אופטומטריסט1
New member
מבקש המלצה למסחר אופציות בחול
משלם כרגע 4$ לאופציה, אבל לפחות נושא הבטחונות והמס מסודר. הבנתי שזו המון התעסקות מהבחינה של מיסוי וכו׳ אשמח לטיפים תודה רון
משלם כרגע 4$ לאופציה, אבל לפחות נושא הבטחונות והמס מסודר. הבנתי שזו המון התעסקות מהבחינה של מיסוי וכו׳ אשמח לטיפים תודה רון