד חדש וראשוני, פורום אבדן הריון עם מנהל גבר... אני מקווה לא לאכזב, ואנסה לתת את הצד של בני הזוג, כיצד הם חווים את אבדן ההריון. אז להשתמע, תמיד איתנו.
 
ועוד משהו...../images/Emo50.gif

ליברה, מכל הלב, מכל הלב ב-ה-צ-ל-ח-ה !!!
שנשמע ממך רק בשורות טובות לגבי ההריון שאת עובדת עליו. מאחל לך בעוד תקופה לעודד את החברים בפורום כשעל ברכיך תינוק/ת חמוד/ה כשאת מקלידה מילות עידוד לחברי וחברות הפורום! ממני ומחברי הפורום, ב-ה-צ-ל-ח-ה!
 

ליברה*

New member
תודה לך, תמיד

פותחת את האינטרנט אחרי הפסקת סוף השבוע אז רק עכשיו ראיתי... מקווה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שאתה מייחס לי...
... אמא´לה...
 
ליברה...

מקווה שהתבדחת...הכי חשוב שתחושי פה בבית... איך עבר עלייך סוף השבוע? תמיד איתנו.
 
למעלה