מבקשת עזרה דחופה

thegreengirl

New member
מבקשת עזרה דחופה

היי כולם (ואני מתנצלת מראש, באמת, אם אני שואלת שאלות נדושות שאתם שומעים מלא) קרוב מגיע בעוד יומיים מארה"ב. החלטתי שאני רוצה אייפון. הצרכים שלי הם בעצם הצרכים של כולם: אינטרנט, מצלמה טובה, GPS. אפשר להגדיר אותי כמשתמשת אינטרנט כבדה, אם זה משנה. אני מבינה שבארה"ב זה יותר זול משמעותית. זה נכון? האם ההפרש הוא כזה רציני? האם יש יתרון כלשהו לרכישה דרך פלאפון/ אורנג'/ סלקום? מבחינת עברית, ביטוח, תיקונים, אפליקציות, גישה או וואט אבר? גם אם יותר יקר - האם יש יתרון? אם אני רוכשת בכל זאת מארה"ב - מה הדברים שאני צריכה לעשות כדי להביא את האייפון למצב של שימוש רגיל וזורם וטוב? הבנתי שהאייפון 4 הוא פחות טוב, זה זה עם בעיות הקליטה? אם קונים בארה"ב עדיף לקנות את ה- 4, או שלהסתפק ב- 3? אני מאד מצטערת, שוב, אם אני חופרת בבורות פתוחים... אבל אני פשוט זקוקה למידע בדחיפות, כי הטיסה שלו יוצאת מחר בערב ואני צריכה להיות עם תשובות ממש עוד מעט. תודה תודה תודה!!
 

se7en7

New member
לא ,אי אפשר יהיה להוציא ממנו שיחות בזמן הקרוב

אם הוא יגיע בגירסא 4.0.2 הוא כרגע ישמש מעצור לדלת במקרה הרע , במקרה הטוב יהיה IPOD. בכל מקרה , אם קונים מארה"ב תמיד כדאי לקנות SIM PREPAID של AT&T שיוכל לשמש אותנו כדי לאקטב את המכשיר וכדי להשתמש בו כ-IPOD.
 

thegreengirl

New member
ההמלצה היא לקנות בארץ, בקיצור?

ואם בארץ, אז ממי? פלאפון, סלקום או אורנג'? ועוד שאלה - האייפון 4, מה נהיה איתו, הבנתי שהוא יותר כייפי, אבל אי אפשר להשיגו בארץ נכון?
 

רענן 25

New member
כדאי לחפש כאן המון הודעות קודמות בנושא

בעיקרון, הטלפון שתביאי מארה"ב אינו פתוח לרשתות בארץ. במילים מקצועיות: איננו sim-free. האייפון הנמכר בארה"ב מיועד לשימוש רק ברשת AT&T האמריקאית עם כרטיס הסים של חברה זו. משמעות הדבר היא כי הדרך היחידה להשתמש בו כאן היא לפרוץ אותו. דבר שמראש מגביל את היכולת לעדכן בו גרסאות ועוד כל מיני מגבלות. עד לפני כמה ימים, אפילו את זה לא היית יכולה לעשות עם טלפון אמריקאי. אנשים נשארו תקועים חודשים ארוכים עם מכשיר שאי אפשר להשתמש בו כטלפון. לאחרונה נמצאה פריצה, אבל אפל עובדים קשה על חסימה גם של אפשרות זו. בכל פעם שאפל מצליחים לחסום את הפריצות, את עלולה להיתקע שוב עם טלפון ללא טלפון. בקיצור, לא שווה את החסכון הכספי. קנייה בארץ במסגרת חברות הסלולר עשוייה להיות כדאית, אם את מדברת מספיק דקות כדי לעמוד בתנאי המכירה הזולה שלהם. אפשרות אחרת: לקנות בארץ סים-פרי או בארצות אחרות בהן מוכרים טלפונים כאלה. ארה"ב איננה אחת מהן. חבל, מאכזב, בדרך כלל בארה"ב הכל יותר זול, אבל במקרה של האייפון כנראה שלא כדאי.
 

thegreengirl

New member
תודה רבה על התשובה הברורה

אייפון 4 אין בארץ, נכון? כדאי להתפשר? בחודשים הקרובים אנחנו עתידים לבקר ביוון ובציריך. יש עניין לחכות לאחד מהם??
 
למעלה