מבקש עזרה ממשתתפי הפורום

noydov

New member
מבקש עזרה ממשתתפי הפורום

מזה מספר חודשים שהקווים לאינטרנט של נטויזן אינם טובים.כוונתי לקווים בחו"ל.אני גולש לחדרים ב paltalk שזה סוג של מסנגר והקול נשמע קטוע או בדיליי. הורדתי את התוכנה מספר פעמים ונעזרתי בטכנאי ובתמיכה של הפלטוק ובסוף המסקנה היתה שהבעיה בנטויזן. פניתי אליהם והם מרחו אותי בהבטחות שתוך שבועיים זה יסתדר ושעובדים על זה ומוסיפים קווים. שיכנעו אותי להגביר את המהירות ממעבר מ2.5 מגה ל4 מגה. המצב לא השתפר אלא הורע.החידוש של המנוי היה ב9--11--08 והיום נשברתי .הודעתי להם שאני עוזב אותם. הם מסרבים לשחרר אותי וטענו שאני לא יכול לעזוב. מי יודע מה אומר החוק על כך .נציג שירות הלקוחות מר רענן טוען שכלל אינם חייבים לספק לי אינטרנט לאתרים בחו"ל אני מבקש את עזרתכם. תודה מראש נוי דב
 

dani666

New member
החוק לא לצדך

קודם כל, כל ספקי האינטרנט לא מתחייבים לרוחב פס אלא ל - "עד" רוחב פס. חבל שנכנסת להתחיבות חדשה, אבל כרגע, נסה לסבול את התקופה ובתום התקופה עבור לספק אחר
 

noydov

New member
בעיה

לא מסוגל לעבור עוד 11 חודשים בצורה זו.הודעתי לנטויזן שאני עוזב במייל ומחר אודיע גם בפקס. אני גם מפסיק לשלם .הם פשוט רימו אותי כאשר הציעו לי פס רחב יותר וכן טענו שתוך שבועיים הכל יסתדר. כנראה שאצטרך להגיע לבית המשפט וששופט יחליט מה מגיע להם. בכבוד רב נוי דב
 
מדובר לא ברוחב פס,

אלא בניתוב. תבדוק אם קיימת חבילה עם ניתוב שונה (נניח בבזק בינלאומי יש חבילת גיימר, תלוי באיזה פורטים ופרוטוקולים הpaltalk משתמש, יש סיכוי שדבר כזה יעזור גם לך).
 

dani666

New member
תראה -

- ראשית, תמשיך בלחץ עליהם. לפחות שיאפשרו לך לחזור לחבילה הקודמת שהיתה לך (למה לשלם יותר אם זה לא עוזר בכל מקרה?) - בית משפט, בסכומים האלה, אני בספק אם שווה את הטרחה. אתה בכלל יכול להוכיח את ההבטחות שנתנו לך ? (הקלטת את השיחה ? יש הבטחה בכתב ?). להבא, לפני שמתחייבים - רצוי לקחת חודש או שניים בתשלום גבוה יותר וללא התחיבות ורק אם הכל בסדר - מתחייבים.
 
אנא צור קשר

לקוח יקר, ראינו את פנייתך והיא חשובה לנו מאוד. כדי שנוכל לבחון אותה במהירות נודה באם תעביר/י פרטים לזיהוי ואפשרות ליצירת קשר בדחיפות לכתובת: [email protected] תודה, פניות הציבור 013 נטוויז'ן
 

ilsites

New member
מקרה דומה לפני כשנה

לפני כשנה היה לי מקרה מאוד דומה עם נטויז'ן: בארץ המהירות מעולה, אך הקווים לחו"ל גולשים מאוד לאט (כ-25%-40% יותר לאט ממובטח בחבילה). לקח לי יותר מחודש להתנתק למרות ההתחיבות אבל הצלחתי. צריך לתאם בין שירות/שימור לקוחות לבין הטכנאים. בשלב שהטכנאי מודה בכך שאכן התקלה ממנה אתה סובל היא בעקבות בעיה בצד שלהם, שירות/שימור הלקוחות עושים הרבה פחות בעיות ומנתקים למרות ההתחיבות.
 
למעלה