מבקשת
בתפריט לבראנצ´

בלסמית

New member
מבקשת ../images/Emo53.gif בתפריט לבראנצ´

בוקר טוב אנשים תבקשת עזרה לתפריט לשבת בוהריים, 4 אנשים, הכל צריך להיות מוכן מראש. חשבתי על: מוס טונה או סלמון (אפשר יום מראש? ואפשר מתכון כי מנוע החיפוש שוב לא עובד?) או את פטה הגבינות המומלץ שהסתובב פה בשבועות ומנוע החיפוש מסרב להעלות אותו (אשמח לקבל גם את המתכון הזה) מאפה תפוחי אדמה בשמנת קיש או פשטידה (אשמל לקבל הצעות) מאפינס גבינות פלטת ירקות טארט טאטן עוגת שוקולד מה דעתכם?
 

cv

New member
מאחר ועכשיו קיץ...

לא לשכוח פירות קרים: ענבים, דובדבנים, משמישים, שזיפים.... קרים קרים
 

rikcom

New member
נשמע מצויין

יש לי כמה מתכונים שיעזרו לך לשדרג את הבראנצ´. אני ארשום אותם בהמשך היום, כי הבוס שלי רוצה לחסל אותי עוד שנייה... חייב לברוח.
 

בי

New member
מוס טונה ופשטידה

1. חסרים לך לחמים או לחמניות. 2.ברור שמוס אפשר ורצוי להכין יום קודם, כדי שיתגבש. מוס טונה של בני סיידא: 2 קופסאות טונה, מסוננות 3 בצלים ירוקים קצוצים 2 כפות פארוזיליה קצוצה 1 כף מיץ לימון מלח, פלפל 3/4 כוס מיונז 1 כפית חרדל 2 ביצים קשות 14 גר´ ג´לטין 1/2 כוס מים חמים 2 גביעי שמנת חמוצה מכניסים את כל החומרים למעט הג´לטין והשמנת למעבד מזון ומעבדים למחית חלקה. מוסיפים את השמנת. ממיסים ג´לטין במים ומוסיפים , מעבדים עוד חצי דקה. מרפדים תבנית בניילון נצמד. יוצקים את התערובת ומקררים לפחות 5 שעות. 3. את הקיש את ג"כ יכולה להכין מראש ולחמם, או עדיף להכין את הבצק ולשמור אותו עם התבנית במקרר, ואת התערובת המטוגנת ג"כ להכין יום מראש ולהוסיף את הביצים והשמנת לפני האפיה.המתכון הנ"ל טעים מאד. קיש עשבי תיבול של אהרוני: בצק: 2 כוסות קמח 1 כפית שטוחה מלח 150 גר´ מרגרינה 1 ביצה מלית: 2 כפות שמן זית 1 בצל קצוץ 100 גר´ צנוברים 3 ביצים 1 שמנת מתוקה 1 כוס עשבי תיבול (פטרוזיליה, בזיליקום, טימין, רוזמרין, עירית...) 2 שיני שום קצוצות מלח, פלפל לרדד את הבצק לתבנית פאי, כולל שוליים. לטגן את הבצל בשמן זית, להוסיף צנוברים. בקערה לטרוף את השמנת והביצים, להוסיף את הבצל, הצנוברים, עשבי התיבול , השום מלח ופלפל. לצקת על הבצק. לאפות 50-40 דקות. אהרוני נותן קיש נוסף באותו הדף באותו הספר (ארוחות ערוכות), עם אותו הבצק, אך שינוי קל במלית: 6-5 בצלים מטוגנים 2 שיני שום קצוצות 3 כפות שמיר או פטרוזיליה קצוצים 2 ביצים 1 שמנת מתוקה מלח, פלפל, אגוז מוסקט
 

בלסמית

New member
תודה בי. כמי שנורא אוהבת בצק, לחם

היה לי ברור מאליו. בכלל, התשוקה לבצק (לחם עוגות, פסטה) היא דבר שנורא קשה לי להיגמל ממנו
 

estee

New member
תפריט לבראנץ´../images/Emo91.gif

התפריט המוצע נהדר ,(כולל התוספות )לי רק נדמה שזה המון אוכל ל 4 אנשים. \יש מתכון נהדר למוס טונה של עדנה חברה בשלנית משהו משהו!!! 2 קופסאות טונה 1 גביע שמנת חמוצה 4 כפות מיונז 1/3 כוס מיץ לימון סחוט טרי 3 כפות קטשופ 1 בצל קטן 1 כפית מלח 1כפית פלפל שחור כמה טיפות טבסקו 18 גר´ גלטין הכנה:לשים את כל החומרים בבלנדר (מלבד הגלטין)עדשמקבלים עיסה חלקה. לערבב את הג´לטין עם 1/4 כוס מים חמים ו1/4 כוס מים מהברז. להוסיף את תמיסת הג´לטין לבלנדר ל2 דק´ נוספות. למזוג מיד לטבעת ג´לי (אם יש) לצנן מספר שעות . נהדר!!! אפשר עם קרקר דק, או לחם שחור,לא לשכוח לקשט עם עירית וזיתים שחורים. מה שנראה ששכחת, זה איזו חמאת זיתים או עשבי תיבול. בתיאבון ובהצלחה. ל
 

meravido

New member
בלסמית

קישים - נתתי לא מזמן שניים - פטריות ובצל תעשי חיפוש. אם לא תמצאי אני אעביר לך במסר (כי בטח לחבר´ה פה נמאס לקרוא את זה). מה עם פלטת דגים מלוחים, גלילות חצילים ממולאים גבינות, אולי לזניה?
 
למעלה