מבקשת המלצות לצימר בצפון

RedStrawberry

New member
מבקשת המלצות לצימר בצפון

שלום, קיבלנו שובר לצימרים בארץ עם רשימה מוגבלת.. אז חרשתי קצת על האתרים של מדריכי הצימרים השונים והתקבעתי על כמה שנראו לי טובים: מעוף הציפור - נתיב השיירה כפר הנופש נופי גונן - בקתות עץ בקתות חן - שזור שזור אם אני לא טועה הוא הכי זול מכולם אבל מאוד מאוד התרשמתי ממעוף הציפור.. רק שלמיטב הבנתי זה דיי יקר. אני מדברת על אמצע שבוע - המחירים זולים יותר באוגוסט? אני אשמח לדעת פרטים והמלצות לכאן או לכאן בעיקר בנוגע לשזור ונופי גונן (קראתי ביקורות טובות על מעוף הציפור כאן בפורום). ושאלה אחרונה .. כיוון שלצערי אין לנו רכב כרגע, אנו דיי צריכים שהצימרים יהיו במרחק נסיעה סביר מנהריה (לנהריה נגיע ברכבת), אז האם יש אטרקציות טובות במרחק הליכה קצרה ליד הצימרים שציינתי לעיל? תודה מראש על כל פיסת מידע!
 

drtrip

New member
ממליצה על

בקתות עץ בנופי גונן, הבקתות מאוד יפות ומושקעות,יש בריכת שחייה במקום. המקום נמצא ליד רוב האטרקציות. ממליצה בחום. בשני המקומות שהזכרת, לא הייתי כך שאיני יכולה לחוות את דעתי. בכל מקרה תהנו ואל תשכחו לספר לנו איך היה.
 

RedStrawberry

New member
תודה על התגובה ולגבי נופי גונן

למיטב הבנתי זה נמצא בכפר נופש אז האם יש שם המולה וילדים...? בעיקרון מחפשים יותר פרטיות ושקט. מקווה שזה ייצא לפועל בחודש הבא ואשמח לחזור לפה לספר חוויות..
 

drtrip

New member
הבקתות יחסית מבודדות משאר החדרים

לכן אני חושבת ששם תהיה לכם פרטיות. כל בקתה עומדת בפני עצמה. אפשר לבקש את הקיצונית ביותר ליתר בטחון. תהנו...
 
למעלה