מבקשת חוות דעת על LG

La Vela

New member
מבקשת חוות דעת על LG

ספציפית על הסדרה RD510 מתוך הדגמים המוצעים ע"י KSP http://www.ksp.co.il/hmain.php?now_snif=ramataviv ובאתר של ח.י זה כנראה בסדרה הזאת בהצעה של KSP הזול מכולם בסדרה הוא ‎RD510-L.AD33E T4200 2.0GHz - Free dos 3400ש"ח יש גם ‎RD510-G.AD33E T6400 2.0GHz - Free dos 3800 ש"ח ויש עוד כמה שעולים את ה 4000 ש"ח הצרכים שלי הם בסיסייים וביתיים וזה התקציב מבקשת חוות דעת על החברה. הנטייה שלי אליהם לאחר הרבה בדיקות בגלל האחריות,ללא מע' הפעלה עם אפשרות ל XP וגם... העיצוב(מקלדת מלאה). רוצה לקבל עוד דעות או נקודות למחשבה לפני שמחליטה. נ.ב חיפשתי אצל עוד ספקים אך רק ב KSP מוצע הדגם ללא מע' הפעלה ובמחיר המוקצב. תודה וגם...הבנתי שנייד של דל בתקציב הזה מוביל אותי לדגמים שנויים במחלוקת
 

kitt

New member
לפני שלוש שנים עבדתי כמנהל רשת בחברה

שבה כל הניידים היו LG והיינו מאוד מרוצים מהם, השירות נדרש רק למחשב שלי (הסנדלר הולך יחף אלא מה...) שהתקלה היתה אי חיבור המחבר הפנימי של הCD ובתיקון של הבעיה הזו בטעות ניתקו את הרמקולים, כלומר המחשב עצמו בכלל לא היה בעייתי, ופרט לדיסק קשיח אחד במשך שנתיים 15 מחשבים לא עשו בעיות בכלל.
 

La Vela

New member
תודה.

אני מניחה שאלו היו דגמים עיסקיים יותר לא כן? מקווה שכך הוא גם ב basics אחלה תודה!
 

kitt

New member
אילו היו הLM50 והLE50 (הLE היו טעות בקניה

כפי שהסתבר מאוחר יותר וחזרנו לקנות את הדגמים בכירים יותר למרות הפרש המחיר הלא קטן).
 

Y. Welis

New member
סבירים מאד. שימי לב ששניהם באים ריקים

ללא מערכת הפעלה (ולכן זולים יותר). היתרון - שנתיים אחריות, לעומת שנה אחת ברוב המתחרים, ועלות מועטה של הוספת שנה שלישית. לשים לב לסוללה - היא מחייבת הטענה ראשונית של 10 שעות, אחרת היא לא תספיק ליותר משעה ומשהו.
 
למעלה