מבקשת לדעת לגבי מחיה ועבודה בקנדה

יעל של 4

New member
מבקשת לדעת לגבי מחיה ועבודה בקנדה

למשפחה כמובן. אנחנו משפחה עם ארבעה ילדים קטנים, הייתי רוצה לדעת לגבי עלות מחיה בקנדה למשפחה, שכר דירה, גן, בית ספר וכו´... וגם לגבי מצב שוק העבודה בקנדה. בנושא אישורים, מה נדרש ממשפחה כמונו ? אשמח לקבל תשובה מפורטת בנושא. יעל
 

nehama horvitz

New member
דיור וחינוך...

ליעל שלום. אילו הם הנושאים בהם אני מתמצאת..לא מסרת ניתונים מספקים.האם תגיעו עם ניירות חוקיים? ובמקרה זה המצב הוא כדלקמן:בתי ספר ציבוריים הם בחינם למהגרים.תכיני את כרטיס החיסונים של ילדיך מהארץ,שכן ביה"ס דורש אותם.תעודות לידה של הילדים חשובים ג"כ,צריך לתרגם לאנגלית באם לא עשית זאת עדיין.לילדים יש בבתי הספר עזרה בלימוד אנגלית כשפה שניה.בתי ספר פרטיים/יהודיים עולים בערך כ700$ לחודש ויותר..גנים -זה לא בדיוק התחום שלי ויש כאן מספיק אמהות לילדים קטנים שיעזרו לך. התחום המרכזי שלי - דירות.כאן השאלה היא באיזה איזור אתם מעונינים להשתקע? עם 4 ילדים תצטרכי להשכיר/לקנות בית..והמחירים שונים.בצפון העיר,בית קטן של 3 חדרי שינה יכול לעלות בין 1400$+ ל2100$+ לחודש.השאלה היא כמה את מוכנה/יכולה להוציא לחודש? נחמה.
 

i f a t 2 2

New member
האם ?

משפחות נפגשים מדי פעם ? אנחנו מגיעים בקרוב והינו מאוד שמחים לקבל עזרה ומידע ממשפחות צעירות וסתם חיי חברה יהיה נחמד גם כן.
 
למעלה