מבקש המלצה למוסך בראשון לציון. תודה

D a v i d o f f

New member
למה לא באמת רוצה?

בינתיים, יש מוסך אחד שעובדים איתו שלא ממש מרוצה ממנו. ולא זוכר את שמו. מקווה שלא כל המוסכים בראשון הם כאלו..... אם יש עוד מוסכים בראשון
 

D a v i d o f f

New member
לא קוראים למקום "טקסי"

מדובר על קטנועים של משלוחים. מעדיף להישאר כמה שיותר באזור. אם תבואו ותגידו לי שאין בראשון, אז בחוסר ברירה אבקש את המלצתכם למוסך בתל-אביב - כמה שיותר קרוב לראשון.
 

M a x

New member
מאוד מפורט.

גם מלא חוכמה....מצפה להתייחסות רצינית להודעה שלך?
 
מנצלים תמימות

את האופנוע הראשון שלי קניתי דרכם, הם קלטו שלא היה לי שמץ של מושג מה קורה עם הכלי. השחילו לי טיפולי 5 במחירים של 1500 ש"ח ומעלה, שיפוץ למנוע תחתון ב13 אלף!!!!! כל טיפול הכי קל השאירו את האופנוע לפחות יומיים במוסך, וכמעט אחרי כל טיפול הייתי צריך לחזור אחרי שבוע עוד פעם. אני מתאר לעצמי שחכמי הפורום לא נתקלו בבעיה הזאת כי הם מבינים עניין אבל מי שמנצל תמימים הוא לא חבר שלי....
 

villain

New member
../images/Emo45.gif 100% צודק.

את הסיפור שלי עם מוטוטסט כבר סיפרתי.עכשיו סיפור על מוטורד. כמו כן האופנוע הראשון שלי CB250 קניתי בגיל 18 וטיפלתי במוטורד. האופנוע היה חדש מהניילון ונסעתי בו מעט (חייל שיוצא פעם ב-14/21 יום). יום אחד שמתי לב שהגלגל האחורי בניוטראל כאשר האופנוע על ג'ק אמצע קצת מסתובב ממש לאט.העיניין הציק לי כיוון שידעתי שבניוטרל צריכה להיות הפרדה מלאה. פניתי למוסך (מוטורד) ואמרתי שנראה לי שיש בעיה בקלאץ' ושם אמרו לי שצריך להחליף אותו.האופנוע היה בן שנה וחצי וכמעט לא נסע.(כאשר מכרתי אותו הוא היה בן 4 והקילומטראז היה בקושי 13,000 קילומטר...) כמובן שהם לא אמרו לי שאפנה להונדה כי זה לא יתכן שקלאץ' נגמר כל-כך מהר(כי הונדה הרי היו מגלים שהקלאץ' בסדר גמור). אז החלפתי את הקלאץ'... ה-"בעיה" היתה(רק אחרי כמה שנים חשבתי על זה) שעשיתי טיפול לאופנוע באותו שבועה וכשהשמן חדש אז הגלגל באמת קצת מסתובב... בכל מקרה את הקלאץ' לא היה צריך להחליף!!!
 

C O L T

New member
לעניות דעתי

אופנוע בהילוך, גלגל אחורי באוויר, קלאץ' משוך - תמיד הגלגל יסתובב קצת, עם שמן חדש או ישן, עם קלאץ' חדש או גמור. זה בגלל הצמיגות של השמן, תמיד עובר טיפה כח דרכו בין לוחיות המצמד, לא נורא, לרוב אפשר לעצור את הגלגל המסתובב עם היד. כמובן אפשר למתוח את הכבל עוד ועוד, אולי יפסיק להסתובב, אבל אז לא יחבר חיבור מלא במצבו המשוחרר וזה יביא לסופו המהיר של המצמד. מה שלא יהיה, המוסך היה צריך לדעת שזה מצב תקין, הם רמאים ופושעים, ללא ספק.
 

villain

New member
בדיוק!!!

אחרי שעברתי לבנדיט 600 ראיתי אחרי טיפול במרכזי את התופעה עוד פעם.שאלתי במוסך והם אמרו לי שזה נורמאלי לחלוטין ובמיוחד כשהשמן חדש כי אז הוא צמיגי יותר(כמו שאתה אומר). מאז אני לא סומך על אף אחד, אף על פי שאני לא אוהב את ההרגשה הזו.חשבתי אפילו לפני טיפולים לסמן את הפילטרים לדוגמא כדי לראות שבאמת מחליפים.אבל אני לא רוצה להיות יותר מידי "היסטרי" איך חבר שלי פעם אמר,"מה שאתה לא יודע שדפקו לך במוסך לא פוגע בך.אם תחפש פשלות בסוף תמצא ותוכל את הלב,עדיף לא לדעת..."
 

tygger

New member
אתה יודע, אני ממש לא אוהב את זה.

אתה נכנס, דופק איזה הודעה סתומה לגמרי בלי שום קשר למה שביקשו או שיש קשר קלוש ביותר ואז נותן איזה סיפור לא מובן בהמשך. מה היה מצב האופנוע? מה קרה שהוא היה צריך את הטיפול הנ"ל? "השחילו" לך 5 טיפולים ב1500 ש"ח כל אחד? יפה להם. איזה אופנוע זה? מה היה בבדיקה שנתגלה באופנוע שהיה צריך לעשות? אתה יודע שאני מכיר לא מעט רוכבים שמתלוננים שדפקו אותם בטיפול כשלקחו מהם הרבה כסף ו"השחילו" להם כל מיני דברים. אחרי שיחה עם המוסך ומבט חטוף בקבלות אתה מבין כי בעצם הרוכב הוא אשם בנושא ולא המוסך. לרוב זה תוצר ישיר של הזנחה של האופנוע וטיפולים שלא בזמן. טיפולים מקוצרים ושאר דברים כאלה. יש גם כמובן את עניין הבלאי הטבעי.
 
הניצול

אחרי כשנה של טיפולים שם, העסק לא היה נראה לי תקין. ישבתי עם חבר שדי מבין באופנועים, ולאחר מכן עם חבר של חבר שיש לו מוסך. שניהם הסבירו את אותו הדבר - גם אם הטיפולים היו מוצדקים, היה שם ניפוח מחירים מטורף. את כל הקבלות והניירת הראתי להם, הכל היה שמור אצלי. מדובר ב EN500 שנת 95. אני לא אדם שמתלונן על דברים כאלה בד"כ, מה גם שהגעתי בזמנו למוסך הזה בעקבות המלצות חמות, ובהתחלה גם המלצתי עליו לאחרים בעיקר בגלל ה"יחס החם". רק לאחר הרבה זמן, כאמור, הבנתי שהמחירים שדפקו לי שם היו רחוקים מאוד מהמציאות. אולי היו חוקיים, אבל ממש מסריחים. אני לא בא במטרה להשמיץ מוסך ידוע, ולא נארה לי טינה כלפיהם, בעיקר בגלל שזה כבר נהיה מנהג בארצנו הקטנה לעשות קופה על התמימים. היום טוב לי, המוסך שלי לא מצריך אותי לשבור תכנית חסכון על כל טיפול 5000, ומרשים לי להיות כל הזמן ליד האופנוע ולראות בדיוק מה עושים, כולל הסבר מפורט. אני רק רוצה שלא יפלו עוד תמימים, לאו דוקא על מוטוטסט, אלא בכלל שיפצחו עיניים טוב וילמדו מהטעות שאני עשיתי ושלא יתנו יד חופשית למוסך על כל מה שמתחשק להם.
 

tygger

New member
אתה מבין איפה הבעיה?

אולי המוסך שלך עושה לך "מחיר" טוב ואולי מוטוטסט לא. מנפחי מחירים הם לא. הם פשוט לא נותנים לרוב הנחות במוסך יותר מדי. מה שכן אני יכול לומר לך כי החברה שם מקצוענים בצורה מעולה ואני יצאתי ללא תלונה כל הזמן שטיפלתי שם. גבי הוא מכונאי מעולה וכן עוד חברים שם. את האופנוע של אחד החברים שיפצו שם לאחר תאונה והוא יצא מעולה, חוץ מהצביעה של מיכל הדלק שזה אשמת יניב גולן שנתן לצבע להמרח בצורה די מגעילה.
 
למעלה