מבקש הצעות..

gamegir

New member
מבקש הצעות..

למערכת קולנוע ביתית, שתכלול רסיבר ורמקולים (לא DVD), בתקציב של עד 5K. לא הרבה, אני יודע, אבל זה מה יש.. כמובן שאני מעדיף מערבת של 6.1- DTS ES וDD EX, בהנחה שהמחיר מאפשר. אני לא מחפש משהו מדהים או סאונד של מיליון דולר- גם לא של עשרת אלפים, אלא רק של אלף. אז כן, אני יכול להסתדר עם רמקול בינוני כרגע, גם בהתחשב בעובדה שאין לי אוזן כזאת רגישה, והדגש הוא יותר על הוידאו מאשר על האודיו. אני מעדיף לא יד שנייה, משיקולים טכניים- אין לי מספיק ידע. תודה רבה..
 

eliad2

New member
המלצה

בתקציב הזה מה שאתה כל מה שאתה יכול ליקנות פחות או יותר נימצא בהודעה שלי : רמקולים , מומלץ להרכיבאת כל הסט מטאנוי מרקורי קדמיים mx3 ב1200 שקל אחוריים mx2 900 שקל סנטר - 900 שקל מבחינת הרמקולים השינוי היחידי שאתה יכול לעשות אם בא לך זה להחליף את הקידמיים בוורפידל אס-900 שנותנים יותר באס . רסיבר: דנון 1602 , ימהה430 , ימהה 520 , טיאק משהו בהמלצה של רן לוי (ממולץ לנסות לישמוע איפה שהוא) אם יש לך חדר עם אקוססטיקה יחסית לא רעה אתה תהנה מאוד מהמערכת הזאת בסרטים , איזון טוב בין החלקים.
 

eyalbd

New member
אלטרניטיבה נוספת לקדמיים

וורפידל ATLANTIC-400 כשקניתי התלבטתי בינ אלה ובין mx3 שמעתי את שניהם והעדפתי אותם. הם גם נותנים יותר בס. שווה לבדוק. אייל
 
למעלה