מבקש חוות דעת על ג'קיל 2005

erikl

New member
מבקש חוות דעת על ג'קיל 2005

כפי שאתם יודעים משנת הדגם 2005 יש רק ג'קיל אחד מאובזר במה שקנונדייל ראו לנכון באותה עת. מה לגבי השילדה? (היא דור שלישי או רביעי לבית ג'קיל). מה לגבי בולמיםת ברקסים ומעבירים? התרשמותכם הכללית (למי שרכב או שבבעלותו 2005). תודה
 

erikl

New member
האם אין בפורום הזה רוכבי ג'קיל 2005

או שכולם בכדורגל...? אליR מדובר על 2004. האם אותו דבר ב 2005? תודה
 

Eli R

New member
טוב, אז תסתכל בקישור הבא

כאן. אתה יכול להסתכל בכותרת ובסעיף של "(Rear Travel (in/cm", גם שם מופיע 135 מ"מ (ולפי כתובת העמוד, מדובר על דגם 2005). אלי
 

BikingViking

New member
סוף סוף תשובה כמו שצריך.

פאסה ? מדוע ? בגלל העיצוב ? בגלל המתלה יחיד הציר ? אתה יודע שהפרופט זה עיצוב שהיה למארין כבר לפני כמה שנים ? וגם הם ציר יחיד? וגם ההקלר ? אז אולי תסביר לנו מדוע הג'קיל פאסה ? מעבר לעניין הזה של האופנתיות אני מתכוון ??.
 

רמי לשם

New member
כי ככה קנונדייל חושבים

יש חמישה דגמי פרופט ורק דגם ג'קיל אחד ובנוסף קראתי בMBR האחרון שהם מוצאים גירסה חדשה לפרופט שתקרא SL עם 4" מהלך אחורי - לעניות דעתי זה אומר ש2005 היא השנה האחרונה שבה ייצרו ג'קיל וקנונדייל יישארו עם שלדה אחת לקטגוריית האול מאונטיין שלהם.
 

eitanfux

New member
ג'קיל 2004

אני בעלים של ג'קיל 2004 שזו אותה שילדה. אתחיל מזה שאני נהנה מהם מאוד. אני רוכב קצת אגרסיבי אוהב בעיקר לרדת ומהר אבל גם לטפס הם יודעות. שלדה מאוד אקטיבית ורכה. ג'קיל לפי הביקורות ב MBR שלדה מאוד טובה (9). לדעתי אם אופנה פחות חשובה לך, ה 2005 זה דיל מצוין. לא מכיר את הבולם והברקסים הנ"ל, אבל במחיר הזה לא תקבל יותר. לגבי המעבירים - זה באמת לא חשוב!!!
 

poof2

New member
יש איזה מבצע על הג'קיל בדאא ?

אם כן אשמח לשמוע!
 
למעלה