מבקשת עיצה מבעלי ניסיון במסירת(ארוך
מבקשת עיצה מבעלי ניסיון במסירת גורי חתולים לאימוץ: יש אצלי שני חתלתולים בני חמישה וחצי חודשים שאני מתכוונת למסור לאימוץ. פירסמתי גם בפורום הזה וגם בפורומים אחרים הודעות. אזכיר את הסיפור בקצרה. מצאתי ארבעה גורי חתולים נטושים בני שבועיים. גידלתי אותם. שניים אומצו (כל אחד בנפרד). נשארו אצלי שניים, אח ואחות. בערך בגיל שלושה חודשים הבאתי אותם ליום אימוץ ב-SOS , ואז החתולה אומצה. אחרי כמה ימים היא הוחזרה (בצער) כשהתברר שיש מישהו במשפחה שאלרגי לחתולים. אחרי שהיא חזרה היא ואחיה התעלמו ממני בערך שבוע. מאיזשהו שלב החלטתי להעדיף למצוא מישהו שיאמץ אותם יחד. אמרו לי שזה לא מציאותי וכו´, אבל בגלל הקרבה בינהם נראה היה לי שכדאי לחכות ולמצוא להם בית ביחד. עבר בינתיים זמן, ובשבוע שעבר התקשרו אלי שתי בחורות שרצו לאמץ שני חתולים ביחד. הן גרות בדירה בקומה שלישית. הם אמרו גם שהם גדלו חתולים בעבר (לא תקופות ארוכות-מכל מיני סיבות), ואני לא יודעת אם גורים. בכל אופן נראה היה שהן מבינות בעיניין. אחרי יומים הם אמרו שהכל בסדר ואז ביום השלישי הם החליטו להחזיר אותם. הסיבה - החתולים הרסו את הבית - שברו עציץ וואזה, הפילו ספרים. על פי התגובה שלהם היה ברור גם לי שזה לא מתאים להם. החתולים אצלי שוב. לחתולה לקח יומיים להתרגל אלי מחדש. כרגע אני ממשיכה לפרסם את המודעות על החתולים לאימוץ. יש לי כמה שאלות ואשמח לעצתכם. אני רוצה למצוא להם בית טוב אבל אני מרגישה שקשה לי לתפוס מרחק מהעיניין, כדי לעשות שיקולים נכונים. אני גרה בדירה בקומת קרקע עם יציאה לחצר. כאן שני החתלתולים יוצאים החוצה מידי פעם במשך היום. יש לי חתול שלי. וישנם הרבה חתולים בחצר ובחצרות מסביב שאני ושכנים מאכילים. באיזהו שלב ניסיתי להשאיר את שני החתולים בחוץ עם גישה למרפסת בלבד, מתוך כוונה שהם יחיו בחוץ כמו שאר החתולים. עם הגשמים והקור, זה לא החזיק מעמד הרבה זמן והם חזרו להיות בבית. יש כמה עיניינים שאני שוקלת לגבי האימוץ - 1 - למסור אותם ביחד או לחוד. אני יודעת שיהיה להם מאוד משעמם להיות לבד, - (אלא אם יהיו בבית עם חצר) - אבל אומרים לי שהם בגיל בו הם יוכלו להתרגל לזה. 2-האם מאחר והם התרגלו לצאת החוצה והם בגיל חמישה וחצי חודשים, יהיה להם קשה להתרגל להיות בדירה סגורה- והם ישתוללו שם יותר? האם לתת אותם למשפחה עם בית עם גינה (בנפרד או ביחד)? - במקרה זה צריך למצוא מישהו שמודע לכך שהחתולים צריכים להיות סגורים בבית במשך שבועיים, עד שהם מתרגלים לבית ולאנשים, ורק אז לאט לאט אפשר להוציא אותם החוצה - ומוכן לעשות את זה. 3- האם להשאיר אותם כאן, אצלי, וכשיהיה יותר חם, להרגיל אותם להיות בחוץ. מעשית - זו אפשרות קשה עבורי. 4 - איך מוצאים משפחה מאמצת רצינית? אני שואלת כל מיני שאלות את מי שמתקשר והיו פעמים שראיתי שזה לא מתאים. אני גם מסבירה במה זה כרוך - לגדל חתול - ובכל זאת בפעם הזו זה לא עבד ומי שאמצו אותם לא היו מוכנים לכך באמת. כל השאלות האלו והמחשבות בעיניין הם בשל הסיבה שאני מוצאת שהעמדה הזו של למצוא בית חם לחתול היא קשה. מוסרים אותם ואם לא מכירים את האנשים אז אי אפשר לדעת איך יטפלו בהם - כאשר אנחנו כל כך רוצים שיהיו להם חיים טובים עם אהבה והגנה. אשמח לשמוע עיצות או מחשבות לגבי השאלות שהעליתי.
מבקשת עיצה מבעלי ניסיון במסירת גורי חתולים לאימוץ: יש אצלי שני חתלתולים בני חמישה וחצי חודשים שאני מתכוונת למסור לאימוץ. פירסמתי גם בפורום הזה וגם בפורומים אחרים הודעות. אזכיר את הסיפור בקצרה. מצאתי ארבעה גורי חתולים נטושים בני שבועיים. גידלתי אותם. שניים אומצו (כל אחד בנפרד). נשארו אצלי שניים, אח ואחות. בערך בגיל שלושה חודשים הבאתי אותם ליום אימוץ ב-SOS , ואז החתולה אומצה. אחרי כמה ימים היא הוחזרה (בצער) כשהתברר שיש מישהו במשפחה שאלרגי לחתולים. אחרי שהיא חזרה היא ואחיה התעלמו ממני בערך שבוע. מאיזשהו שלב החלטתי להעדיף למצוא מישהו שיאמץ אותם יחד. אמרו לי שזה לא מציאותי וכו´, אבל בגלל הקרבה בינהם נראה היה לי שכדאי לחכות ולמצוא להם בית ביחד. עבר בינתיים זמן, ובשבוע שעבר התקשרו אלי שתי בחורות שרצו לאמץ שני חתולים ביחד. הן גרות בדירה בקומה שלישית. הם אמרו גם שהם גדלו חתולים בעבר (לא תקופות ארוכות-מכל מיני סיבות), ואני לא יודעת אם גורים. בכל אופן נראה היה שהן מבינות בעיניין. אחרי יומים הם אמרו שהכל בסדר ואז ביום השלישי הם החליטו להחזיר אותם. הסיבה - החתולים הרסו את הבית - שברו עציץ וואזה, הפילו ספרים. על פי התגובה שלהם היה ברור גם לי שזה לא מתאים להם. החתולים אצלי שוב. לחתולה לקח יומיים להתרגל אלי מחדש. כרגע אני ממשיכה לפרסם את המודעות על החתולים לאימוץ. יש לי כמה שאלות ואשמח לעצתכם. אני רוצה למצוא להם בית טוב אבל אני מרגישה שקשה לי לתפוס מרחק מהעיניין, כדי לעשות שיקולים נכונים. אני גרה בדירה בקומת קרקע עם יציאה לחצר. כאן שני החתלתולים יוצאים החוצה מידי פעם במשך היום. יש לי חתול שלי. וישנם הרבה חתולים בחצר ובחצרות מסביב שאני ושכנים מאכילים. באיזהו שלב ניסיתי להשאיר את שני החתולים בחוץ עם גישה למרפסת בלבד, מתוך כוונה שהם יחיו בחוץ כמו שאר החתולים. עם הגשמים והקור, זה לא החזיק מעמד הרבה זמן והם חזרו להיות בבית. יש כמה עיניינים שאני שוקלת לגבי האימוץ - 1 - למסור אותם ביחד או לחוד. אני יודעת שיהיה להם מאוד משעמם להיות לבד, - (אלא אם יהיו בבית עם חצר) - אבל אומרים לי שהם בגיל בו הם יוכלו להתרגל לזה. 2-האם מאחר והם התרגלו לצאת החוצה והם בגיל חמישה וחצי חודשים, יהיה להם קשה להתרגל להיות בדירה סגורה- והם ישתוללו שם יותר? האם לתת אותם למשפחה עם בית עם גינה (בנפרד או ביחד)? - במקרה זה צריך למצוא מישהו שמודע לכך שהחתולים צריכים להיות סגורים בבית במשך שבועיים, עד שהם מתרגלים לבית ולאנשים, ורק אז לאט לאט אפשר להוציא אותם החוצה - ומוכן לעשות את זה. 3- האם להשאיר אותם כאן, אצלי, וכשיהיה יותר חם, להרגיל אותם להיות בחוץ. מעשית - זו אפשרות קשה עבורי. 4 - איך מוצאים משפחה מאמצת רצינית? אני שואלת כל מיני שאלות את מי שמתקשר והיו פעמים שראיתי שזה לא מתאים. אני גם מסבירה במה זה כרוך - לגדל חתול - ובכל זאת בפעם הזו זה לא עבד ומי שאמצו אותם לא היו מוכנים לכך באמת. כל השאלות האלו והמחשבות בעיניין הם בשל הסיבה שאני מוצאת שהעמדה הזו של למצוא בית חם לחתול היא קשה. מוסרים אותם ואם לא מכירים את האנשים אז אי אפשר לדעת איך יטפלו בהם - כאשר אנחנו כל כך רוצים שיהיו להם חיים טובים עם אהבה והגנה. אשמח לשמוע עיצות או מחשבות לגבי השאלות שהעליתי.