מבקשת עצה בנושא משפחתון והפרדה

  • פותח הנושא ede1
  • פורסם בתאריך

ede1

New member
מבקשת עצה בנושא משפחתון והפרדה

רקע: ילדודס בני שנתיים, בן ובת. ממשיכים במשפחתון שנה שנייה. יש עוד ילד בן 1.6 וילדה בת 1.4 ועוד תינוק. בן שלי מרגיש מצוין, מרוצה ומתפתח. אני לא שלמה בקשר לבת אני מרגישה שהיא לא מוצאת את פרטנר במסגרת נוכחית. כאשר אנו יוצאים לגן שעשועים היא מסתקלת על ילדים גדולים ממנה ונמשכת אליהם. היא ילדה שיכולה לשחק לבד, בוחרת למשחקים ילדים אחרים באים לשחק איתה, יותר נכון לידה במשחק שלה, הרי הם קטנים. בזמן האחרון היא מתחילה לבכות אם אח לא רוצה לשחק איתה. היא לא מוכנה שמטפלת תנשק אותה ויחבק אותה וגם ממני היא נרתעת ומבקשת את אבא. אני יודעת שמטפלת עושה כמיטב יכולתה, אך כנראה היא יותר "דמות אימהית" מאשר מחנכת ולא כל כך יודעת איך להסתדר עם מרדנית בגיל שנתיים. בקיצור מבקשת עצות. לא בטוחה שצריך לעביר אותה ומתלבטת. תודה על הקשבה
 

אוזי2

New member
אני חושבת שאם לא טוב לה שם

צריך להעביר אותה לגן עם יותר ילדים, שם יהיו לה יותר גירויים ועניין, לי נראה שהיא פשוט משתעממת שם. אני הייתי מעבירה את שניהם, עוד מעט ממילה גם הוא יתחיל להשתעמם שם ויחפש חברה של ילדים נוספים בגילו.
 

mishmish04

New member
אוזיניו, איזה כיף לנו שאת פה.

מצטרפת לדעתה של אוזי בכל מילה.
 

ede1

New member
תודה אוזי ומישמיש!

אני באמת צריכה חיזוקים לקבל החלטה לשינוי הזה. ממש מפחדת שלא יתאקלמו במקום חדש, אבל לא אוכל להחזיר אותם למשפחתון הזה, כי יש הורים שרוצים להכניס את ילדיהם לשם.
 
למעלה