מבקשת עצה

מבקשת עצה

ראשית, הניק הוא בדוי. אני בת 24, חברי בן 36, שנה ביחד, גרים ביחד, אוהבים מאוד, יש גם יחסי מין ויש הכל, אין שום בעיה. במהלך חיפוש בתמונות במחשב מצאתי , (דווקא זה לא היה מוסתר) סרטי סקס שצפו בהם פעם אחרונה בינואר, ואחד בודד מהיום בבוקר (09:00) אני לא יודעת מה לחשוב. מצד אחד אני נעלבת נורא, ומצד שני אני אומרת לעצמי לא לעשות מזה כזה עניין אם הוא צופה בזה מידי פעם.... הגישה הנעלבת מול הגישה היותר ליברלית, ואני צריכה שמישהו יכתוב לי מה שהוא חושב ולעזור. להגיד לו משהו? לשתוק?....
 
אני חושב שנדרש קודם לבדוק

האם הוא רוצה לקיים יחסי מין בקצב יותר יותר תדיר ולך זה לא מתאים\יש בעיה וכו'? כלומר מ"מבט ראשון" נשמע לי שהוא פשוט לא מסופק ורוצה עוד (היות ורשמת שיש סקס והכל)
 
תראי...יש הרבה גברים שזה חלק משגרת החיים שלהם

אני מאמין שהצפיה שלו בסרטי הפורנו לא קשורה לאהבה שלו אליך או המשיכה... אני יכול להבין מאיפה זה מעליב כי אחרי הכל זה מרגיש כאילו הוא מעדיף את הסרט על פניך(?) אז"ש, זה פשוט עוד משהו שהוא רוצה/התרגל לעשות ואין סיבה שתנפחי את זה....במיוחד אם אין פה מימד כפייתי, נשמע שפעם בכמה חודשים הוא נזכר שיש לו פורנו על המחשב ומענג את עצמו קצת...אז מה?
 
אין מה להעלב

גם אנשים (ונשים!) שיש להם חיי
מספקים, צופים בזה מכל מיני סיבות. זה לא בהכרח אומר שחסר לו משהו. מומלץ לברר איתו ולפעול בהתאם.
 
נעלבתי מזה שפתאום ראיתי את זה

אז חשבתי, "מה , הוא לא מסופק"? אבל אנחנו כן מקיימים יחסים בתדירות גבוהה, ולפעמים אפילו אני רוצה יותר ממנו והוא עייף וחוץ מזה אני גם אוהבת לגוון אז אני לא חושבת שזה מחוסר סיפוק, אבל אחרי שחשבתי על זה הבנתי שאולי כמו שרשמו, שזה חלק משגרת חייו וזה לא קריטי שבאמת פעם ב.. הוא מסתכל על זה- שיהנה... אני גם לא יודעת איך לפנות אליו בנושא הזה, איך אני אתחיל? "ראיתי סרטי סקס במחשב"? אני לא רוצה להישמע כמו אמא שלו.
 

too addictive

New member
את מסכימה עם זה

שלפעמים, גם כשאנחנו במערכת יחסים, אנחנו אוהבים לעשות סקס עם עצמינו, או סתם לפנטז?
 
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif

ושחכת לציין "אבל למה הקודם היה רק בינואר?"
 

גלוצקה

New member
אל תקחי את זה קשה...

כולה סרט פורנו, לא שווה אפילו התייחסות, באמת שלא שווה שתתעסקי בזה אפילו. אולי אני מוזרה, אבל אני לא רואה בזה שום דבר רע. תעבירי הלאה...
 
אני אגיד לך מה קפץ לי מתוך ההודעה שלך

"יש גם יחסי מין ויש הכל, אין שום בעיה. אני לא יודעת מה לחשוב. מצד אחד אני נעלבת נורא, ומצד שני אני אומרת לעצמי לא לעשות מזה...." וכו'. אני חושבת שכדאי לחשוב על הקישור שאת עושה בין יחסי מין ומצב שהוא בסדר כמו שאת מכנה אותו לבין סרטי פורנו. תגידי, אם את עוברת ליד חנות בגדים את לא מסתכלת? את לא נכנסת לפעמים למדוד? אבל יש לך בגדים יפים בבית, נכון? יש לך בגדים ואין לך שום בעיה איתם. אני חושבת שתשמחי מזה שלחבר שלך יש יצר מין בריא, כל זמן שבסרטים האלה אין ילדים, גופות וחיות.
 
למעלה