מבקש עזה בקשר לסיפור עם רכבת ישראל:
מבקש עזה בקשר לסיפור עם רכבת ישראל:
לראשונה, החלטנו להגיע ולחזור מנתב"ג ברכבת ישראל ולא ברכבנו הפרטי. רכשנו באשנב בנהריה 3 כרטיסים שמורים הלוך וחזור בתאריך 11.7 ונסענו לחו"ל. הנסיעה לנתב"ג היתה נינוחה. חזרנו לאחר שבועיים (25.7) בערב והתברר לנו שכמה ימים לפני שחזרנו ארצה רכבת ישראל הפסיקה לעבוד באופן מתוכנן לכמה ימים. עמדנו על הרציף בנתבג בשעה 20:30 עם טפנו והמזוודות ולבסוף נאלצנו לחזור במונית פרטית (נסיעה מאוד יקרה).
להערכתי עבודות מתוכננות מסוג זה ידועות להנהלת הרכבת זמן רב מראש. מדוע אם כך לא ניתן לכך ביטוי באתר שלהם באינטרנט שם בדקתי לפני היציאה ומדוע הפקידה לא היתה מעודכנת בכך?
עדיין לא פניתי בתלונה לרכבת.
מה אתם ממליצים לעשות? שכן לקבל החזר כספי על הכרטיסים ודאי שלא נותן מענה לתסכול, עוגמת הנפש ותשלום למונית ספיישל לנהרייה?
מבקש עזה בקשר לסיפור עם רכבת ישראל:
לראשונה, החלטנו להגיע ולחזור מנתב"ג ברכבת ישראל ולא ברכבנו הפרטי. רכשנו באשנב בנהריה 3 כרטיסים שמורים הלוך וחזור בתאריך 11.7 ונסענו לחו"ל. הנסיעה לנתב"ג היתה נינוחה. חזרנו לאחר שבועיים (25.7) בערב והתברר לנו שכמה ימים לפני שחזרנו ארצה רכבת ישראל הפסיקה לעבוד באופן מתוכנן לכמה ימים. עמדנו על הרציף בנתבג בשעה 20:30 עם טפנו והמזוודות ולבסוף נאלצנו לחזור במונית פרטית (נסיעה מאוד יקרה).
להערכתי עבודות מתוכננות מסוג זה ידועות להנהלת הרכבת זמן רב מראש. מדוע אם כך לא ניתן לכך ביטוי באתר שלהם באינטרנט שם בדקתי לפני היציאה ומדוע הפקידה לא היתה מעודכנת בכך?
עדיין לא פניתי בתלונה לרכבת.
מה אתם ממליצים לעשות? שכן לקבל החזר כספי על הכרטיסים ודאי שלא נותן מענה לתסכול, עוגמת הנפש ותשלום למונית ספיישל לנהרייה?